גל רובין מתקשה לעכל את רצח חברתה: "היא הייתה פשוט נשמה"

רומי אלי ברנט וגל רובין | צילום: צילום מסך מאינסטגרם galrubbin@, romi_eli_bernat@
רומי אלי ברנט וגל רובין | צילום: צילום מסך מאינסטגרם galrubbin@, romi_eli_bernat@

גל רובין הכירה את רומי אלי ברנט ז"ל, שנרצחה בטבח ברעים, דרך האינסטגרם - והתאהבה. החברות המיוחדת נקטעה בנסיבות האכזריות, ורובין אוספת את השברים: "היא הייתה אימא מושלמת, מדהימה"

88 שיתופים | 132 צפיות

ברביעי האחרון קיבלנו בשורה שוברת לב: לאחר ימים של חיפושים, נמצאה גופתה של רומי אלי ברנט, אם חד הורית לשלושה ילדים. אלי ברנט נרצחה בטבח הנורא ברעים, ומצאה את מותה בגיל 38 הצעיר כל כך. גל רובין, שהכירה את אלי ברנט דרך האינסטגרם ובין השתיים התפתחה חברות מיוחדת – מתקשה לעכל את הבשורה ולהפנים שחברתה לא פה יותר.

>> "ניסיתי להציל את רומי, אמרתי שאני לא יוצאת בלעדיה גם אם היא גופה"

איך התחיל הקשר ביניכן?
"רומי עקבה אחריי עוד מלפני 'הישרדות'. שתינו חוזרות בשאלה, מגדלות ילדים לבד וגרושות. היה לנו המון במשותף. היא עקבה אחריי והייתה שולחת לי מפעם לפעם הודעות, ומהר מאוד התחלנו לדבר. סיפרתי לה שאני הולכת לעבור ניתוח למתיחת הבטן, ניתוח שהיא עברה גם, והיא ממש ליוותה אותי לפניו ואחריו".

רומי אלי ברנט | צילום: מתוך אינסטגרם romi_eli_bernat@
רומי אלי ברנט | צילום: מתוך אינסטגרם romi_eli_bernat@

"היינו ממש באותה נקודה בחיים", רובין נזכרת בכאב. "אני הייתי עם שישה ילדים לבד, היא עם שלושה. התפתחה בינינו חברות, היא הייתה בזוגיות עם אישה והביאה איתה ילדה, ואני זוכרת שבשיחה האחרונה שלנו היא הייתה לקראת פרידה מאותה אישה, בדאון ובמקום ממש לא טוב. היא רצתה להיפרד ממנה ולא ידעה איך לעשות את זה, כי הייתה להן ילדה ביחד. ילדה שבת זוגה אז ילדה, אבל את יודעת, עדיין מאוד לא פשוט".

>> "פשוט קיבלנו את זה שאנחנו הולכות למות": סיפור הגבורה של נעמה איתן וחברותיה

נשמע שממש ליוויתן אחת את השנייה בנקודות הכי כואבות של החיים. מה את יכולה לספר לנו עליה?
"היא הייתה אימא מושלמת, מדהימה. היא בעצמה מאומצת ויוצאת בשאלה, גרושה, מה היא לא עברה בעולם הזה. היא הייתה בדרך לפתוח עסק חדש. היא הייתה מהאנשים הטובים האלה שאת פוגשת באמצע הדרך והחיים – ולא יודעת כמה היא תיתן לך. היא נתנה מעצמה כל הזמן, אכפתיות מדהימה, מותק של בחורה, מיוחדת, מתלבשת הכי מיוחד וכמו שבא לה".

היא השפיעה עלייך באופן אישי?
"לגמרי. היא נתנה לי כל הזמן הרגשה שאני הכי טובה שיש, כשאני הרגשתי הכי קטנה. בנאדם פשוט טוב. בנאדם שמח. זו אחת שכל הזמן ממציאה את עצמה מחדש, יצירתית. כשעברתי ניתוח בבטן היא ממש הכווינה אותי. כשאת עוברת ניתוח, את עוברת את כל הכאבים האפשריים – והיא עברה את אותו הניתוח, וממש ליוותה אותי שעות בטלפון. היא הרגיעה אותי כשהייתי במצב הכי מסריח שלי ויכולתי רק להתלונן, והיא הייתה מקשיבה שעות. היא הייתה פשוט נשמה. נהיה לנו קשר כזה שאפשר להתייעץ אחת עם השנייה מבלי שבכלל נפגשנו".

>> אחרי שהתבשרה כי בעלה נרצח, שי-לי עטרי זועקת: "רוצה שהוא יהיה האבא של ילדיי"

ניסיתן להיפגש?
"כל הזמן, בואי לפה, בואי לשם. אבל את יודעת, שתי אימהות, מגדלות ילדים לבד ולא יצא. כמה אני מצטערת שלא יצא. הסיפור שלה הוא סיפור מטורף, אבל הוא גרגר מתוך אלפים של סיפורים נוראיים".

גל רובין | צילום מסך מאינסטגרם galrubinn@
גל רובין | צילום מסך מאינסטגרם galrubinn@

אלי ברנט נסעה למסיבה ברעים יחד עם שותפתה וחברתה הטובה גילי יוסקוביץ', במטרה להפיץ את הבשורה לגבי מותג בגדי המסיבות החדש שלהן. בשיחה מטלטלת עם יסקוביץ', שניצלה בנס מהאירוע המחריד, היא סיפרה לנו בדמעות כיצד שתיהן התחבאו בשיחים שונים, עד שאלי ברנט נורתה על ידי מחבלים.

"השיח שלי היה טיפה יותר גדול ושלה יותר קטן", סיפרה לנו יוסקוביץ' בדמעות. "אז היא הייתה חשופה וירו בה מטווח יותר קצר. אני רק שמעתי ולא ראיתי. הם טבחו בכל האנשים סביבי. שמעתי את הנשימות האחרונות שלה – ולא יכולתי להגיד לה שום דבר".

אנו מחבקות חזק חזק את רובין, יסקוביץ', וכל מי שאיבד/ה את יקיריה ואהוביה שהלכו בטרם עת. הלוואי ונתעורר כבר מהסיוט הזה.