"היא נורתה ולא יודעים איפה היא": רומי אלי ברנט עדיין נעדרת

רומי אלי ברנט | צילום: מתוך אינסטגרם romi_eli_bernat@
רומי אלי ברנט | צילום: מתוך אינסטגרם romi_eli_bernat@

רומי אלי ברנט וגילי יסקוביץ' יצאו למסיבה ברעים בשביל לקדם את מותג אופנת המסיבות החדש שלהן, ואז קרה הנורא מכל. אשת יחסי הציבור שלהן, שירן פרץ, שוחחה עמנו בלב שבור וקול חנוק מדמעות

88 שיתופים | 132 צפיות

אתחיל בגילוי נאות – הריאיון הזה היה אמור להיות אחר לגמרי. רומי אלי ברנט וגילי יסקוביץ', היו אמורות להתראיין למגזין "את" על חזרתן בשאלה ועל מותג בגדי המסיבות שלהן – FRDM. במקום זאת, שתיהן היו במסיבת הטבח הנורא ברעים בסוף השבוע האחרון – ומאז אבדו עקבותיה של רומי.

>> החיילת ירין מארי פלד נעדרת. משפחתה קוראת לעזרת הציבור

הבוקר (שני) שוחחתי עם אשת יחסי הציבור של השתיים, שירן פרץ, אחת מהראשונות שקלטה את הסטורי הנורא של אלי ברנט, בת 38 ממודיעין, בו היא מתעדת את בריחתן שלה ושל חברתה מהמחבלים, וניסתה ליצור עמן קשר. את יסקוביץ' היא תפסה, וזו עדכנה אותה שהיא בחיים באינסטגרם. אלי ברנט, חד הורית ואם לשלושה ילדים קטנים, עדיין נעדרת ולא יודעים מה עלה בגורלה.

רומי אלי ברנט | צילום: יח"צ
רומי אלי ברנט | צילום: יח"צ

"הן נסעו למסיבה ברעים שתיהן, שתי חברות, כדי לפרסם את מותג המסיבות שלהן – ליין אופנה למסיבות", מספרת בכאב אדיר פרץ. "רצו להכיר אנשים. בשעה 8 בבוקר של יום שבת, ראיתי סטורי שלה. בסטורי היא נראית לפנות בוקר ויש מסביבה רעש של טילים באוויר. היא נכנסת לאוטו, חברה שלה גילי צועקת לה 'רומי מהר כנסי לאוטו, ורומי צורחת 'אמאלה אמאלה מה קורה פה איזה פחד', וזה היה עוד לפני שהבינו את סדר הגודל של מה שיכול לקרות. היא כתבה בסרטון 'יש חשש לחדירת מחבלים וגם התקפת טילים. פחד אלוהים. אין לנו לאן לברוח, בהצלחה עם זה'. מצמרר".

ומה בעצם קורה מהרגע שאת רואה את הסטורי? את מנסה להשיג אותן?
"אנחנו בקבוצת עבודה ביחד והתחלתי לשאול אותן שם בהיסטריה מה קורה, רואה שאין קול ואין עונה. מעדכנת את כולם שהן היו במסיבה והן לא זמינות. עוברות שש שעות, שבע שעות, צילמתי את הסטורי בנייד – שאם אצטרך אז תהיה לי הוכחה שהיו שם. בזמן שפרסמתי מישהי זיהתה אותה וסיפרה שהיא בקשר עם הגרוש שלה, מוטי, וחיברה אותי אליו".

הסטורי של רומי אלי ברנט | צילום: יח"צ
הסטורי של רומי אלי ברנט | צילום: יח"צ

"התחלתי להיות בקשר איתו כל שעה עגולה, ויחד קיבלנו דיווח מהחברה שלה, גילי, שרומי נורתה בבטן ובאגן. הן כנראה רצו תוך כדי שרומי נורתה, וגילי סחבה אותה למקום שהיא תוכל לשכב בו כי היא לא יכלה לקום. גילי רצה להביא את חבר שלה להזעיק עזרה לרומי – שבזמן הזה שוכבת ולא יכולה לקום, מדממת".

בשלב הזה אנחנו מנסות להעלות לשיחה את מוטי, הגרוש של אלי ברנט, שינסה לתת עוד מידע. לאחר עשר שניות של רעש ומלמולים, מוטי אומר בקול סדוק שהוא "שבור ומבולבל, רדוף טלפונים מאנשים שמחפשים אחרי רומי ולא יכול לדבר", ומבקש שפרץ תיקח את זה מכאן.

"רומי שלחה מיקום לגרוש שלה כשרק התחיל הבלגן, הבנתי ממנו שמישהו חזר לזירה לאיפה שרומי שכבה, אמר שראו שמפנים אותה, והוא זיהה אותה. עם השעות, הגרוש שלה הגיע לכל בית חולים בישראל – עובר בית חולים אחרי בית חולים, ואף אחד לא מזהה אותה. היא לא הגיעה לאף אחד מבתי החולים בארץ לפי מה שאנחנו יודעים. אני נמצאת בכל חמ"ל אפשרי, פניתי לכל הסלבס שאני מכירה, עיתונאים – שישתפו וינסו למצוא אותה. למרות כל זה – אין קול ואין עונה".

הסטורי של רומי אלי ברנט | צילום: יח"צ
הסטורי של רומי אלי ברנט | צילום: יח"צ

פרץ ממשיכה בדמעות: "בשלב מסוים גילי כבר הודיעה לי שהיא בסדר באינסטגרם, וכתבה 'רומי נורתה לא יודעים איפה היא'. אני מניחה שזה פחות משעה אחרי שהסרטון של רומי פורסם. זה מה שאני יודעת. גילי לא זמינה וחוץ מלשמוע שהיא בחיים באינסטגרם, לא יודעים איפה היא".

מה את יכולה לספר לי על רומי?
"היא התעקשה שהיא ממש רוצה לפרוץ ושיכירו אותה. לפני המותג הייתה לה חנות טבע ופיצוחים – כולם מכירים אותה משם. לא ייאמן שהראיון בכלל היה צריך להיות איתן, על המותג שלהן ותראי איפה אנחנו עכשיו. רומי היא גרושה, חוזרת בשאלה, אם חד הורית עם שלושה ילדים, אחד בצבא".

אחד מהם נלחם וכרגע בצבא?
"כן, הוא נקרא למלחמה והיא אפילו לא יודעת. היא מלאה בשמחת חיים, אופטימית, רוצה לראות את העולם הגדול. נלחמת עבור הילדים שלה, ולמרות שהיא חד הורית תמיד נלחמה לפרנס אותם בכבוד".

הלב משתגע מדאגה. גילי יסקוביץ' (מימין) ורומי אלי ברנט (משמאל) | צילום: יח"צ
הלב משתגע מדאגה. גילי יסקוביץ' (מימין) ורומי אלי ברנט (משמאל) | צילום: יח"צ

את בקשר עם המשפחה שלה? מה הם יודעים?
"מעט. היא הרי באה ממשפחת אומנה חרדית – שלא מבינים את סדר הגודל. ההורים מודעים אבל לא רואים טלויזיה או מודעים לתקשורת, לזה שככה, באמצעות פרסום שמה – אפשר למצוא אותה. אין לה משפחה ביולוגית, ההורים נפטרו, בגלל זה קשה יותר לחפש אותה".

"גם אני, בתור אשת יחסי ציבור, שמכירה תקשורת, לא יודעת מה לעשות", פרץ צועקת בתסכול. "לא יודעת. השעות עוברות ואין מושג איפה היא. אם ראו שפינו אותה – איך זה שהיא לא הגיעה לאף אחד מבתי החולים בארץ? איפה היא? גם הגרוש שלה מבקש, אם מישהו רק זוכר או מזהה אותה, בבקשה תפנו אלינו".

לכל מידע על רומי אלי ברנט, בבקשה לפנות לשירן פרץ – 053-375-7145.