גל גדות נמצאת תחת מתקפה גועלית ברשת

גל גדות מכעיסה את הגולשים | צילום: אינסטגרם gal_gadot@
גל גדות מכעיסה את הגולשים | צילום: אינסטגרם gal_gadot@

כאילו אין מספיק שנאה וזעם בעולם, וברשת בפרט, גל גדות שלנו נמצאת תחת מתקפה מכוערת ברשת. מה הסיפור של המעריצות והמעריצים?

88 שיתופים | 132 צפיות

זעם בקרב מעריצי "וונדר וומן" אחרי שגל גדות הכריזה על חזרתה לתפקיד בסרט שלישי בסדרה.

>> הופתענו: העסק החדש והסקסי של דניאל גרינברג

בשבוע שעבר עלה לרשת ריאיון של גדות (38) לאתר Comicbook.com, בו הפתיעה מיליוני מעריצים כשהכריזה שתחזור לגלם את דמותה של וונדר וומן. נזכיר שבחודשים האחרונים עולם גיבורי העל רחש וגעש בעקבות הדיווחים והשמועות על ביטול "וונדר וומן 3" (אחרי הפרידה מפאטי ג'נקינס שביימה את שני הסרטים הראשונים בסדרה), כאשר במקביל נטען שאשת הפלא תחזור בפורמט אחר עם שחקנית ראשית אחרת – וזאת כחלק מאתחול היקום של DC, לאחר שמושכות הניהול עברו לידי הבמאי ג'יימס גאן והמפיק פיטר ספרן.

"אני אוהבת לגלם את 'וונדר וומן", אמרה גדות כשנשאלה על הסרט השלישי בסדרה. "זו דמות שכל כך קרובה אליי ויקרה ללבי. לפי מה ששמעתי אחרי שדיברתי עם ג'יימס ופיטר, אנחנו הולכים לעבוד על 'וונדר וומן' 3 יחד".

גל גדות בסרט "וונדר וומן 1984" | צילום מסך
גל גדות בסרט "וונדר וומן 1984" | צילום מסך

לכאורה מדובר בבשורה משמחת עבור מיליוני המעריצות והמעריצים של גדות ו"וונדר וומן", אך לאחר פרסום הריאיון גולשים רבים הביעו תסכול מההצהרה של גדות והרשת התמלאה בציוצים זועמים.

"למה אנחנו מקבלים את 'וונדר וומן 3' עם גל גדות, למה?!", תהה צייצן. אחר הוסיף: "מה?! למה. חשבתי שהיא סיימה את תפקידה כוונדר וומן". "אז אנחנו תקועים עם המשחק הבינוני שלה לעשור הקרוב?", תהה בציניות גולש נוסף והוסיף: "מזל טוב אני מניח". ציוצים נבחרים אף פורסמו באתרים שונים מעבר לים, כאשר בדיילי מייל נטען שחלק מהזעם שמופנה כלפי גדות, הוא משום שאת הקולגה שלה הנרי קאביל ("סופרמן"), החליטו להחליף – ואילו אותה לא.

"אני באמת לא חושבת שגל גדות היא שחקנית טובה", התרעמה צייצנית אחרת. "אני מתחננת בפניך ג'יימס גאן, תחליף אותה", כתבה, כשגולשים אחרים הביעו זעם על כך שגדות זוכה לשמור על תפקידה ואילו הנרי קאוויל ("סופרמן") ובן אפלק ("באטמן") סיימו את דרכם ביקום המחודש של גאן וספרן, לפחות לעת עתה. גולשים נוספים לא יכלו לעמוד בפיתוי של שילוב פוליטיקה בוויכוח שהתעורר, וצייצו נגד העובדה שגדות היא חיילת לשעבר, במה שהגדירו כצבא המדינה הכובשת המדכא את זכויות הפלסטינים, וזעמו על התמיכה שלדעתם היא מפגינה כלפי ממשלת ישראל הימנית.

גל, עזבי אותך שטויות, אנחנו מתות עלייך ואל תקשיבי לאף אחד. מחכות כבר לראות אותך שוב על המסך. לב.