גל גדות פורצת בדמעות: "לאן נעלמה האנושיות?"

גל גדות מתחברת לצד המרושע שלה | צילום: Tinseltown/Shutterstock
גל גדות מתחברת לצד המרושע שלה | צילום: Tinseltown/Shutterstock

מאז השבעה באוקטובר גל גדות עושה הכל כדי להראות לעולם את האסון הנורא שפקד את ישראל בחסות מעשי הזוועה של חמאס. בעת שנשאה את דבריה בכנס הסברה בלוס אנג'לס לצד נועה תשבי, פרצה בדמעות

88 שיתופים | 132 צפיות

מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל", השגרירות האהובות שלנו מעבר לים, גל גדות ונועה תשבי, עוסקות ימים כלילות בהסברה על המצב האיום השורר בישראל מאז פרוץ המלחמה: הטבח הנורא בדרום, הן במסיבה ברעים והן ביישובי העוטף, בצד מעשי זוועה אחרים שתוצאתם היא מעל 1,400 נרצחות ונרצחים, אלפים רבים של פצועות ופצועים ו-224 חטופות וחטופים.

>> דניאל גרינברג משתפת בהתקפי החרדה שלה בעקבות המלחמה: "אני משתגעת"

במסגרת קיומו של כנס תמיכה בישראל שהתקיים בלוס אנג'לס, הוזמנה גדות לפאנל משותף לצידה של נועה תשבי, ודיברה מדם לבה לעולם. בדמעות אמרה גדות על הבמה: "אני שואלת את עצמי מה קרה לאנושיות? איך זה יכול להיות? למה אנחנו צריכים לשכנע אנשים שמה שקורה זה לא בסדר?".

"בעוד אחרים מבקשים להפסקת אש, ואל תבינו אותי לא נכון, אני בעד שלום – החטופים שלנו עדיין שם. ואף מילה עליהם!", זעקה גדות ושאלה: "עכשיו רוצים הפסקת אש? על מה אתם מדברים?!". גם תשבי שישבה לצדה הסכימה עמה ותמכה במילותיה. גדות סיימה את דבריה לקול מחיאות כפיים סוערות בעולם.

גל גדות פורצת בבכי בכנס בלוס אנג'לס | צילום: צילום מסך מאינסטגרם erevtov@
גל גדות פורצת בבכי בכנס בלוס אנג'לס | צילום: צילום מסך מאינסטגרם erevtov@

סרטוני ההסברה שמעלה גדות לרשתות מאז פרוץ הלחימה מופצים בכלי תקשורת רבים, ורבות ורבים מגיבים לה בדיוק את אותו הדבר – קודם החטופים בעזה ואז אולי, רק אולי, אפשר לדבר על הפסקת האש שכל העולם רוצה בה.

>> מיה דגן נגד הממשלה: "תעבדו גם אתם בהתנדבות"

יש לציין שגדות ספגה ביקורת רבה בעבר על כך שלא גילתה מספיק מעורבות, לדברי המבקרות והמבקרים, במתחולל בישראל – אבל במלחמה הנוכחית היא משמשת כמסבירה הלאומית, לא מפסיקה לברך את חיילנו בברכות אינספור שיעודדו אותם, ואף מפיצה סרטוני הסברה ברשתות מדי יום ביומו – על מנת לספר ולהראות לעולם את גודל הזוועה שחולל חמאס לישראל. גיבורת-על.