מיה דגן נגד הממשלה: "תעבדו גם אתם בהתנדבות"

מיה דגן | צילום: אינסטגרם mayadaganpfeffer@
מיה דגן | צילום: אינסטגרם mayadaganpfeffer@

"פשוט אין לתאר! מה לעזאזל קורה פה?? מי אלה האנשים חסרי הכישורים שמקבלים את ההחלטות ההזויות וההרסניות האלה???". מיה דגן זועמת על הממשלה באחד הטקסטים הכי מדויקים שקראנו לאחרונה

88 שיתופים | 132 צפיות

קצת יותר משבועיים חלפו מאז התאריך שחילק את חיי כולנו ללפני ואחרי, אבל לפעמים נדמה שבמקום להתחיל להתרגל, תחושת ההלם רק הולכת וגוברת. בזמן שכמעט כל אזרחית ואזרח בישראל מחפשים כיצד לתרום ולסייע בהתנדבות לנפגעות ונפגעי מתקפת הפתע של חמאס ב-7 באוקטובר, בהנהגה לא מפסיקים להפתיע ולהוכיח שוב ושוב כמה הם מנותקים מהעם וממה שקורה במדינה.

>> לוסי איוב קוראת להפסיק עם השנאה: "הלב שלי שבור"

"אין לתאר!!! פשוט אין לתאר!!! מה לעזאזל קורה פה??", פתחה את הסטורי שלה מיה דגן, בתגובה לפרסום של חדשות 12, לפיו 200 קציני הנעדרים שהוקצו לליווי צמוד של משפחות החטפים – התבקשו להמשיך ללוות את המשפחות בהתנדבות בשביל לחסוך בימי מילואים. כל זאת ועוד בזמן שהביקורת הציבורית על אודות התנהלות הממשלה חולשת על כל תחום אפשרי – מהבטחוני עד הכלכלי. על פי חדשות 12, כ-1.5 מיליארד(!) ש"ח מכספי הציבור "נשתים" על ידי לא מעט משרדי ממשלה מיותרים.

"מי אלה האנשים חסרי הכישורים האלה שמקבלים את ההחלטות ההזויות וההרסניות האלה???", כתבה דגן בזעם – ואנחנו מסכימות עם כל מילה שלה. "האסופה הזאת שבאמת לא עושים שום דבר מועיל. רק מפריעים, מעכבים, מקשים ולא באמת נותנים פיתרון לשום דבר!".

"תעבדו גם אתם בהתנדבות", כתבה דגן והפנתה אצבע מאשימה להנהגה, "כמו כל העם הזה שעזב הכל ועובד בהתנדבות ללא שכר, בלשקם את ההריסות שאתם יצרתם!".

>> מעיין אדם קמה מהשבעה על אחותה: "מפל הייתה אהבתי הראשונה"

"עזבו את זה שהפקרתם פה את כל התושבים", המשיכה דגן בשצף, "בעצם אל תעזבו את זה. הפקרתם פה את כל התושבים! תעשו לי טובה, תפנו בבקשה את הכיסאות החשובים האלה שאתם יושבים עליהם בהקדם האפשרי, לפני שיהיה מאוחר מדי, לאנשים שמבינים מה הם עושים ומונעים מאהבת הארץ ורואים את טובת העם הזה. לכו לחנות הרהיטים הקרובה, תקנו לכם כיסא ושבו עליו בבית. אתם לא ראויים, ולנו מגיע יותר. הרבה הרבה הרבה יותר!".

דגן ניסחה את זה כל כך טוב שבאמת אין לנו מה להוסיף לזה.

כל מילה. מיה דגן נגד הממשלה | צילום: אינסטגרם mayadaganpfeffer@
כל מילה. מיה דגן נגד הממשלה | צילום: אינסטגרם mayadaganpfeffer@