הדבר הפשוט שגורם לגל גדות להיראות טוב ולהרגיש טוב

גל גדות | צילום: Miguel Schincariol/Getty Images
גל גדות | צילום: Miguel Schincariol/Getty Images

גל גדות חושפת: זה מה שנותן לי אנרגיה לכל היום וגורם לי להרגיש טוב. ואנחנו חושפות: זה גם מה שמכניס עוד כמה מיליוני דולרים לחשבון שלה

88 שיתופים | 132 צפיות

אם היינו צריכות הוכחה נוספת לכך שגל גדות הופכת להיות אמריק'ס סוויטהארט, קיבלנו אותה ממש עכשיו. גדות הפכה להיות השגרירה של מותג המים סמארט ווטר השייך לתאגיד קוקה קולה. זה כשלעצמו אינו אומר דבר, מלבד אולי גשם של כסף, שיטפון, מבול של דולרים ירקרקים בחשבון הבנק של גדות, אבל חכו לזה: מי שגדות מחליפה בתפקידה כפרזנטורית של המותג היא ג'ניפר אניסטון, ששימשה כשגרירה במשך 12 שנים, והוחלפה לאחרונה על ידי גדות. ההחלפה הזאת מוכיחה שמעמדה של גדות בהוליווד הוא כזה שאי אפשר לערער, והיא אהובה מאוד על הקהל. מספיק כדי להחליף את אניסטון, מתברר.

הדיווחים מעדכנים שאניסטון הרוויחה מהקמפיינים למותג המים בין 10 ל-20 מיליון דולר. עכשיו אנחנו מבינות איך סיבוב הקניות האחרון של גל גדות נגמר ברכישת בית בנווה צדק. סיבוב הקניות האחרון שלנו, לשם השוואה, נגמר בשלושה רוגלך מתחת למשרד, או שמא היו אלה רוזלך? בואו נסגור על זלילה רגשית.

>> איך כבשה גל גדות את עולם האופנה?

גדות כבר פירסמה פוסט בו כתבה: "כל כך גאה להכריז על שותפותי עם סמארט ווטר, מותג חדשני מבפנים ומבחוץ, עם בקבוק שהוא 100 אחוז ממוחזר. סמארט ווטר היו חלק מחיי במשך שנים רבות ואני נרגשת להיות חלק מהמותג". החוזה החדש עם סמארט ווטר, שכבר מלווה בסרטון ומודעת פרסומת, מחייב את גדות להתראיין ולספר על אהבתה היוקדת לשתיית מים, והיא אכן עושה את זה באתר הפינגטון פוסט, בריאיון שכותרתו היא "גל גדות חושפת את הטיפים שלה לוולנס".

"מה גישתך האישית וההוליסטית לשמירה על וולנס?", נשאלת גדות ועונה "יש לך מספיק זמן לשמוע? אני חושבת שלשתות הרבה זה דבר גדול. במיוחד בשבילי שאני נמצאת כל הזמן בנסיעות, זה משהו שגורם לי להרגיש טוב ולהיות אנרגטית. פילוסופיית החיים שלי היא שאנחנו חיים בתקופה מודרנית, עמוסה, עסוקה, חיים תחת לחץ בלתי פוסק. איזון זה משהו שחשוב לי מאוד למצוא בכל מה שאני עושה, יחד עם מציאת דרכים לטעון את עצמנו פיזית, נפשית, רוחנית ורגשית".

עכשיו יורדת גדות ללב העניין, ומוסיפה "כשזה נוגע לגוף שלי אני דואגת לשתות מים. אני מתאמנת, מבטיחה שכל מה שאני מכניסה לגוף הוא בריא וטוב לי, אני משתדלת לעשות מדיטציה ומנסה ללמד גם את שתי הבנות שלי למדוט. וכמובן, יש את העניין של למצוא איזון של היותי אימא עובדת, זה מאבק לא נגמר של להתאים את סדר היום של הילדים לשלך, לזה של בעלך ולחיים עצמם. אני ממש ממש מנסה לייצר זמן של משפחה ולייצר זמן שהוא לעצמי ואני במודעות בלתי פוסקת לזה – איזון כל האספקטים השונים של החיים. לצד זה אני מבינה שכל זמן שאנחנו מנסים לעשות את הטוב ביותר שלנו, זה כל מה שאפשר לעשות ולשחרר כשמגיע הזמן לשחרר".

"האם יצרת קשר עם ג'ניפר אניסטון הפרזנטורית הקודמת של המותג?", שואלת המראיינת חסרת הטקט, כי באמת, למה שגדות תיצור קשר עם אניסטון. כדי להגיד לה "נה, נה, נה, נה, נה, המיליונים שלך הם שלי עכשיו?". באמת! מזל שלגדות יש שכל והיא עונה על השאלה בחינניות. "לא, הלוואי", היא עונה, "אני אוהבת את ג'ניפר אניסטון, היא אחת השחקניות האהובות עליי".

ומה את עושה כדי להנחיל לבנות שלך ערכים מעבר לוולנס?
"אני רוצה שיהיו טובות לב, טובות לעצמן, אני רוצה שירגישו שעומדות בפניהן אפשרויות בלתי מוגבלות והן יכולות לחגוג את מי שהן. וגם, אני מרגישה שאנחנו נשאבים לתוך עולם תובעני מאוד, אז חשוב שימצאו איזון, שיעשו מה שטוב בשבילן".

איך את מתכוננת לתפקיד כמו "וונדרוומן"?
"זה חודשים של אימונים ודיאטה מיוחדת. כמובן, כל הזמן גם שתיית מים מרובה, במיוחד כשמתאמנים זה חשוב מאוד לשרירים. אנחנו עושים הרבה אימוני חדר כושר מחזקים וגם עבודת כוריאוגרפיה. בסרט האחרון שילבתי גם פילאטיס כי אמרתי שאני צריכה לעשות גם דברים שטובים לגוף שלי ולא רק לחזק את הגוף, אבל כן, זה מאוד אינטנסיבי. אבל אחרי חודשיים של אימונים שבהם הייתי מותשת מזה הגוף מתרגל ומדהים מה שהגוף יכול לעשות".

>> החופשה הבאה שלכן תהיה חופשת בריאות

כי את עושה הרבה מהפעלולים בעצמך, נכון?
"נכון, יש לי שתי פעלולניות אבל אני עושה את הרוב בעצמי. בסרט הזה וידאנו שבניגוד לסרטי גיבורי על אחרים, את רוב העבודה נעשה בעצמנו על סטים ולא על מסך ירוק. זה היה קשה, ארוך ותובעני אבל היה שווה את זה".

הסרט יצא בהמשך השנה. אם היית יכולה יכולה לומר לאנשים למה לצפות, מבלי לחשוף יותר מדי, מה היית אומרת להם?
"זה מסע חדש לחלוטין עבור וונדרוומן, אני מקווה שלסרט תהיה השפעה אפקטיבית על הרבה אנשים כי הוא מאוד אוניברסלי. יש בו הרבה אקשן וגם סיפור אהבה ורשעים חדשים והסיפור חזק. אני חושבת שיש בו משהו שידבר לכל אחד".

וונדרוומן בוים על-ידי אישה וכיכבה בו אישה. אבל הינה, אנחנו שנתיים אחר כך בעונת הפרסים ואין שום אישה מועמדת בקטגוריית הבמאי הטוב ביותר. כמי שעומדת בראש חברת הפקות משלה, מה את חושבת על זה?
"אני חושבת שכולם מדברים על העצמה נשית ופמיניזם, אבל אנחנו עדיין לא שם. יש דרך ארוכה לעשות. יש יוצרות קולנוע מדהימות ומוכשרות שראוי להכיר בהן, אני יכולה רק לקוות ולעשות את העבודה מהצד שלי, כבעלת חברת הפקות וכאחת המפיקות של וונדרוומן וסרטים אחרים כדי לשנות את זה. אנחנו רק בתחילתו של טרנד".

>> וולנס זה גם תזונה בריאה