היכונו להתמכר: ג'ל הגבות שמשגע את הרשת

ג'ל לגבות של בנפיט, מחיר 84 ש"ח | צילום מסך מהאינסטגרם של benefitcosmetics@
ג'ל לגבות של בנפיט, מחיר 84 ש"ח | צילום מסך מהאינסטגרם של benefitcosmetics@

יש לו עיצוב מהמם, המגזינים הגדולים בעולם מרימים לו וגם המחיר מושלם. זה הזמן להכיר את ג'ל הגבות הלוהט של הרגע

88 שיתופים | 132 צפיות

מגזין האופנה והטיפוח הבינלאומי "גלאמור" פרסם כתבת שבחים לג'ל לגבות של מותג הקוסמטיקה חביב הביוטריות בנפיט. הסיבה שהמבינות כל כך אוהבות את המותג הזה היא שהמוצרים לרוב מעולים ואיכותיים והמחירים סופר נוחים. אז חזרה לג'ל לגבות המדובר, בכתבה מתארת העיתונאית בלה קאצ'אטורה קודם כל את התקופה בה עובדים הרבה מהבית וכל היחסים עם איפור משתנים לגמרי. "אם אצטרך ללבוש עכשיו מסכה לפחות שהגבות שלי יהיו מושלמות", היא כותבת. היא מספרת על האהבה  הגדולה שלה לאיפור והתלות שלה בלהתאפר כדי להסתיר צלקות אקנה שנשארו לה מהנעורים וכעת בתקופת הקורונה המייקאפ והשפתון מוחלפים במראה עיניים מודגש שכולל ריסים מלאכותיים וכמובן ג'ל לגבות. "לא האמנתי שאגיד שג'ל לגבות הוא מוצר שאני לא יכולה לחיות בלעדיו, שנים זה היה מייקאפ עם כיסוי מלא. אבל אנחנו לומדים על עצמנו הרבה בתקופה האחרונה" היא צוחקת.

>> המדריך המלא לשימוש במסקרה

View this post on Instagram

Same energy

A post shared by @ bellacacciatore_ on

בהמשך הכתבה היא מספרת על תפקידו של הג'ל לגבות – קודם כל הוא צריך להחזיק הרבה זמן ולא להתייבש ולהתקשות, הוא צריך להיות טיפה בהיר יותר מהגוון של הגבות ולא צריך להשתגע איתו, היא מספרת שלקח לה זמן להבין מה צריך לעשות ואחרי הרבה ניסויים וטעיות היא מצאה את האחד. ובשמו המקצועי "גימי ברו+" (gimme brow+ volumizing eyebrow gel, מצורף כאן לינק לרכישה).

יש לו מיקרו סיבים המאפשרים למלא את הגבות בצורה מקצועית ומדויקת והוא כולל 11 גוונים שונים, כך שרוב הסיכויים שכל אחת תוכל למצוא את האחד שלה. בנוסף על פי בלה המברשת מאוד נוחה ומאפשרת למשוח את הגבות בצורה שיוצרת לוק טבעי וגם הפורמולה מתייבשת בצורה כזאת שהיא לא הופכת את הגבות לדביקות. הוא עמיד במים, מה שגורם לו להיות עוד יותר טוב לקיץ הישראלי) ומחזיק הרבה שעות על הגבות ומשאיר אותן מסודרות ולא זזות. היא מוסיפה שהחומר קצת מבריק אז כדאי להשתמש בו בימים בהם הולכים על לוק טבעי יותר, או לחילופין תקועים כל היום עם מסכה.

>> מעצב הגבות של הסלבס מסביר איך לסדר גבות בבית