גילת אנקורי: "אני מופתעת כל פעם מחדש מעייפות הגוף"

גילת אנקורי | צילום: תמר קרוון
גילת אנקורי | צילום: תמר קרוון

בגיל 66 היא הבינה שהיא כבר לא ילדה, אבל לפעמים היא צריכה תזכורת מהחיים עצמם. 6 דברים שגילת אנקורי גילתה על הזדקנות

88 שיתופים | 132 צפיות
כל הדברים שאף אחד לא מדבר עליהם – פרויקט מיוחד | איור: מיכל רוט
כל הדברים שאף אחד לא מדבר עליהם – פרויקט מיוחד | איור: מיכל רוט

1. הכינו אותי לזה שכשאדם מזדקן – יש לו קמטים, אבל אף אחד לא הכין אותי לשוק שמגיע איתם. כשהייתי בת 30, השחקנית מרים זוהר סיפרה לי שהיא מרכיבה משקפיים כדי להסתיר את הקמטים. לא הבנתי על מה היא מדברת, היום אני כבר מבינה. יש לי קמטים מתחת לעיניים, וכן, אני מסתירה אותם בעזרת משקפיים עם מסגרת שחורה.

2. הו, השיער, למה אף אחד לא אמר לי לשמור עליו יותר. בצעירותי הייתה לי רעמה לתפארת, וכמה קינאתי בכל אותן נשים עם שיער חלק. הייתי הורגת בשביל שיער כזה. היום שערי הפך דליל ונפול.

3. גופי התעייף. הנכד שלי מתגורר עם בתי ובעלה בניו יורק. חיכיתי לו שיבוא לביקור כמו שמחכים למשיח. ואז המשיח הגיע וכה הותשתי, עד ששאלתי את עצמי איך גידלתי ילדים. וגידלתי. על הבמה אני עדיין מלאת אנרגיה, אבל בחיים – פחות. אחרי שהנכד נסע הייתי גמורה, שכבתי במיטה לנוח במשך שלושה ימים. ועדיין, אני מופתעת כל פעם מחדש מעייפות הגוף כשמתבגרים.

4. זה לא משנה כמה הילדים שלך גדולים, גם לא זה שכבר יש לך נכד, את לא משתחררת לעולם מתפקיד האימא.

5. לא כולם לומדים לקבל את עצמם עם הגיל. אני דווקא נהייתי קשה יותר עם עצמי.

6. אני נזהרת לא להתלבש צעיר או קצר מדי. אני מזכירה לעצמי שיש קו דק מאוד בין להיראות טוב לבין להיראות פתטית. לפעמים אני נעצרת להסתכל במראה וההופעה שלי נראית לי מבוגרת ואז אני מזכירה לעצמי "כן, את מבוגרת, וזה בסדר להתלבש קצת מבוגר".

>> למה לא אמרת לי: מי ידע שהסקס נהיה כל כך מטורף בגיל 70
>> למה לא אמרת לי: כל הדברים שלא מדברים עליהם – הפרויקט המלא