"עכשיו, בעשור השביעי לחיי, אפשר סופסוף ליהנות מסקס"

המלכה אליזבת והנסיך פיליפ | צילום: GettyImages/Anthony Devlin
המלכה אליזבת והנסיך פיליפ | צילום: GettyImages/Anthony Devlin

יש זמן לפורפליי, אין ילדים שהורסים את הרגע ו"הזיקפה - תענוג". מי ידע שסקס בגיל השלישי זה כל כך לוהט?

88 שיתופים | 132 צפיות
איור: מיכל רוט
איור: מיכל רוט

"בגיל 20 היה נדמה לנו שסקס אצל 'זקנים' בני 40, כבר בכלל לא קיים. עכשיו כשאני בעשור השביעי לחיי, אני אומר לכל הצעירים בני ה־40 שחשבתי פעם לזקנים, בואו ללמוד ממי שמבינים באמת, כי אין כמו הגיל השלישי להשקיע בסקס וליהנות מפעילות מינית כמעט על בסיס יומי. כן, מה ששמעתם, כמו שנאמר בתלמוד 'מרעיבנו שבע ומשביענו רעב', אז אנחנו בצד הרעב, כמה שיותר – יותר טוב, ואיזו זקפה, תענוג". הוא בן 68, היא בת 61, והם נישאו בשנות העשרים לחייהם כעבור שנתיים של חברות כולל מגורים משותפים, אחרי שהיא נכנסה להיריון. "היינו בכל מקרה מתחתנים אבל תכננו קודם לצאת לטיול ארוך, לחוות את החיים בשניים ורק אז להתמסד וההיריון טרף הכול. מי חשב אז שזו תחילת הסוף של חיינו המיניים הטובים והמספקים".

>> למה לא אמרת לי: מתברר שגם גברים לא רוצים שיזיינו אותם כמו בובות מין
>> למה לא אמרת לי: כל הדברים שלא מדברים עליהם – הפרויקט המלא

היא מצידה נזכרת כיצד עול הילדים הכריע אותה, כמה היא הייתה עייפה ורק רצתה לישון, והסקס הפך למטלת בית מאוסה. היא זוכרת את סוף השבוע הזה, כשהיו כבר הורים לשלושה, הם השאירו את הילדים אצל ההורים ונסעו לבית מלון. הניצוצות ששניהם חיכו להם לא הגיעו. בערב הם נרדמו מיד אחרי הארוחה. למוחרת בבוקר התעוררו לסקס חפוז, וזהו. כל זה, הם מספרים היום, הפך לנחלת העבר.

"הפעילות המינית שלי ושל אשתי משאירה אותנו צעירים", הוא אומר. "סקס בגיל השלישי הוא נפלא, לא רק לגוף אלא גם לנפש, אתה מרגיש חיוני, אתה מרגיש בעל ערך, ותתפלאו, אבל הסקס כל הזמן משתפר, סוף סוף יש זמן להשקיע בו ולהיות יצירתיים".

"אחת הבעיות אצל נשים בגיל השלישי היא יובש בנרתיק ואז החדירה כרוכה בכאב. הרבה חברות שלי נמנעות מסקס אבל יש לכך פתרונות ואני חושבת שחבל שהן מחמיצות את טעם החיים בגילנו", היא חושפת. "כבר כמה שנים שאנחנו חווים חיים מיניים עם שיאים שלא ידענו על קיומם כצעירים. אנחנו משתמשים באביזרים וכריות מיוחדות ויש לנו כל מיני 'אורחים' במיטה בצורת ויברטורים שונים, שחוסכים לנו אורגיה, אבל מביאה אותנו לשיאים חדשים. יש לנו חנויות קבועות בחו"ל שאנחנו נוהגים לבקר בהן, אנחנו רוכשים בגדים סקסיים, כל מיני ביריות ותחתונים עם חורים במקומות הנכונים. ולמזלנו, דווקא בגיל השלישי, נהיינו יותר פתוחים עם הבנים שלנו. המתנות שהם מביאים לנו בחגים ובימי הולדת תמיד קשורות לחיי המיטה שלנו, ואם ראינו משהו מגניב, אנחנו קונים להם, וגם מחליפים איתם דעות על החידושים בתחום. יש לנו מגירה בארון שמוקדשת רק לתחום הזה, אז מי רוצה בכלל להיות שוב צעיר? יש משהו נפלא בבשלות והיא נכנסת גם למיטה – וזה הרבה יותר כיף מילדים שזוחלים אליך למיטה".