דוגמנית העל ג'יזל חושפת כי חשבה לשים קץ לחייה

ג'יזל בונדשן בווידוי אמיץ | צילום: Fernanda Calfat/Getty Images
ג'יזל בונדשן בווידוי אמיץ | צילום: Fernanda Calfat/Getty Images

ג'יזל בונדשן נחשבת עד היום לאחת מדוגמניות העל הגדולות בעולם, אבל כעת היא חושפת את מחיר הזוהר: לחצים נפשיים עמוקים, התקפי חרדה ומחשבות אובדניות

88 שיתופים | 132 צפיות

ג'יזל בונדשן נחשבת לאחת מדוגמניות העל המצליחות שידעה תעשיית האופנה, אבל בריאיון שהעניקה לאחרונה שיתפה כי הקריירה שלה לאו דווקא רק זוהרת כמו שכולם חושבים. כעת מגלה בונדשן כי בתחילת הקריירה שלה חוותה הדוגמנית התקפי חרדה ופאניקה, שבנקודת זמן מסוימת אף הביאו אותה למחשבות אובדניות.

>> סובלת מחרדה? הרפואה הטבעית יכולה לסייע לך

בריאיון ששודר ביום ראשון האחרון ברשת CBS, הדוגמנית שיתפה בתחושות החרדה הקשות שחוותה בתחילת הקריירה: "היום אני במקום שונה בחיים שלי. אני יכולה לבחור את מה שאני רוצה. קודם רק שרדתי", שיתפה בגילוי לב, "היום אני חיה וזה שונה מאוד. מה שהעולם ראה היה פרסונה שאני יצרתי כדי לנסות להתמודד עם התעשייה, אבל זה הוביל להתקפי חרדה ופאניקה. הרגשתי חנוקה", הוסיפה וסיפרה על המערבולת הרגשית שליוותה אז את חייה. "לא יכולתי לנשום. הייתי באולפנים והרגשתי שאני נחנקת".

"בחרתי להתרחק ממסלולי האופנה". ג'יזל בונדשן | צילום: Fernanda Calfat/Getty Images
"בחרתי להתרחק ממסלולי האופנה". ג'יזל בונדשן | צילום: Fernanda Calfat/Getty Images

>> עדיין אייקון אופנה? קייט מוס תועדה בתמונות מטרידות

דוגמנית העל סיפרה איך הלחצים הנפשיים הביאו אותה למצב שהיא לא מסוגלת לחוות סיטואציות פשוטות כמו עלייה במעלית: "בתחילת הקריירה גרתי בקומה התשיעית והייתי חייבת לעלות במדרגות כי פחדתי להיתקע במעלית, ואז להיכנס למצב של קוצר נשימה. אתה יודע איך זה כשאין אפשרות לנשום אפילו כשהחלונות פתוחים?", ניסתה בונדשן להעביר למנחה ולצופים ולצופות את תחושת החרדה שאחזה בגופה בעבר.

>> אלכסה דול בווידוי מטלטל: "הייתי מכורה לסמים. מתתי ונולדתי מחדש"

"אתה לא רוצה לחיות ככה, אתה מבין למה אני מתכוונת?", שאלה את המנחה ואף התוודתה כי באותם זמנים, חשבה לקפוץ מהחלון מרוב חוסר הרצון והיכולת לחיות את החיים שחיה אז. בונדשן אף התייחסה לבחירה שלה לשנות את יחסיה עם עולם האופנה, וגילתה: "בחרתי להתרחק ממסלולי האופנה כדי להראות את הפרסונה האמיתית שלי".

"לא רוצה לחיות ככה". ג'יזל בונדשן | צילום: shutterstock
"לא רוצה לחיות ככה". ג'יזל בונדשן | צילום: shutterstock

למרות הווידוי הלא פשוט והזכרונות הקשים מתחילת דרכה, בונדשן ביקשה להדגיש כי גם בראייה לאחור, שנים רבות אחרי, היא לא הייתה משנה דבר: כולל נישואיה לשחקן הפוטבול המצליח טום בריידי, שהגיעו לסיומם לפני כשנה, לאחר 16 שנים ושני ילדים.

>> לראשונה בישראל: סוכנות דוגמנות לאנשים עם מוגבלויות

כדי לטפל בחרדות שחשה בזמנו, כך חשפה בונדשן בספרה שראה אור ב-2018, היא פנתה לרופא שנתן לה מרשם לכדורים נגד חרדה, אותם שילבה עם אורח חיים בריא ומאוזן – עליו היא מקפידה עד היום. אורח חייה כולל כיום תזונה מאוזנת ובריאה, מדיטציה ויוגה.