רגע אחרי סערת הישבן, בר רפאלי בתמונת טופלס

בר רפאלי | צילום: Dominique Charriau/WireImage
בר רפאלי | צילום: Dominique Charriau/WireImage

שבוע אחרי שהעלתה טוסיק מהמם לפיד ויצרה סערה ברשת, בר רפאלי עושה את זה שוב. "דיי עם הפרובוקציות" הגיבו הגולשים, אבל אנחנו דווקא עפות על זה

88 שיתופים | 132 צפיות

הקורונה והשפעותיה לא פוסחים על אף אחד, ובין האנשים שגילו את עצמם מחדש הגילוי הכי מסעיר לדעתנו הוא של בר רפאלי שעשתה חישוב מסלול מחדש בכל הקשור לעמוד האינסטגרם שלה. אנחנו חייבות להגיד שאנחנו דווקא אוהבות את הכיוון החדש אליו רפאלי לוקחת את הפיד שלה, אחרי שנים שהיא העלתה בעיקר תמונות מחופשות בים הכחול ואימונים ביתיים או חוץ ביתיים, היא עשתה סוויץ' ובחודשים האחרונים מטפחת פיד אופנתי שעומד בסטנדרטים של ליאוני האן, קרוליין דאור, קיארה פראני והבלוגריות הגדולות מהעולם. היא מרבה להעלות לוקים יומיים, הפקות אופנה וביוטי בכיכובה, תמונות השראה של תיקי שאנל, סאן לורן וגוצ'י או תכשיטים יפהפיים. הכיוון החדש מציג את רפאלי כפאשניסטה מן המניין, אחרי שנים בהם חגה מעליה הסטיגמה של מתלבשת גרועה.

אמנות ואופנה כוללות לעיתים גם תמונות המציגות גוף חשוף וגם רפאלי מיישמת את העיקרון הזה כחלק מהאישיות האופנתית שלה. שבוע וקצת אחרי סערת הישבן, היא עושה את זה שוב כשהיא יושבת עם גרביונים, נעלי עקב, שרשרת פנינים וללא חלק עליון. לא מדובר בפריים חריג במיוחד, עשרות דוגמניות כבר עשו אותו בעבר, אבל לצערנו חלק מהגולשים הישראלים עדיין לא הצליחו לראות את החלק האמנותי שבתמונה. ודאגו לפזר תגובות כמו "גועל נפש", "דיי עם הפרובוקציות" ועוד.

אנחנו מודות שהתחברנו לצילום ואנחנו שמחות לראות את הכיוון השיקי והאופנתי אליו מצעידה רפאלי את הפיד שלה ונשמח לראות עוד ממנו. למי שחיבבה את השרשרת אותה עונדת בר, היא מהמותג Coconutlove של חברתה הטובה אתי קובו.