בר רפאלי העלתה תמונה של טוסיק והגולשים השתגעו

בר רפאלי | צילום: Carlos Alvarez/Getty Images
בר רפאלי | צילום: Carlos Alvarez/Getty Images

בר רפאלי העלתה תמונה של הישבן המושלם שלה. ניסינו לפענח איזה מסר הוא מעביר

88 שיתופים | 132 צפיות

"מה זה ..אמיתי? לא מכובד בכלל..השתגעת בר או שזה מישהו שמשתמש בפרופיל שלך?", "נראה לי הבת שלה העלתה", נהייתה הזויה" הן רק חלק מהתגובות שקיבלה בר רפאלי עבור הפוסט האחרון שהעלתה, בו ניתן לראות בבירור שני פלחים מבצבים מתוך גרביונים שחורים תחת הכותרת: "Baby got back".
אנחנו לגמרי בעד שכל אישה תרגיש בנוח עם הגוף שלה ותחשוף אותו כרצונה בלי לקבל על זה ביקורת, אבל כן אפשר להסכים עם הגולשים שמדובר בתמונה קצת משונה באופן יחסי לפיד של בר. לאחרונה רפאלי מאוד מנסה להפוך את האינסטגרם שלה לאופנתי, היא מפרסמת הרבה לוקים שלה ודואגת לתייג את המותגים שהיא לובשת, תתפלאו אבל המגוון רחב יותר מרק "הודיז" ו"קרולינה למקה" (המותגים שבבעלותה החלקית של רפאלי) ואפשר למצוא שם מנעד רחב של מותגים משאנל עד נייק וגם מותג האקססוריז coconutlove של חברתה אתי קובו. את הפיד שלה מקשטות גם תמונות אווירה של פרחים, פריטים יפים – מה שנקרא בשפת האינסטגרם המקצועית "דיטלייז". כך שבתוך  האווירה האלגנטית הזו שהיא ניסתה ליצור, אפשר להבין למה התמונה הספציפית הזאת הרגישה לגולשים מעט לא קשורה.
הכי הצטערנו לגלות תגובות שקיווינו שיעברו כבר מהעולם בסגנון "זה לא מכובד- את אימא" או – "לא מאמינה שבעלך הסכים לזה". חשבנו שבשנת 2020 כבר ברור לכולם שגם אימהות הן יצורים מיניים ושאף אישה לא זקוקה לאישור מבעלה כדי להעלות תמונות לפיד הפרטי שלה, אבל מסתבר שחלק מגולשי האינסטגרם פיספסו את שיעורי הפמיניזם שמי טו העביר אותנו וחבל.
"זה אומר שכולנו מעניינים לה ת'תחת" סיכם אחד הגולשים, ויש מצב שזה מה שהתמונה הזאת באה להעביר, שזה המקום שלה להביע את עצמה ואת מה שהיא אוהבת, ושזה ממש לא עניינו. אבל התגובה שמסכמת את המאורע בצורה המדויקת ביותר היא זאת:
"אומייגאד. תחת. מי ישמע!!! לכל אחד יש כזה לא כזה בדיוק, אבל יש".