בר רפאלי תוקפת את ג'יג'י חדיד על הפצת שקרים ברשת

בר רפאלי נגד ג'יג'י חדיד | צילום: Shutterstock
בר רפאלי נגד ג'יג'י חדיד | צילום: Shutterstock

בזמן שחמאס מפר את ההתחייבויות שלו וממשיך לנהוג בסדיזם מוחלט, ג'יג'י חדיד תוקפת את ישראל ומפיצה שקרים ברשת בלי שמץ של בושה. בר רפאלי משיבה לה אש בכל החזיתות

88 שיתופים | 132 צפיות

אחרי שהעלתה סרטון מצמרר בו היא קוראת להשבת הילדים החטופים משבי חמאס, ותוך פחות מ-24 שעות הגיע ליותר ממיליון צפיות, בר רפאלי מעלה הילוך ופותחת חזית מול ג'יג'י חדיד.

>> יותר ממיליון צפיות: בר רפאלי מצמררת בסרטון למען הילדים החטופים

חדיד, הנוהגת לתקוף את ישראל בימים כתיקונם ובימי מלחמה כאחד, פשוט מפיצה שקרים בלי למצמץ. ביממה האחרונה הפיצה הדוגמנית הבינלאומית ממוצא פלסטיני-הולנדי המתגוררת בלוס אנג'לס, כי "ישראל היא המדינה היחידה המחזיקה ילדים כלואים כשבויי מלחמה", בהתייחסה לאחמד מנאסרה, מחבל שביצע פיגוע דקירה ב-2015 בפתחה של חנות ממתקים בפסגת זאב בירושלים. מנאסרה היה בן 13 כשפצע קשה את נאור בן עזרא ה-12, והודה בפה מלא: "באתי לדקור יהודים".

רפאלי תקפה את חדיד בתגובה לפוסט השקרי שלה, תייגה אותה וכתבה לה באנגלית: "כשאת אומרת שילד נחטף, ומתברר שמדובר בנער שהלך ודקר שני אזרחים תמימים ואקראיים, בהם ילד בן 12, ואז הצהיר בפני המצלמות: 'רציתי לדקור יהודים', בואי קודם נדייק בעובדות לפני שאת מפיצה את זה בפני 78 מיליון איש". חדיד, אגב, הסירה בינתיים את הפוסט שכתבה.

בר רפאלי נגד ג'יג'י חדיד | צילום אינסטגרם barrefaeli@
בר רפאלי נגד ג'יג'י חדיד | צילום אינסטגרם barrefaeli@

סופ"ש מורט עצבים עבר על מדינת ישראל, במהלכו חמאס המשיך להפעיל טרור רגשי ועמד לפוצץ את עסק השבת החטופים. לבסוף, כעבור שתי פעימות, שוחררו 26 חטופים ישראלים, 15 חטופים תאילנדים וחטוף פיליפיני אחד. בין החטופות והחטופים ששבו הביתה, חזרו סופסוף 12 ילדים, בהם: אביב אשר (שנתיים), רז אשר (4), אמיליה אלוני (5), אוהד מונדי זכרי (9), יהל שוהם (3), נווה שוהם (8), אמילי הנד (9), הילה רותם שושני (12), נעם אביגדורי (12), עלמה אור (13), נעם אור (17), נגה וייס (18). עוד כ-25 ילדות וילדים ישראלים מוחזקים בשבי חמאס כבר כמעט חודשיים.

רפאלי פרסמה סטורי עוצמתי נוסף והפנתה אותו כלפי הקולגה הבינלאומית שלה, וכתבה לה באופן אישי: "ג'יג'י חדיד, לתשומת לבך". בסטורי המחישה רפאלי את הפער הכואב שטומן בחובו המושג "חילופי שבויים", ופרסמה את תמונתה של אביב אשר בת השנתיים, אשר חזרה הביתה לאחר 50 יום בשבי, וכתבה: "הפשע: להיות יהודיה". מנגד פרסמה רפאלי את תמונתה של המחבלת המשוחררת אסראא ג'עאבס בת ה-38, שביקשה לפגוע ביהודים, וב-2015 פוצצה בלון גז בסמוך למעלה אדומים ופצעה שוטר.

בר רפאלי נגד ג'יג'י חדיד | צילום אינסטגרם barrefaeli@
בר רפאלי נגד ג'יג'י חדיד | צילום אינסטגרם barrefaeli@

גם בלה חדיד, אחותה הצעירה של ג'יג'י, ידועה באמירותיה האנטי-ישראליות. לאחרונה התרגשנו כאשר נודע לנו כי בית האופנה הנחשב דיור, אשר בלה הייתה הפרזנטורית שלו, נפרד ממנה לשלום לטובת הדוגמנית הישראלית מאי תגר.