ליידי ויסלדאון יודעת? נטפליקס משחררת טריילר חדש לעונה השנייה של "ברידג'רטון"

העונה השנייה של "ברידג'רטון" | צילום מסך
העונה השנייה של "ברידג'רטון" | צילום מסך

סדרת הלהיט של נטפליקס חוזרת לעונה שנייה ב-25 במרץ. הטריילר החדש מספק הצצה למעללי משפחת ברידג'רטון, חושף את הדמות החדשה שכולם הולכים לדבר עליה ובעיקר עושה לנו חשק לבינג' עצבני

88 שיתופים | 132 צפיות

הטריילר לעונה החדשה של "ברידג'רטון" נפתח במילים: "קורא/ת עדין/ה ויקר/ה, התגעגעת אליי?", והתשובה שלנו היא חד משמעית כןןןןןןןן. סדרת הלהיט של נטפליקס ושונדה ריימס (יוצרת "האנטומיה של גריי", "סקנדל" ו"המדריך לרוצח"), חוזרת לעונה שנייה ב-25 במרץ והציפיות בשמיים.

>> כוכבת ברידג'רטון מתחננת בפני עוקביה באינסטגרם: "תפסיקו להעיר לי על הגוף שלי"

העונה השנייה של "ברידג'רטון" | צילום מסך
העונה השנייה של "ברידג'רטון" | צילום מסך

הסדרה, שהפכה בין לילה לסדרה הנצפית ביותר בנטפליקס, היא שילוב של "גוסיפ גירל" ושל "אחוזת דאונטון" – ולפי הטריילר נראה שהווייב הזה לא הולך להשתנות. אז מה צפוי לקרות בעונה החדשה של "ברידג'רטון"? הטריילר נפתח במבט-על המתצפת על חוג הסילון של החברה הגבוהה בלונדון בסוף המאה ה-19. משם חותכת המצלמה לילד קטן וחביב שאץ רץ עם מכתב בידו. קאט למגש הכסף שמוגש למלכה ועליו מונח המכתב, שמתגלה כניוזלטר פרי עטה של ליידי ויסלדאון. קאט לחיוך הבלתי מרוסן שמתמקם על פניה של המלכה.

כמה פריימים מאוחר יותר, אחרי שמריצים בפנינו את כל המי ומי שקוראים בשקיקה את העלון, נגלית בפנינו פנלופי, שנחשפה בסוף העונה הראשונה כליידי ויסלדאון המסתורית, הלא היא הגוסיפ גירל המקומית של בני האצולה. פנלופי כבר לא מסתירה את חדוות הכתיבה הרכילאית שלה, והיא כותבת את העלון הצבהב שלה בשצף. "השחזתי את הסכינים שלי", היא כותבת ומוסיפה כשחיוך על פניה: "עבור כולכם".

העונה השנייה של "ברידג'רטון" | צילום מסך
העונה השנייה של "ברידג'רטון" | צילום מסך

כפי שבישרנו לכן כאן בעבר, העונה החדשה תמשיך לעקוב אחר מעלליהם של בני משפחת ברידג'רטון, אבל בעונה החדשה היא תתמקד בקו עלילה חדש לגמרי – מה שאומר שלמרבה הצער לא נזכה לראות יותר את זיו פניו של הדוכס (הלוהט) מהייסטינגס, בגילומו של השחקן (המאוד לוהט) רג'ה ז'אן פייג'. אם העונה הראשונה התמקדה בדפני, הגדולה שבבנות המשפחה, ובניסיונות המשפחה למצוא לה חתן ראוי, העונה החדשה תתמקד באחיה הבכור, אנתוני. הטריילר מציג את מי שאמורה להיות מושא אהבתו החדשה, בגילומה של שחקנית הרכש החדשה סימון אשלי, המוכרת מסדרת להיט אחרת של נטפליקס, "חינוך מיני". במובן הזה הטריילר לא מחדש יותר מדי, כמו שהוא פשוט הופך את כל העסק לקונקרטי יותר, ובעיקר כבר עושה לנו חשק עז לבינג'.

>> עוברים מסך: שיעור ביחסים מהזוגות הכי טובים בטלוויזיה