"לא עומדת בפני עוגת שמרים": שגרת התזונה והטיפוח של ריף נאמן

ריף נאמן בקמפיין של לי גרבנאו | צילום: דביר כחלון
ריף נאמן בקמפיין של לי גרבנאו | צילום: דביר כחלון

טיפולי האנטי אייג'ינג המשוכללים, המהפך שעברו הגבות שלה וארוחת הבוקר הקבועה. בגיל 25, רגע לפני החתונה, מתחזקת הדוגמנית והשחקנית ריף נאמן שגרת טיפוח במשרה מלאה

88 שיתופים | 132 צפיות

ריף נאמן, 25, שחקנית, דוגמנית ופרזנטורית של חברת ההלבשה התחתונה ETAM ב"המשביר", מתגוררת בתל אביב עם בן זוגה.

>> שלומית אהרון: "אני לא מתעסקת בצורה אובססיבית במראה שלי"

שגרת טיפוח

"מגיל צעיר יש לי תודעת טיפוח, אבל בשנים האחרונות אני מקפידה מאד על שגרה בבוקר ובערב. יש לי סוג עור רגיל, אני שוטפת פנים בסבון פנים של קרן ברטוב ומעל שמה קרם פנים של אוריג'ין. בבקרים שלפני צילומים אני לוקחת קוביית קרח ומטיילת איתה על הפנים, זה מרענן ומוריד נפיחויות. קרם העיניים שלי גם הוא של קרן ברטוב. לעולם לא אלך לישון עם איפור, גם אם חזרתי הביתה בשעות הקטנות של הלילה. אחרי הסרת האיפור אני חוזרת על שגרת הבוקר של כל הקרמים שלי".

קוסמטיקאית

"לפני שנה הגעתי לקליניקה של קרן ברטוב ומאז אני מגיעה אליה כל שישה שבועות. אני עוברת טיפול ניקוי עולה והחדרת לחויות ויוצאת תמיד עם עור בריא וזוהר".

אנטי אייג'ינג

"הטיפול שאני עוברת בקליניקה של קרן ברטוב כולל מכשור בגלי רדיו. הוא מחדש את העור ועוזר לשמור על הקולגן והאלסטין שאחראים על מיצוק העור".

סבון פנים של קרן ברטוב. 250 ש"ח | צילום: יח"צ
סבון פנים של קרן ברטוב. 250 ש"ח | צילום: יח"צ

איפור

"אני אוהבת איפור, הוא משדרג ללא ספק את המראה, אבל ביומיום אני פחות משקיעה ומשקיעה בערב יותר. המייקאפ שלי הוא של גרלן, והוא כולל חלקיקי זהב קטנים. אני מורחת אותו עם האצבעות והוא מעניק גלואו מיידי. המסקרה היא של איב סן לורן, היא מאריכה ומעבה את הריסים בצורה מדהימה. הסומק שלי הוא של שאנל, השפתונים של נארס בצבע ניוד, ואני מאוד אוהבת את הקונסילר המושלם טוש אקלה של איב סן לורן. את הצלליות קניתי בדובאי מחברה מקומית – הן קרמיות ומנצנצות, ומשדרגות כל מראה. לאירועים יש לי את המאפר שלי אסף באבו, שמלווה אותי כבר חמש שנים, והוא גם יהיה אחראי על האיפור בחתונה שלי".

בושם

"אני אוהבת בושם שמריח מרוב ניקיון, כאילו יצאתי כרגע מהמקלחת. לפני חמש שנים גיליתי את ה-CHANEL CHANCE ומאז אני לא מחליפה אותו, כי הוא מתחבר בצורה מושלמת לעור שלי. חברות שלי שהתלהבו מהריח עליי, אמרו לי שעליהן הוא הריח אחרת. בסוף צריך לזכור שלכל אחת מאיתנו יש את ריח הגוף שלה, ולא כל בושם יושב על כל אחת אותו דבר".

>> שרית פולק: "ביטלתי קמפיינים מרוב חרדה לעור הפנים שלי"

שיער

"כילדה היה לי שיער מתולתל ובגיל 17 עשיתי החלקה. שיער מתולתל קשה יותר לסידור, ובגלל שדגמנתי הרבה הייתי צריכה שיער נוח לעיצוב בצילומים. השיער שלי עבה, מלא, לא שמן ולא יבש. אני לא צובעת אותו והוא בצבע חום טבעי. אחת לשנה אני עושה לו החלקה ושיקום, כשהוא שבור או מפוצל, בקצוות ב"מגונדרות" בגבעתיים. ביומיום מלווה אותי מעצב השיער לירז אגם, גם לצילומים וגם לתספורות. אני חופפת את השיער יום כן יום לא, ומשתמשת במוצרי השיער של חברת HERMOSO, חברה בוטיקית מהממת שיש לה פורמולות מדהימות עם ריחות מעולים – והמוצרים משקמים את השיער. מלבד השמפו והמרכך, אני משתמשת בסרום, באמפולות ובמסכות".

גבות

"לפני כמה שנים היו לי גבות דקות – שהיו אז באופנה – אבל זה השתנה. היום הגבות הטבעיות שלי היום הן בעובי רגיל. לפני שש שנים הכרתי את דורית גבות בפסטיגל והיא עיבתה לי אותן בשיטה שלה. עד היום אני איתה, מגיעה פעם בחודש לסידור".

מייק אפ של גרלן. 379 ש"ח | צילום: יח"צ
מייק אפ של גרלן. 379 ש"ח | צילום: יח"צ

מני פדי

"אני עושה לק ג'ל כל שלושה שבועות ב'לק בוטיק' ברחוב דיזנגוף בתל אביב, מן הרגל שכזה כדי שלא ישברו. מורחים לי שם תמיד צבע בהיר, כי אם אני מפספסת ביקור בכמה ימים, על לק בהיר זה לא כל כך נראה. פדיקור אני עושה לעתים רחוקות יותר".

>> שלל הזרקות, טיפולים וכושר. דוד דביר "רוצה להיות צעיר לנצח" ועובד קשה בשביל זה

כושר

"אני מאוד אוהבת כושר, זה עושה לי טוב גם לגוף וגם לנפש. כבר חמש שנים אני מגיעה פעמיים בשבוע ליוגה ב'יוגה עם לין', ובנוסף, פעמיים בשבוע אני עושה אימוני כוח פונקציונליים בסטודיו של רון אוסמו ברמת גן. בעבר הייתי גולשת גלים כתחביב, ועדיין אני מאוד אוהבת את הים. אין כיף כמו הליכות בים בשקיעה עם חברות".

תזונה

"יש לי מבנה גוף ממוצע, אני לא מאוד רזה ולא מלאה, ואני שומרת על המשקל בעזרת התזונאי עדו ברטל שבשנה האחרונה עשה לי סדר. אני עושה את זה פחות בגלל המשקל, ובעיקר בשביל התחושה בבטן והמסגרת. אני חייבת לקום ולאכול ארוחת בוקר כי בלעדיה, כל היום שלי יראה פחות טוב. אני שותה נס קפה, אוכלת לחם עם גבינה, חביתה וירקות, ולרוב זה מחזיק אותי עד הצהריים – אבל אני לא מגבילה את עצמי אם בא לי חתיכת שוקולד, למשל. ארוחת הצהריים כוללת עוף, ירקות, אורז או קינואה – דברים שעושים לי טוב בבטן. אני משתדלת לאכול כמה שפחות מטוגן. הפירות האהובים עליי הם אבטיח ונקטרינה, ואני אוכלת אותם בין הארוחות. בערב אני אוכלת פשטידה או שקשוקה. בסופי שבוע אנחנו אוכלים לפעמים בחוץ, ואז אני מאפשרת לעצמי יותר. אני מאוד אוהבת מתוקים ולא עומדת בפני פודינג או עוגת שמרים. הכי אני אוהבת את המאכלים של אימא שלי, כי בסוף אין על אוכל ביתי. מאכל שלא אכניס לעולם לפה זה אוכל נא, גם בדגים וגם בבשר".

שפתון של נארס. 125 ש"ח | צילום: יח"צ
שפתון של נארס. 125 ש"ח | צילום: יח"צ
מסקרה YSL. מחיר 160 ש"ח | צילום: יח"צ
מסקרה YSL. מחיר 160 ש"ח | צילום: יח"צ

טיפ לחיים

"בשנה האחרונה הבנתי שאם אני דואגת לגוף ולנפש, קורים לי דברים טובים. אני מאמינה שכל אחת צריכה להקשיב לגוף שלה וגם לנפש שחיה בתוכו. ככל שאני גדלה אני לומדת להקליל דברים. פעם הייתי לוקחת מאד קשה משפטים שלא היו נעימים לי לשמיעה, והיום למדתי לשחרר, כי מה שלא שלי – לא שלי. אני בזוגיות עם כפיר כבר ארבע שנים, הוא בן 36, גדול ממני ב-11 שנה ואני יודעת שמצאתי את האחד, שמצאנו זה את זו. חשוב לי מאוד פרטנר שהוא שותף אמיתי, שיש לי מישהו לשים עליו את הראש. חשוב מאוד שתהיה חברות טובה ותמיכה בעולמות של האחר, ורגע לפני החתונה, אני בהודיה גדולה. דוגמנות היא חלק בלתי נפרד מחיי כבר כמה שנים וזה כיף, אבל החלום המקצועי שלי קשור בעיקר במשחק ובקבלת תפקידים שירגשו אותי. אני מרגישה שמשחק זה הייעוד שלי – וכשיש לנו יעוד, אנחנו לא צריכים לוותר. לא תמיד זה קל, צריך לדעת לשמוע גם את ה'לא' כשאת מגיעה לאודישן ולהבין שזה חלק מהעבודה. כשזה קורה לי, אני נזכרת במשפט שסבא שלי היה אומר בספרדית: 'סולה מנטה – דה רצ'ו' ובתרגום ישיר – תרימי את הראש".