סצנה גנוזה? דיוויד שווימר וג'ניפר אניסטון במקלחת, מעריצי "חברים" בטרפת

רייצל "הפרק עם הציצים", צילום מסך מתוך: "חברים"
רייצל "הפרק עם הציצים", צילום מסך מתוך: "חברים"

דיוויד שווימר מגיב לפוסט של ג'ניפר אניסטון מהמקלחת, תגובת הקאמבק שלה מעולה ומעריצי הסדרה "חברים" חוגגים

88 שיתופים | 132 צפיות

הכל התחיל כשג'ניפר אניסטון פרסמה בעמוד האינסטגרם שקורה משהו מרגש ביום חמישי הקרוב. בתמונה שהעלתה הכוכבת, היא נראית במקלחת כשגבה מופנה למצלמה, עומדת מתחת למים, ושוטפת שמפו משיערה. "משהו מגיע 8.9.22", היא כתבה בפוסט שעד כה צבר מעל ל- 660 אלף לייקים.

כידוע למעריצי סדרת הקאלט העל זמנית "חברים", דיוויד שווימר הוא הטרול האולטימטיבי בכל מה שנוגע לצחוקים עם חברת הקאסט, אניסטון. גם הפעם שווימר לא יכול היה להתאפק ושחזר את הפוסט של השחקנית, בצורה הכי טובה שיכלנו לצפות מרוס, הוא פרסם תמונה שלו במקלחת עם דאק פייס שלא יבייש מתבגרת שעושה סלפי. וכל זה, בתוספת קצף של שמפו שמטפטף על פניו. בתיאור התמונה הקורעת הוא כתב "מגבת אני מקווה???" כשהוא מתייחס לפוסט של אניסטון.

הפוסט של שווימר גרף מעל למיליון לייקים בפחות מיממה, אלפי תגובות ממעריצים מתרגשים ואפילו תגובה מג'ניפר עצמה, שהגיבה לקאמבק המעולה של דיוויד, בקאמבק מעולה אפילו יותר: "שויימ!? מנסה לגנוב לי את ההצגה?!". ולאובססיביים ל- "חברים" אצטט את התגובה באנגלית כדי לא לפגוע ברפרנס המעולה של הכוכבת לאחד הפרקים האהובים בסדרה: "!?Schwim?! Trying to steal my thunder"

בכל צחוק יש קצת יח"צ, וכנראה שהמהלך האייקוני מוביל לפרויקט הבא של אניסטון – מוצר חדש לקו הטיפוח שלה, Lolavie. בפוסט היא גם תייגה את חשבון האינסטגרם של המותג. עד כה, יש מספר מוצרים בסדרה שלה, אבל נראה כי משהו נוסף מתבשל. נראה שנצטרך לחכות עוד כמה שעות כדי שהיא תתעורר בארצות הברית ותחשוף מה בדיוק, אבל בהתחשב בתמונה, לא נתפלא אם זה יהיה שמפו ומרכך חדשים לקו הטיפוח שלה.

Thunder being stolen.

 

"אותה שגרה כבר הרבה זמן": סודות הטיפוח של ג'ניפר אניסטון