בראד פיט מתוודה: "סבלתי מדיכאון במשך שנים"

בראד פיט | צילום: Rachel Luna/Getty Images
בראד פיט | צילום: Rachel Luna/Getty Images

בראד פיט מספר בגילוי לב נדיר על הדיכאון והבדידות ועל צדדיו היפים והמכוערים, וחושף אותם בצילומים נדירים לא פחות, עם לוקים שנמצאים איפשהו על הסקאלה בין הארי סטיילס לסרסור צמרת

88 שיתופים | 132 צפיות

בדידות, דיכאון ואמנות – אלה האישיוז שמככבים בכתבת השער של בראד פיט לגיליון החדש של מגזין הגברים GQ. השחקן המוערך (והחתיך למות גם בגיל 58), הצטלם והתראיין למגזין לרגל סרטו החדש "רכבת הקליע" שעתיד לצאת בתחילת אוגוסט. "תמיד הרגשתי מאוד בודד בחיי, עוד מילדות", הוא מספר בגילוי לב, "שמחה היא גילוי חדש עבורי, שהופיע בשלב מאוחר יותר של החיים שלי. אני חושב שהעברתי שנים עם דיכאון קל, ורק כשהגעתי להשלמה עם זה ועם הניסיון לקבל את כל הצדדים שלי – היפים והמכוערים – יכולתי להגיע לרגעי השמחה האלה".

>> ג'וני דפ ניצח והרשת משתגעת

בנוסף אמר השחקן בריאיון כי הוא נמצא בישורת האחרונה של הקריירה שלו, ועל כן הוא מסנן בקפדנות יתרה את התפקידים שלו.

לצד גילויי הלב הנדירים, מציג פיט צילומים נדירים למדי – בהם הוא לבוש איפשהו על הסקאלה בין הארי סטיילס לסרסור צמרת. לשער הצטלם פיט כשהוא צף בבריכה בין ערב רב של פרחים צבעוניים, כשהוא לבוש בחולצת סאטן כחולה ומבריקה של לואי ויטון בשווי 2,080 דולר, מכנסיים של ורסצ'ה, שרשרת מהאוסף הפרטי של פיט עצמו וטבעות בשווי כולל של כ-12 אלף דולר. בין הפריימים המרהיבים אפשר לראות את פיט לבוש בחולצת וולנים שקופה בגוון טורקיז עם שלייקעס זהובים, או בחליפה פסיכדלית עם הדפס של גלים בעודו אוחז פרח אדום אדיר מימדים.

לאחרונה עלה שמו של פיט בעקבות הפרק החדש בתולדות סכסוך הגירושים המכוער בהיסטוריה של הוליווד, והפעם – פיט תובע את גרושתו אנג'לינה ג'ולי ומאשים אותה כי היא מחבלת בעסקי היקב המשותפים שנותרו להם. עם זאת נראה שהוא מרגיש בודד פחות בקרבת האקסיות המפורסמות האחרות – מאשתו לשעבר ג'ניפר אניסטון, איתה חזר להיות בקשר אפלטוני בשנתיים האחרונות, עד הארוסה לשעבר גווינת' פאלטרו. פיט סיפר לאחרונה בריאיון לאתר הלייף סטייל שלה Goop, במסגרת קידום מותג הטי-שירטס החדש שלו God's True Cashmere, כי הוא חייב לה את המודעות האופנתית שלו – אבל לא רק. "זה מרגש שאת ידידה שלי עכשיו", אמר פיט לפאלטרו, שמצדה צחקה ואמרה בתגובה: "סופסוף מצאתי את הבראד שהייתי אמורה להינשא לו. זה פשוט לקח עשרים שנה".

>> מה קרה לפנים של טום קרוז?