אין אהבה כמו של אימא? לא במקרה של המפורסמות האלה

רעל עובר בגנים? נואה וטיש סיירוס | צילום: Kevin Mazur/Getty Images for The Recording Academy
רעל עובר בגנים? נואה וטיש סיירוס | צילום: Kevin Mazur/Getty Images for The Recording Academy

אימא יש רק אחת, וגם זה טו מאץ' לפעמים: מהטרלול של משפחת סיירוס, דרך היחסים העכורים של ג'ניפר אניסטון עם אמה ועד הסופרת שכתבה את "אני שמחה שאימא שלי מתה". הנשים המפורסמות שסובלות מיחסים רעילים עם אימא שלהן

88 שיתופים | 132 צפיות

לחלוק ארון משותף, לצאת לשופינג או לארוחה או אפילו להתייעץ לגבי עניינים שבינו לבינה, לגמרי דברים שאפשר לעשות עם אימא. להתמודד עם זה שאימא גנבה לך את האקס והתחתנה איתו? זה כבר שמור לביצה ההוליוודית שלא מאכזבת, ומגישה סיפור הזוי שנדמה כאילו נלקח מתוכנית טוק שואו צהובה. על הדרמה התורנית שמסעירה את העולם בשבוע האחרון אפשר להודות למשפחתה של מיילי סיירוס: האימא טיש (57), הבת הצעירה נואה (24), ובין שתי הנשים במשפחה המפורסמת, השחקן דומיניק פרסל (54) היום הבעל של טיש ומי שהפך מהאקס של נואה לאביה החורג.

>> ג'ניפר לופז מגלה למה היא ובן אפלק נפרדו וחושפת את ההתעללות שעברה

הדרמה בקליפת אגוז: דומיניק יצא בעבר עם נואה, הבת הצעירה של טיש וזמר הקאנטרי בילי ריי (ואחותה של מיילי סיירוס). תריצו כמה שנים קדימה, דומיניק מתחתן באוגוסט 2023 עם טיש, שידעה כך לפי הדיווחים על מערכת היחסים שלו עם נואה. לפני ימים אחדים כל הקרינג' הזה יצא החוצה, וכצפוי הנישואים יצרו קרע במשפחה, כשכל אחד מהילדים של של טיש ובילי ריי בחר צד והיחסים בין נואה לטיש הפכו למנוכרים ועויינים.

בהוליווד כמו בהוליווד, טיש ונואה הן לא צמד האם והבת היחידות בביצה המתחזקות מערכת יחסים טעונה ורעילה. הנה כמה מהמפורסמות שבהן.

ג'ניפר אניסטון

זה לא סוד שבין ג'ניפר אניסטון (55) ואמה המנוחה השחקנית והדוגמנית ננסי דאו לא שררה אהבה רבה עוד מילדותה של אניסטון. "בגלל שהיא הייתה דוגמנית, היא הייתה מהממת. אני לא", שיתפה אניסטון בראיונות על הקושי לגדול בצילה של אם שלא תמכה בה וגרמה לה לבעיות ביטחון עצמי קשות. "היא גם הייתה בלתי סלחנית ונטרה טינה", אמרה אז. מערכת היחסים הרעועה בין השתיים הגיעה לשפל כשדאו פרסמה ספר צהוב במיוחד על אניסטון בשנת 1999, וזה הוביל לנתק מוחלט וארוך שנים בין השתיים – כשדאו אף לא הוזמנה לחתונה של אניסטון עם בראד פיט.

>> כבר לא חברים: למה ג'ניפר אניסטון תובעת את בראד פיט על סך 100 מיליון דולר?

למרות הפשרה מסוימת ביחסים ביניהן עם גירושיה מפיט והתחדשות הקשר ב-2011 לאחר שעברה דאו שבץ, היחסים נותרו מנוכרים ודאו לא הוזמנה גם לחתונתה השנייה של אניסטון עם ג'סטין תרו בשנת 2015. רק ב-2016, כשהייתה כבר על ערש דווי לאחר כמה התקפי שבץ, אניסטון חידשה שוב את הקשר עם אמה וספדה לה בלקוניות כשנפטרה בגיל 79.

ג'ניפר אניסטון ואמה השחקנית והדוגמנית ננסי דאו | צילום: Gettyimages
ג'ניפר אניסטון ואמה השחקנית והדוגמנית ננסי דאו | צילום: Gettyimages

ג'נט מקרדי

שחקנית "iCarly" ו"קאט וסאם" הבהירה לעולם בשנת 2022 מה באמת הרגישה כלפי אמה כשפרסמה את הספר "אני שמחה שאימא שלי מתה". בחירת השם לא הותירה ספק לעוינות ולטינה שנטרה, וכנראה עדיין נוטרת מקרדי לאמה דברה, שהלכה לעולמה מסרטן בשנת 2013. בספר, חשפה מקרדי (31) את ילדותה הטראומטית, וגילתה בין היתר כיצד אמה כפתה עליה להיות שחקנית אפילו שלא רצתה, ואף גרמה לה גם לפתח חרדה ותיעוב עצמי לצד הפרעות אכילה כבר בגיל 11. לדבריה, אמה שלחצה עליה להיראות רזה וקטנה כדי שתוכל לגלם תפקידים של ילדות צעירות מגילה, כשהיא מכריחה אותה לחמצן את שיערה, להלבין את שיניה ולספור קלוריות באובססיביות. "אמרתי לאימא 'אני לא רוצה לשחק יותר'", כתבה בספר. "היא אמרה, 'אל תהיי טיפשה, זה הדבר האהוב עלייך' וזה נשמע כמו איום".

ג'נט מקארדי ואמה דבי. 2009 | צילום: Gettyimages
ג'נט מקארדי ואמה דבי. 2009 | צילום: Gettyimages

>> בר רפאלי: "אני מרגישה כמו אישה שנוח לה באמת בגוף שלה"

דרו ברימור

בגיל 14 הפכה דרו ברימור לעצמאית כשהשתחררה חוקית מחזקת הוריה, מה שאולי נשמע כצעד קיצוני עבור נערה צעירה כל כך, אך התבקש מעבר לכל ספק במקרה של ברימור. כמי שנולדה לאצולה הוליוודית בתחום הבידור, לברימור (49) לא באמת הייתה ברירה והיא מצאה את עצמה מככבת בפרסומת הראשונה שלה כשהייתה בת 11 חודשים בלבד. משם זה התגלגל לסרט "ET" בגיל 6 ולאחריו שורה ארוכה של הפקות וסרטים. ההצלחה בקריירה הגיעה עם חיים אישיים כאוטיים במיוחד: אביה של ברימור לא היה נוכח בחייה ולא גידל אותה, ואמה ג'ייד הייתה בעיקר דמות לא חינוכית שאפשרה לה לחגוג במסיבות פרועות כבר בגיל 10. כך התנסתה ברימור בשתיית אלכוהול, עישון סמים והתרועעות עם גברים מבוגרים ממנה, וזאת לצד העובדה שג'ייד נהגה גם לצאת עם בני הזוג של ברימור.

>> דרו ברימור בווידוי מפתיע: "אני לא שונאת סקס, אני פשוט לא צריכה את זה"

"אימא שלי הייתה אנוכית וזה דפק אותי. החיים שלי נועדו להתרסק והיו מועדים לאסון", הודתה ברימור והסיפה שכבר בגיל 13 מצאה עצמה במכון גמילה, כשבהמשך גם ניסתה להתאבד. ברימור מצאה עצמה מככבת בכותרות בהמשך לראיון שהעניקה לאתר Vulture ב-2023, לאחר שמדבריה השתמע כי היא רוצה במותה של אמה. ברימור טענה כי דבריה עוותו והוסיפה כי למרות היחסים המתוחים ביניהן וההתנהלות הבעייתית עד מאוד של אמה, היא אוהבת אותה ודואגת לה וכך יהיה תמיד.

דרו ברימור ואמה ג'ייד. 1990 | צילום: gettyimages
דרו ברימור ואמה ג'ייד. 1990 | צילום: gettyimages

>> הנשים שתמיד רצית לפגוש מזמינות אותך לשיחה אינטימית

לייטון מיסטר

סיפור חייה של השחקנית לייטון מיסטר (לנצח בלייר מ"אחת שיודעת") בת ה-37, כאילו נלקח מתוך סרט נטפליקס עם תסריט מתאמץ מדי. לייטון נולדה בזמן שאמה קונסטנס ריצתה עונש מאסר על חלקה בהשתייכות לרשת הברחת סמים, רשת בה היו חברים גם אביה, דודתה וסבה מצד אמה. כולם הורשעו בהברחת סמים וריצו עונשי מאסר, כשדודתה אף כיכבה ברשימת המבוקשים ביותר לאחר שנמלטה מהכלא. לייטון גדלה אצל סבה וסבתה מצד אביה עד לשחרורה של האם 16 חודשים לאחר לידתה, וגם בשנים שלאחר מכן לא הייתה אם השנה בלשון המעטה.

>> מנומר זה אאוט? בלייק לייבלי מכריזה על טרנד הג'ירפה

ב-2011 קונסטנס תבעה את לייטון בטענה שזו התחייבה לשלם לה עשרת אלפים דולר מדי חודש למחייה, תוך דאגה לכאורה לאחיה הצעיר הסובל מבעיות בריאותיות קשות. לייטון טענה בתגובה שאמה עשתה שימוש בכסף לטיפולי בוטוקס, תוספות שיער ופרוצדורות קוסמטיות, ולא לצרכי מחייה וטיפול באחיה הצעיר. השופט פסק לטובת לייטון, שגם ניסתה באותה התקופה לקבל משמורת על אחיה בשל חוסר תפקודה של אמה. שנה קודם לכן הגישה קונסטנס עוד תביעה נגד לייטון על סך 3 מיליון דולר, הפעם בטענה כי זו תקפה אותה באלימות וחבטה בה עם בקבוק. בסופו של דבר משכה את התביעה.

לייטון מיסטר | צילום: gettyimages
לייטון מיסטר | צילום: gettyimages