ג'ניפר לופז מגלה למה היא ובן אפלק נפרדו וחושפת את ההתעללות שעברה

וידויים מהלב. ג'ניפר לופז | צילום: Lionel Hahn/WireImage for GettyImages
וידויים מהלב. ג'ניפר לופז | צילום: Lionel Hahn/WireImage for GettyImages

ג'ניפר לופז פותחת את הלב וחושפת את היחסים הרעילים בהם הייתה, ומגלה מדוע היא ובן אפלק נפרדו שלושה ימים לפני חתונת הענק שתכננו

88 שיתופים | 132 צפיות

ג'ניפר לופז ובן אפלק עברו רכבת הרים רגשית ביחסים שלהם, אבל למקרה שמישהו עדיין לא סגור על זה, הם מאוהבים מתמיד. לא מאמינות? קבלו את המראה הלוהט הבא.

>> ג'ניפר לופז לוהטת בסט הלבשה תחתונה וקימונו בורדו מטריף

הזוג האהוב והאוהב שעשה קאמבק והתחתן ביולי 2022 אחרי שחזרו זה לזרועותיו של זו, נתפס על ידי מצלמות הפפראצי בלוס אנג'לס ברגע לוהט במיוחד. השניים תועדו בעודם מתנשקים נשיקה רותחת באמצע הרחוב, וממש לא מסתירים מהציבור את אהבתם.

במקרה, או שלא, השניים תועדו במקביל ליציאת הדוקו החדש של ג'יי לו, העוסק רבות בזוגיות של השניים, ונקרא "The Greatest Love Story Never Told". בסרט חושפת הזמרת שלל וידויים מהלב. למשל, היא מספרת על מערכות היחסים הרעילות שהיו לה בעבר, ומספרת על ההתעללות הרגשית שעברה: "לא הכו אותי, תודה לאל, אבל לחלוטין התייחסו אליי בגסות ובחוסר כבוד, והיו כמה תקריות דוחות. זה היה קשוח".

ג'יי לו חושפת גם את הסיבה האמיתית לפרידה המקורית שלה ושל אפלק כשלושה ימים לפני חתונתם המקורית, שהייתה אמורה להיערך ב-2004.

"בן ואני נפרדנו כשלושה ימים לפני החתונה", היא מגלה בסרט. "תכננו חתונה גדולה עם 14 שושבינים ושושבינות, ושלושה ימים לפני הכל פשוט קרסנו תחת הלחץ. הרגשנו שכל הזמן בודקים אותנו וחודרים לנו לתוך החיים הפרטיים בצורה מאסיבית כל כך", היא מספרת על המתח שהכריע אותם רגע לפני האירוע הגדול.

ג'ניפר לופז ובן אפלק בחתונתם | צילום מסך מתוך אינסטגרם: jlobeauty@
ג'ניפר לופז ובן אפלק בחתונתם | צילום מסך מתוך אינסטגרם: jlobeauty@

>> מתנפחים ונהנים: אליאנה תדהר ולי בירן בצילומי היריון הורסים

כיום, כאמור, שנה וחצי אחרי חתונתם, השניים מתמזמזים להם ברחובות מאושרים מאי פעם. ג'יי לו אף הוציאה לאחרונה את אלבום ההמשך לאלבומה המצליח מ-2002 "this is me… then". האלבום החדש נקרא "this is me… now", וכפי שהיא סיפרה בראיונות, זהו בעצם אלבום אהבה לאפלק, שמדבר על כמה היא מאוהבת ומאושרת איתו. יאללה, מפרגנות. נשמח לקבל עוד תמונות של נשיקות לוהטות בהמשך, אגב. אוהבות אתכם.