הנשים הכי מעניינות בארץ מזמינות אתכן לפגוש אותן

צופית גרנט | צילום: מיכה לובטון
צופית גרנט | צילום: מיכה לובטון

צופית גרנט, מיכל פעילן, קורין קיציס, מעין קרת ועוד נשים חכמות ומהממות מזמינות אתכן לפגוש אותן השבוע במסגרת אירועי יום האישה בתל אביב-יפו, ויש גם מופעים, סדנאות ומה לא. כל הפרטים

88 שיתופים | 132 צפיות

כמדי שנה בחמש השנים האחרונות – עם פרוץ אירועי יום האישה הבינלאומי שהפכו לאירועי שבוע האישה הבינלאומי והם בדרכם הבטוחה להפוך לאירועי חודש האישה הבינלאומי ולא ננוח ולא נשקוט עד שנגיע לשנת האישה הבינלאומית – יערכו ברחבי תל אביב-יפו עשרות אירועים החל מיום ראשון הקרוב (3.3) ועד אמצע מרץ, בקשת רחבה של פעילויות עבור נשות העיר, למען נשות העיר ובחלקם ביוזמת ובהובלת תושבות העיר, ובמרכזם השוויון המגדרי.

>> דנה ברגר: "הנשימה שלי הצטמצמה כך שלא אצטרך לחוש את הכאב"

תחת הכותרת "במלוא הדרה" יתכנסו נשות העיר לסדרה של הרצאות, סדנאות, מפגשים, סרטים ואירועים מיוחדים, כשהשנה ימוקד הפוקוס בין היתר גם בחלקן המשמעותי של נשים בחזית ובעורף, כולל מרוץ עירוני למען החטופות, שיחות עם עיתונאיות על המלחמה, מפגש עם מכונת ההסברה אלה קינן והרצאות של נשים שכולות ונשים ממשפחות החטופים.

יום אישה שמח ושוואסאנה לכולן. יוגה בנמל | צילום: כפיר סיוון
יום אישה שמח ושוואסאנה לכולן. יוגה בנמל | צילום: כפיר סיוון

>> יובל כספית: "הצבא קצת דפק אותי, כי לא תמיד היה אוכל"

רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו: "השנה בלטה המשמעות של תפקידן של נשים במלחמה. נשים כלוחמות, כיוזמות ומפעילות חמ"לים אזרחיים וכמשענת של העורף הישראלי כולו. זאת לצד הזוועות שנחשפנו אליהם במעשי האונס, החטיפה והרצח. בשנה זו במיוחד, יש חשיבות רבה לקיום הפעילויות, המבטאות מחד את ההדר – העצמה נשית, פריצות הדרך, ההובלה והייחודיות ומאידך, את ההדרה – את האפליה, הריחוק משולחן קבלת ההחלטות, ההשתקה, האלימות וההתמודדויות איתן נשים מתמודדות מעצם היותן נשים".

גם היא תהיה שם. מיכל פעילן | צילום: שרון גבאי
גם היא תהיה שם. מיכל פעילן | צילום: שרון גבאי

>> ליאור דיין מגיע לנטפליקס, ועוד סדרות שתרצו לראות בחודש מרץ

בין האטרקציות: הקרנות סרטים, מופעי סטנדאפ, שיעורי יוגה, פילאטיס ומחול, והרצאות של עיתונאים ואנשי תקשורת כמו אלמוג בוקר, מיכל פעילן, צופית גרנט, קורין קיציס ומעין קרת ועוד. אירועי "במלוא הדרה" הם יוזמה של מנהל קהילה, תרבות וספורט ובשותפות הרשות לחוסן ולשוויון חברתי והמישלמה ליפו.
כל הפרטים על כל האירועים כאן.

הכתבה פורסמה לראשונה באתר "טיים אאוט"