אסי עזר: "לפני שאלכס נולדה חשבתי שהורות זה מאוד קשה"

אסי עזר X פקטורי 54 | צילום: דין בן דרור
אסי עזר X פקטורי 54 | צילום: דין בן דרור

אסי עזר משיק שיתוף פעולה לוהט עם פקטורי 54, ובעקבות זאת נכנס עמוק ללב של בר זומר, עדן דניאל גבאי ועוד. על הדרך הוא גם פותח את הלב שלו

88 שיתופים | 132 צפיות

אסי עזר לא נח לרגע. רגע לפני השקת הסדרה החדשה שלו ושל רותם סלע, עליה עמל בשנה האחרונה, ולפני שהוא חוזר להנחות את נינג'ה ישראל ואת הכוכב הבא, הוא משיק סדרת רשת חדשה בשיתוף פעולה לוהט למדי.

>> דניאל עמית תיעדה את מה שקרה לאביב גפן: "השוטרים התנפלו כאילו הוא עבריין"

"ברשתות החברתיות ובעיתונים רואים וקוראים כותרות רק על ההצלחות הגדולות, וחשוב לדעת שכל דבר כזה מגיע מהמון עבודה קשה וגם מהמון תסכול, חרדה, אמוציות, נפילות ומאבקים – ואת זה לטעמי חשוב להראות", אומר עזר, ומסביר מה עומד בבסיס סדרת הרשת שעולה היום. "רציתי לראיין אנשים שמאוד הצליחו ולשמוע מהם על ההצלחה, אבל גם על הרגעים הקשים והקרבות שהם היו צריכים לעבור לצד ההתמודדות. ככה נקבל תמונת מצב יותר ריאליסטית על מה שאנחנו חושבים עליהם".

הסדרה מורכבת מסדרת ראיונות אינטימיים של אחד על אחד, בנושאי הצלחה וכישלון. בין המשתתפים: הדוגמנית ואשת העסקים בר זומר, הנמצאת כיום בחודש התשיעי להריונה, כוכבי הרשת עדן דניאל גבאי ונדיר אליהו, וג'ון דיברתולומיאו, קפטן מכבי תל אביב בכדורסל.

>> כוכב הרשת עדן דניאל גבאי חושף: "קארין באומן הצילה את חיי"

אסי עזר ובר זומר בסדרת רשת חדשה לפקטורי 54 | צילום: דין בן דרור
אסי עזר ובר זומר בסדרת רשת חדשה לפקטורי 54 | צילום: דין בן דרור

את הסדרה יצר עזר בעזרת רשת האופנה היוקרתית פקטורי 54, וסיפר למגזין הדיגיטלי של הרשת: "חשוב לשמוע מאותם אנשים מה הדברים שעוזרים להם לקום על הרגליים, להילחם, להצליח. זו הייתה מטרת הפרויקט, ואני שמח מאוד שפקטורי 54 התגייסו ושיתפו פעולה". סדרת הרשת תעלה בעמוד האינסטגרם של אסי עזר ובעמודי האינסטגרם, הפייסבוק והיוטיוב של פקטורי 54.

כאמור, בקרוב ישיק עזר גם סדרה חדשה בכיכוב רותם סלע, ולראשונה גם בכיכובו. מדובר בדרמה קומית בשם "מתוקים", שתביא את סיפורם של ארבעה אחים המנהלים קונדיטוריה משפחתית, ומוצאים עצמם במאבק מול בייקרי חדש וגרנדיוזי. סלע, אגב, תשחק לראשונה את הבאד גאי, או ליתר הדיוק, הבאד גירל.

עזר, שחגג לאחרונה 44, סיפר למגזין גם על התפקיד המרכזי אליו ליהק את עצמו – אבא לאלכס, בתם המשותפת שלו ושל בן זוגו אלברט אסקולה, אותה הביאו לעולם בשנה שעברה בפונדקאות. רק לאחרונה חשף עזר את פניה של בתו בת השנה וארבעה חודשים, והיא מתוקה בקטע אחר.

"הורות זה הדבר הכי מדהים שלא ידעתי שאני מחכה לו", סיפר עזר למגזין, "לפני שאלכס נולדה חשבתי שהורות זה משהו מאוד מסובך וקשה. נהגתי להגיד 'מה אני מבין בזה? אני לא יודע לעשות כלום, אפילו להחליף חיתול', ופתאום היא באה לעולם, וגיליתי שנפתח לי חדר חדש בלב – גיליתי מה הייעוד שלי בחיים. אם לפני כן חשבתי שהצלחה אישית וזוגיות הם הדברים הכי חשובים בעולם, פתאום באה הגוזל הזו ושינתה את הכל".

אסי עזר X פקטורי 54 | צילום: דין בן דרור
אסי עזר X פקטורי 54 | צילום: דין בן דרור