כבוד! אנה זק נבחרה לדגמן למותג הלבשה תחתונה נחשק בפריז

אנה זק | צילום: אינסטגרם annazak12@
אנה זק | צילום: אינסטגרם annazak12@

לפני שבועיים סיפרה לנו אנה זק כי היא טסה לפריז לנסות להגשים את חלומה כדוגמנית בשבוע האופנה. היום התבשרנו כי החלום התגשם, והערב היא כבר תצעד על המסלול למותג הלבשה תחתונה לוהט

88 שיתופים | 132 צפיות

רק לפני שבועיים בסך הכל, דקה לפני שהמריאה לפריז, התראיינה הזמרת אנה זק למגזין "את", וסיפרה כי היא מתכוונת לנסות להגשים את חלומה בעיר האורות – ולככב שם בתצוגות בשבוע האופנה. היום (שלישי) התבשרנו כי היא זכתה להגשים את החלום.

>> דוגמנית העל ג'יזל חושפת כי חשבה לשים קץ לחייה

לפי מידע שנמסר למגזין "את" מהסוכן של זק, עומרי יערי, ממש בעת הגעתה לעיר לפני שבוע וחצי, הכוכבת החלה לגשת לאודישנים "ממש כמו אנונימית במדינה שונה", לדבריו. לפני יומיים התבשרה זק כי המאמץ השתלם, והיא תדגמן בתצוגה של מותג ההלבשה התחתונה הצרפתי הלוהט Etam. התצוגה תתקיים הערב (שלישי) באזור השעה 21:00 לפי שעון צרפת. כדי לחגוג את המאורע, בישרה זק לכמיליון וחצי העוקבות והעוקבים בחשבון האינסטגרם שלה על ההישג המרגש, ושיתפה סלפי דומע לחלוטין שצילמה ברגע ההודעה כי התקבלה לתצוגה.

הסטורי של אנה זק | צילום: צילום מסך מאינסטגרם annazak12@
הסטורי של אנה זק | צילום: צילום מסך מאינסטגרם annazak12@

בריאיון שקיימנו עם זק ערב נסיעתה לפריז היא אמרה: "לא מדובר בחופשה כדי לאגור כוחות לקראת החזרות הצפויות לי לפסטיגל, אני טסה לשלושה שבועות, אחרי שהחלטתי לנסות את מזלי כדוגמנית מסלול בשבוע האופנה שם. אני נוסעת בלי שום הבטחות, לעשות אודישנים ומקווה שיהיה טוב". עוד סיפרה כי היא לא נבהלת מהאנונימיות שתחווה בפריז, והיא נחושה לנסות את מזלה: "אני רוצה לדגמן על המסלולים בשבוע האופנה, וזה מחייב אודישנים. אני לא נבהלת מזה".

>> ניבר מדר: "חוויתי רגעי קיצון שכללו השפלות, התקפי חרדה והטרדות מיניות"

זק, אגב, היא לא הדוגמנית הישראלית הראשונה שדגמנה למותג. גם ניבר מדר השתתפה בתצוגה של Etam בשבוע האופנה בפריז ב-2016, כאשר חברת ההלבשה התחתונה ציינה 100 שנה להיווסדה. כמו כן, לאחרונה השיקה החברה קמפיין חדש עם הדוגמנית והשחקנית ריף נאמן.

>> החלקות, גלי רדיו וקוביות קרח: סודות הטיפוח של ריף נאמן

אנחנו בינתיים מאחלות לזק בהצלחה אדירה, גאות בך, בטוחות שתייצגי אותנו בכבוד ומאחלות לך שתמשיכי להגשים חלומות ולעורר בכולנו השראה. כבוד!