מי זאת?! אנה זק הולכת לדגמן בשבוע האופנה בפריז

אנה זק | צילום: אינסטגרם annazak12@
אנה זק | צילום: אינסטגרם annazak12@

או כך לפחות היא חולמת. הכוכבת מספרת בריאיון על האודישנים שהיא הולכת לעבור בעיר האורות: "החלטתי לנסות את מזלי כדוגמנית". וגם - איך נראים החיים שלה כרווקה מבוקשת?

88 שיתופים | 132 צפיות

לראשונה בחייה, אנה זק לא תהיה בישראל בתקופת החגים, אלא בפריז. הרווקה המאושרת מודה: "לא מדובר בחופשה כדי לאגור כוחות לקראת החזרות הצפויות לי לפסטיגל, אני טסה לשלושה שבועות, אחרי שהחלטתי לנסות את מזלי כדוגמנית מסלול בשבוע האופנה שם. אני נוסעת בלי שום הבטחות, לעשות אודישנים ומקווה שיהיה טוב".

>> "קיבלתי מלא עירויים": אימאל'ה, מה קרה לאנה זק?

אחרי שהפכת למגה סלב בישראל, תגיעי לפריז כאנונימית?
"אני רוצה לדגמן על המסלולים בשבוע האופנה, וזה מחייב אודישנים. אני לא נבהלת מזה".

איך את רואה את המשך הקריירה שלך?
"אני כרגע מתרכזת במוזיקה, אבל גם קולנוע מאוד מעניין אותי".

חו"ל במחשבות שלך?
"כן. אבל אין לדעת לאן הקריירה שלי תיקח אותי. אולי אירופה, אולי ארצות הברית".

אירוויזיון מדגדג לך?
"כן. בהחלט. זה יהיה כבוד גדול בשבילי".

אנה זק באירוע של סקארה ושנקר | צילום: רפי דלויה
אנה זק באירוע של סקארה ושנקר | צילום: רפי דלויה

האם פריז מחכה לה? היא תגלה בקרוב, אבל בינתיים היא ממשיכה להתפוצץ כאן בישראל. עם 1.4 מיליון עוקבות ועוקבים באינסטגרם, 5.2 מיליון עוקבות ועוקבים בטיקטוק, עם קמפיין לוויזה כאל וגם השיר חדש "כולם מזיזים" שמתפוצץ ברשתות (היא הייתה שותפה לכתיבתו יחד עם רון ביטון ויובל מעיין, שהם גם שותפים בשיר "מי זאת") – זק דוהרת קדימה בכל הכוח. אגב, השיר נכתב בעקבות ביקורות על השירים שלה, אבל "עם הרבה הומור", היא אומרת.

אמש (שני) היא הייתה כוכבת הערב במסגרת שיתוף הפעולה בין מחלקת האופנה של שנקר לחברת הקוסמטיקה סקארה, שזק היא הפרזנטורית שלה. באירוע נחשפה לראשונה קולקציית אופנה וירטואלית, שיצרו בשנקר בהשראת ליין האיפור שלה לסקארה. באירוע, שנערך בגלריית "סופרים בר" בתל אביב, נחשפה הקולקציה שעוצבה עבור דמותה הדיגיטלית של זק – AYZY (אייזי). זק אף לבשה לאירוע טופ בגזרת סטרפלס שנוצר מחגורות בעיצובה של איה לצטר, בוגרת שנקר.

>> אלכסה דול בווידוי מטלטל: "הייתי מכורה לסמים. מתתי ונולדתי מחדש"

במסגרת המיזם המשותף, סטודנטים שנה ג' משנקר התבקשו לעצב כל אחד שלוש מערכות לבוש דיגיטליות המתאימות לסגנון החיים ולדמותה של זק: מערכת לבוש לערב, קז'ואל וספורטיבית. מערכות הלבוש עוצבו בתוכנת תלת מימד חדישה ומתקדמת אותה, בהנחיית רועי דרהי, הבעלים והמעצב של המותג "פלסבו", שחי ופועל כיום בשטוקהולם, שוודיה.

ההשראה לתלבושות מגיעה מתוך קולקציית האיפור שזק פיתחה לראשונה עם סקארה וכוללת 20 מוצרי איפור, כאשר הצבעים והמרקמים היוו את הבסיס ליצירת האופנה הדיגיטלית. "הדמות הווירטואלית שלי תציג לקהל את הטרנדים, הסגנון והצבעים, וגם תיתן הדרכות וירטואליות של איפור", היא אומרת, "היוזמה המשותפת הזאת היא ללא ספק העתיד בתעשיית האופנה".

כיום היא גרה בגפה במגדל תל אביבי נחשק (על פי השמועות שכר הדירה החודשי עומד על 18 אלף ש"ח), לצד שכנים נאים כמו אסי עזר ורותם סלע ("עוד לא יצא לנו להיפגש, אבל אם יחסר לי חלב או סוכר אז יהיה לי ממי לבקש"), ומסתגלת לחיים לבד אחרי ששנים התגוררה עם מי שהיה בן זוגה, הזמר והיוצר רועי סנדלר, בבית הוריו בראשון לציון. הפרידה ביניהם התרחשה זמן קצר אחרי שעברו לגור יחד בתל אביב.

איך זה פתאום לגור לבד?
"אני גרה לבד מאז שנפרדתי מרועי. נשארתי בדירה השכורה המשותפת שלנו שמונה חודשים, ולאחרונה עברתי לדירה במגדל בתל אביב. מעולה לי לבד. נכון שלפעמים כשאת חוזרת בערב הביתה זה חסר שאין מישהו איתך, אבל אני מאמינה שתקופת הלבד שלי חשובה. אני מנקה, מסדרת, מדיחה כלים. התקופה הזאת עם עצמי נכונה לי היום".

מה את מאחלת לעצמך לשנה החדשה?
"אני מאחלת לי בריאות ולהמשיך בעשייה שלי, לשמח אנשים ולהגיע כמה שיותר רחוק. לגבי אהבה, אני עוד לא חושבת על זה, אבל אם תבוא לי אהבה – אני אשמח".