"קיבלתי מלא עירויים": אימאל'ה, מה קרה לאנה זק?

מה קרה לאנה זק? | צילום: אינסטגרם annazak12@
מה קרה לאנה זק? | צילום: אינסטגרם annazak12@

רק בריאות: אנה זק נאלצה לבטל את כל הופעותיה לאחר שאושפזה בבית חולים והדאיגה את העוקבות והעוקבים (ואותנו). מה קרה לה?

88 שיתופים | 132 צפיות

מה קרה לאנה זק? נסיכת הפופ האהובה הדאיגה את העוקבות והעוקבים (וגם אותנו) – כאשר שמענו על ביטול הופעותיה של הכוכבת בעקבות בעיה בריאותית פתאומית.

>> כמה מתיקות: דניאל גרינברג חושפת תמונות ממיסות מילדותה

בשעות הלילה המאוחרות החליטה זק לעדכן את העוקבות והעוקבים במצבה הבריאותי והעלתה סטורי מחדר המיון, בו אפשר לראות כי היא מחוברת לעירוי. "אהובים שלי, אני רוצה קודם כל להודות לכם על כל ההודעות והדאגה שלכם. חזרתי היום מחופשה שקצת השתבשה", פתחה זק את הסטורי שלה, שנועד להרגעת הרוחות. "מהרגע שנחתתי נפל עליי חום של 40 מעלות שלא ממהר לעזוב אותי, כנראה גם בימים הקרובים. אחרי זה הצטרפה גם דלקת גרון ודלקת אוזניים שלא יהיה לי משעמם. אז את החופשה העברתי במיטה בלי יכולת לקום ועם המון באסה ותסכול, אבל אני באמת מאמינה שהכל קורה לטובה".

"אני כבר בארץ וקיבלתי מלא עירויים שיעזרו לי ואני בטוחה שבקרוב זה יהיה מאחוריי", כתבה זק, "לצערי הרב בגלל כל המצב הזה אני נאלצת לפספס כמה הופעות שממש חיכיתי להן, ובעיקר חיכיתי לפגוש אתכם! אני ממש מצטערת שלא אצליח להגיע, יודעת שחיכיתם לזה כמוני וזה הכי מבאס אותי בעולם, אבל אני בטוחה שניפגש בקרוב. תודה על הסבלנות שלכם ועל האהבה שלכם, תשמרו על עצמכם. אין חשוב כמו הבריאות! אוהבת".

רק בריאות, אמן!

אנה זק משתפת את העוקבות במצבה הבריאותי | צילום: אינסטגרם annazak12@
אנה זק משתפת את העוקבות במצבה הבריאותי | צילום: אינסטגרם annazak12@