אנה ארונוב: "אין דבר כזה 'הוא לא התקשר היום, בטח היה עסוק'"

אנה ארונוב ואייל אלגבי | צילום מסך: אינסטגרם
אנה ארונוב ואייל אלגבי | צילום מסך: אינסטגרם

אנה ארונוב מרגשת את הגולשים בפוסט על אהבה ויחסים: "הייתי צריכה להבין שגבר שלא חושב שאני האישה המושלמת, הוא לא הגבר שלי"

88 שיתופים | 132 צפיות

אם יש משהו שאנה ארונוב אוהבת זה לכתוב פוסטים מעוררי השראה באינסטגרם, לפעמים הולך לה יותר טוב ולפעמים פחות, כמו הפוסט שהעלתה לפני חודש ובו סיפרה כמה קשה לה לקבל ולאהוב את עצמה. היא כנראה התכוונה לכתוב משהו מעצים, אבל יצא לה מסר שעיצבן מאוד את עוקביה. או הפוסט בו יצאה נגד שירי ולירן מ"אהבה ממבט ראשון". היום היא שיתפה פוסט שדווקא כן הצליח לגרום לעוקבים שלה לכתוב את צמד המילים "מעוררת השראה".

בפוסט, שהוא מעין סיכום עשור שכזה, סיפרה ארונוב איך לפני עשר שנים לא הבינה את המשמעות של זוגיות ומערכת יחסים, שהיא צריכה לבנות ולקבל במקום להרוס. ואי אפשר שלא להזדהות עם המילים שלה, הרי כולנו עשינו את הטעויות האלו. "עוד עשור יהיו לך תובנות נוספות, אנחנו גדלים ומשתנים לאורך השנים ביחד ולחוד. אם פעם חשבת שבן זוג לא יכול להיות גם החבר הכי טוב, אולי זה כבר השתנה. וגם ילדים משנים את התמונה והחיים כמו שהם, מורכבים", כתבה אחת הגולשות. "ברגע זה ממש עשיתי צילום מסך שכל פעם אוכל לשנן את מילותייך החכמות ולמנוע פציעה נוספת בלב", כתבה אחת אחרת והייתה גם גולשת שדאגה לציין ש"כולנו עוברות את אותו הדבר, זה מדהים".

אנה ארונוב בצילומי הקמפיין לג'אמפ ועונות | צילום: שי יחזקאל
אנה ארונוב בצילומי הקמפיין לג'אמפ ועונות | צילום: שי יחזקאל

.

ואלו המילים היפות של אנה: "על יחסים. מה הייתי אומרת לעצמי לפני עשור?! בגדול זה לא משנה,כי לא הייתי מקשיבה לאף אחד והייתי צריכה לעבור את אותם השיעורים.

אבל אם בכל זאת הייתי צריכה, אז הייתי אומרת שאין דבר כזה חוסר ביטחון ביחסים, אין דבר כזה 'הוא לא התקשר היום, בטח היה עסוק'. שיחסים לא נבנים אם אחד מבני הזוג לא סגור על עצמו במאה אחוז. שלא צריך להתאהב ברעיון שלך בן אדם, אלא בבן אדם עצמו! את המשפט הזה בטוח הייתי אומרת לעצמי, אבל לא בטוח הייתי מבינה, אז, לפני עשור.

הייתי מספרת לעצמי שגבר שלא מוצא בשבילי זמן, לא סגור אם בא לו להעביר איתי את יום שבת, גבר שלא שרוף עלייי, מעריץ אותי, חושב שאני האישה המושלמת, כשאני רחוקה מזה כמובן, הוא לא צריך להיות הגבר שלי.
שאין סיבה לתת זמן למישהו שלא מעריך את הזמן שלי.

הייתי מספרת לעצמי גם ,שאם אני לא יכולה להיות נינוחה, לא תמיד אסופה, חלשה, לא הכי חכמה, לפעמים טועה, עצלנית, שברירית וילדותית בבית, אז כנראה זה לא הבית שלי.

הייתי אומרת גם שאם קשה, אם כל יום זאת מלחמה, אם יש הרבה ניגודים, אם אי אפשר פשוט להישען לאחור ולהיות ברוגע ובטוב, זה לא שלי. שעבודה היום יומית של יחסים היא עבודה ממקום טוב, עבודה ממקום אוהב, בטוח ומעצים, ולא עבודה קשה של להדביק בכוח
מה שלא נדבק, לא מתחבר.

הייתי אומרת גם שאם הוא רוצה לשנות אותך במקום לקבל, שאם הקבלה היא תמיד בתנאי, אם משהו צריך להישבר בשביל להתאים אז כנראה זה לא באמת מתאים!

אבל מה זה משנה, כי בחיים לא הייתי מקשיבה לעצמי או למישהו אחר. הייתי צריכה ללמוד כל שיעור הכי קשה בשביל להגיע הביתה.
אבל אולי, אולי מישהי פחות עקשנית ממני תקשיב ותבחר בחירה מדויקת שלה קצת יותר מוקדם ממני ועם פחות פצעים".

View this post on Instagram

על יחסים. מה הייתי אומרת לעצמי לפני עשור?! בגדול זה לא משנה,כי לא הייתי מקשיבה לאף אחד והייתי צריכה לעבור את אותם השיעורים. אבל אם בכל זאת הייתי צריכה, אז הייתי אומרת שאין דבר כזה חוסר ביטחון ביחסים, אין דבר כזה “הוא לא התקשר היום, בטח היה עסוק”. שיחסים לא נבנים אם אחד מבני הזוג לא סגור על עצמו במאה אחוז. שלא צריך להתאהב ברעיון שלך בן אדם, אלא בבן אדם עצמו! את המשפט הזה בטוח הייתי אומרת לעצמי, אבל לא בטוח הייתי מבינה, אז, לפני עשור. הייתי מספרת לעצמי שגבר שלא מוצא בשבילי זמן, לא סגור אם בא לו להעביר איתי את יום שבת, גבר שלא שרוף עלייי, מעריץ אותי, חושב שאני האישה המושלמת, כשאני רחוקה מזה כמובן, הוא לא צריך להיות הגבר שלי. שאין סיבה לתת זמן למישהו שלא מעריך את הזמן שלי. הייתי מספרת לעצמי גם ,שאם אני לא יכולה להיות נינוחה, לא תמיד אסופה, חלשה, לא הכי חכמה, לפעמים טועה, עצלנית, שברירית וילדותית בבית, אז כנראה זה לא הבית שלי. הייתי אומרת גם שאם קשה, אם כל יום זאת מלחמה, אם יש הרבה ניגודים, אם אי אפשר פשוט להישען לאחור ולהיות ברוגע ובטוב, זה לא שלי. שעבודה היום יומית של יחסים היא עבודה ממקום טוב, עבודה ממקום אוהב, בטוח ומעצים, ולא עבודה קשה של להדביק בכוח מה שלא נדבק או לא מתחבר. הייתי אומרת גם שאם הוא רוצה לשנות אותך במקום לקבל, שאם הקבלה היא תמיד בתנאי, אם משהו צריך להישבר בשביל להתאים אז כנראה זה לא באמת מתאים! אבל מה זה משנה, כי בחיים לא הייתי מקשיבה לעצמי או למישהו אחר. הייתי צריכה ללמוד כל שיעור הכי קשה בשביל להגיע הביתה. אבל אולי, אולי מישהי פחות עקשנית ממני תקשיב ותבחר בחירה מדוייקת שלה קצת יותר מוקדם ממני ועם פחות פצעים. אולי! Ph @omrirosengart

A post shared by Anna Aronov (@aronovanna) on

>> אפרת וכטל: "אני רווקה שסובלת מסינגליזם"