אנה ארונוב מרגיזה את הגולשים: "זה לא פשוט לקבל את עצמי כמו שאני"

אנה ארונוב בצילומי הקמפיין לג'אמפ-עונות | צילום: שי יחזקאל
אנה ארונוב בצילומי הקמפיין לג'אמפ-עונות | צילום: שי יחזקאל

אנה ארונוב העלתה תמונה שלה מלפני עשר שנים ופוסט שמדבר על איך היום היא לא היתה מעזה להעלות את התמונה הזאת כי היא לא ממש רזה שם. את התגובות הזועמות לפוסט היא כנראה לא ציפתה לקבל

88 שיתופים | 132 צפיות

אנה ארונוב תופסת לאחרונה מקום בראש טבלת השערוריות, והפעם פוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה בו היא כותבת כמה קשה לה לקבל את עצמה כפי שהיא: "אתמול ליאור מעצב השיער שלח לי תמונה מלפני עשר שנים, מאחורי הקלעים של צילומי בגדי ים (התמונה השנייה בקרוסלה). בתמונה אני לא מאוד רזה, גם לא מאוד חטובה, במילים אחרות לא הייתי בחיים מעלה תמונה כזאת היום. אבל הדבר המדהים הוא, שאז זה לא הפריע לי לרגע, הייתי בשלום ואהבה גדולה עם הגוף שלי, הסתובבתי בעולם שלמה עם כל מה שקשור לפיזיות שלי. לא זוכרת את עצמי דואגת לאוכל, אימונים, סופרת קלוריות.

לעומת זאת עכשיו אני מתחילה את היום בבדיקה במראה לאיזה יום התעוררתי, אני עסוקה בגוף קבוע. אני חושבת מה אני אוכלת וכמה, אני דואגת לא לפספס אימונים, אני רואה כל קילו. אולי זה הגיל, המודעות המוגזמת, חילוף חומרים שהשתנה, אולי זה האינסטגרם ובנות מושלמות בפיד. אבל משהו בגישה השתנה לחלוטין. ובואו נשים יד על הלב, היום אני נראית יותר טוב. כמובן, הדבר הנכון הוא לקבל את עצמי כמו שאני ולאהוב את הגוף שלי לא משנה מה, אבל האמת היא שזה לא פשוט בכלל! זה רק אני? או שמשהו משתנה עם הזמן? עם הגיל? או עם הדור?".

View this post on Instagram

על דימוי גוף. אתמול ליאור המעצב שיער שלח לי תמונה מלפני עשר שנים, היא קפצה לו בפייסבוק (תמונה שניה בקרוסלה) מאחורי הקלעים של צילומי בגדי ים. תראו, בתמונה אני לא מאוד רזה, גם לא מאוד חטובה, במילים אחרות לא הייתי בחיים מעלה תמונה כזאת היום. אבל הדבר המדהים הוא, שאז זה לא הפריע לי לרגע, הייתי בשלום ואהבה גדולה עם הגוף שלי, הסתובבתי בעולם שלמה עם כל מה שקשור לפיזיות שלי. לא זוכרת את עצמי דואגת לאוכל, אימונים, סופרת קלוריות. לעומת זאת עכשיו אני מתחילה את היום בדיקה במראה לאיזה יום התעוררתי, אני עסוקה בגוף קבוע. אני חושבת מה אני אוכלת וכמה, אני דואגת לא לפספס אימונים, אני רואה כל קילו. אולי זה הגיל, המודעות המוגזמת, חילוף חומרים שהשתנה, אולי זה האינסטגרם ובנות מושלמות הפיד. אבל משהו בגישה השתנה לחלוטין. ובואו נשים יד על הלב, היום אני נראית יותר טוב???? כמובן, הדבר הנכון הוא לקבל את עצמי כמו שאני, ולאהוב את הגוף שלי לא משנה מה. אבל האמת היא שזה לא פשוט בכלל! זה רק אני? או שמשהו משתנה עם הזמן? עם הגיל? או עם הדור? Ph @natashazeriker

A post shared by Anna Aronov (@aronovanna) on

ארונוב ככל הנראה לא התכוונה לעצבן אף אחד, אבל זה לא ממש הצליח לה. אולי כי דימוי גוף הוא נושא מאוד רגיש אצל כל כך הרבה אנשים. "אני רוצה לכתוב משהו לך ולעשרות אחרות שקוראות ומגיבות 'כולנו ככה וכולנו באובסס'. אז לא. לא כולנו", כתבה האקטיביסטית זוהר וסילויצקי. "יש אנשים כמוני וכמו הרבה אחרות שבוחרות לעצור את המירוץ של ביקורת עצמית ושנאה עצמית ואני אגב *באמת* שמנה. הפסקתי להישקל, למדוד היקפים, להתבאס ולבקר את עצמי לפני שנים. אפשר לבחור בדרך של אהבה. אפשר להתאמן כי זה בריא ולא כי אנחנו רצות אחרי הרזון. אנה, החלק הקשה ביותר עוד לפנייך – ההתמודדות עם מה שהיריון והנקה עושים לגוף. וזה בסדר, אנחנו לא נשארות אותו הדבר לנצח. אף אחת לא. זה חלק מהקסם".

"כתבת את מה שאת מרגישה כלפי עצמך, אבל את צריכה גם להפנים שיש המון בנות בגיל ההתבגרות שעוקבות אחרייך. ולהעלות תמונה שלך מאוד רזה ולומר שאת לא ולהתעסק בדימוי העצמי הזה שלך בפומבי מול הבנות האלו לא בהכרח עושה להן טוב ועלול לגרום לאלו שנראות מעט מלאות ממך לפתח אובססיה למראה החיצוני שלהן. חבל שזה מה שיש לך לשדר", כתבה גולשת אחרת. "אנה את לא אשמה, את פשוט עוד סימפטום של השפעת המדיה על האדם", הוסיפה אחרת לצד שלל תגובות זועמות נוספות.

לפני שנה הייתה ארונוב אחת הנשים האהובות במדינה כששודרה תוכנית הריאליטי בכיכובה "לאהוב את אנה" המציגה אותה כבחורה חיננית ומגניבה שתעשה הכול כדי למצוא אהבה. אחרי 12 דייטים ששודרו בפריים טיים, מי שזכה בליבה של אנה היה אייל אלגבי. הכול היה טוב ויפה בחייה של ארונוב, הזוגיות המשיכה לצמוח, אלגבי שלף טבעת כולם התרגשו ושמחו ואז הגיעה החתונה. במקום לעשות כמו נטע אלחמיסטר ושאר כוכבות הביצה, לדחוס לאולם שקיבלת בהנחה משוגעת כל מי שיכול לצלם כמה שיותר סטוריז, החליטה ארונוב לערוך את החתונה ללא מוזמנים פיזיים, רק אנשי הצוות של קשת, המצלמה ואלפי הצופים. בלי הורים, חברים, חמות מודאגת. כלום. הבחירה המעניינת הזאת הצליחה כמובן לבלבל את הגולשים. אחרי זה הגיעה שערוריה נוספת בה תקפה את לירון שמם כתבת התוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" על כך ששאלה אותה שאלות על היריון. גיא פינס הגן על כתבתו וחשף כי השאלות נשלחו אליהם על ידי ההפקה ואנה הייתה מודעת למה היא הולכת להישאל, ארונוב כמובן הכחישה.

>> השקר שמאחורי "חתונה של אנה"
>> אנה ארונוב מכחישה: "לא ידעתי מראש איזה שאלות ישאלו אותי"

View this post on Instagram

וואו לא יודעת איך מסבירים מה שחווינו אתמול! את הבחירה החשובה שלי לחיים עשיתי אתמול ואני בטוחה בה יותר מכל דבר אחר. היה לנו ערב קסום מלא באהבה אינסופית של המשפחות, חברים, אנשים הכי קרובים שלנו. ערב של אנרגיה מדהימה, אושר, שמחה, אהבה ואופטימיות. אנחנו מאושרים ונרגשים שהחלטנו לחגוג את החיבור הקוסמי שלנו. יש הרבה תודות לאנשים מדהימים שגרמו לערב הזה להיות כל כך יפה, מדוייק, מרגש ושמח. מקום מדהים עם נוף מושלם, אוכל טעים, מקצועיות ואמפטיות @jonahevents תודה למעצבת שמלת החלומות שלי ליהי הוד והצוות המקצועי והרגיש שלה. הרגשתי נסיכה מאגדות. @lihihod תודה ל @cassoutojewels על העגילים המושלמים ועל זה שיודעת להגשים כל פנטזיה הכי פרועה תודה ל @segal_fashion שלגמרי הפך לבית שלנו. ועל זה בעלי היה הכי חתיך בעולם אתמול (למרות שהוא תמיד הכי חתיך בעולם אבל אתמול במיוחד) תודה ל @hstern_israel לו @ifatsochlizk על טבעות נישואין מדהימות ומדויקות ועל יחס אישי ואוהב תודה למאפרת וחברה שלי שמלווה אותי כבר חמש עשרה שנה בכל אירוע גדול וקטן והיחידה מצליחה תמיד לגרום לי להרגיש יפה במיוחד @michelle.edri תודה למעצב השיער ליאור גבריאלוב לא רק על ידי זהב שלו גם על היכולת להגיד את הדבר הנכון בזמן הנכון ולתת תחושה מעולה @liorgavrielov תודה ל @factory54 על הנעליים @jimmychoo היפות תודה ל @shitzu__photographer על התמונות היפות ועל מקצועיות. כנראה שאת רוב התמונות עוד תראו על הפיד שלי הרבה כי הם יגיעו אליי עוד מעט, אז סליחה מראש על חפירה עתידית תודה למעצבת הכי קולית ועם מלאאאא סטייל, שהפכה את המקום לכל כך יפה, נעים, מקום שמדבר אותנו, כמויות של טעם ודיוק @__bridezilla__ ול @hamerkaha על ריח נפלא ומתנות מושלמות לאורחים שלנו תודה לאשת מוזיקה מספר אחת בארץ שעשתה לנו את הערב, הרימה את האנרגיה והרגישה כל רגע ורגע באירוע, אחת ויחידה @dalitrechester ותודה למצנח על כל הדבר הזה שדאג, עזר, דחף, ניהל והיה הכי מדהים, רגיש, מקצועי ומדוייק איתי משה @itaimoshe כמובן תודה לכל החברים המדהימים שלנו ולמשפחות על כמויות של אהבה שקיבלנו אתמול. ותודה הכי גדולה לאהבת חיי @eyal_elgavi . שבחר בי מכל הבנות בעולם. אני בטוחה שמחכים לנו חיים הכי מאושרים ביחד❤️

A post shared by Anna Aronov (@aronovanna) on

 

השערוריה הבאה לא איחרה לבוא כשהחליטה אנה לתקוף את התוכנית "חתונה ממבט ראשון": "אני צופה בפרק האחרון של 'חתונה ממבט ראשון'. ראיתי את העונה און אנד אוף. אולי אהרוס קצת את הרומנטיקה, או ההפך – אהיה רומנטית מדי, אבל כשזה כל כך מורכב וקשה זה כנראה לא נכון. לדעתי!", כתבה. "אני מאמינה בכל ליבי שאהבה צריכה להיות קלה. טובה וקלה. הנפשות התאומות לא צריכות מבחנים, זמן, שינויים, לא צריכות מלחמת אגואים, בדיקות, ריבים, מרחק… עם אייל לקח בדיוק שני דייטים לדעת שטוב לנו ונכון. וזהו. ברור שיש חיים, והיו פינות שנכנסנו אליהן, ועוד ניכנס בלי סוף. ושוב, זה היה תיאום ציפיות, שיגרה, מצבי רוח. לא ריבים דרמטיים, לא בדקנו אם אנחנו מתאימים או רוצים להישאר. לא סתם המשפט המטופש על 'זה זה' חוזר על עצמו בכל סיפור אהבה בריא. אנשים מאוזנים נפשית בוחרים באהבה שהיא לא דורשת המון מאמץ, או שינוי, או מלחמה. בשביל זה כל אחד צריך לעבור מספיק ולהסתכל עמוק פנימה, לדעת עם מה הוא בא לתוך האהבה, מה הוא מביא ומה בדיוק מגיע לו. זה ה'אני מאמין' שלי, תמיד היה, ונשארתי נאמנה לו, וזה גם עבד לי מדהים, תמיד ידעתי איך זה חייב להיות עבורי: בריא, קל וטוב".

שירי ולירן | צילום: אסף תמם "חתונה ממבט ראשון"
שירי ולירן | צילום: אסף תמם "חתונה ממבט ראשון"

הפוסט ההוא עורר גם הוא את זעמם של גולשי האינסטגרם שתקפו אותה וציינו את העובדה שגם היא מצאה את אהבת חייה בתוכנית ריאליטי ובכלל, מה אכפת לה? מאיה בוסקילה קראה גם היא את הפוסט והחליטה להגיב בצורה חריפה "קראתי אמש משהו שממש קומם אותי. קראתי שמישהו כתב שאהבה צריכה, או חייבת, להיות קלה ואז היא נכונה, מדוייקת ובלה בלה בלה… אין אהבה אחת, יש מיליון סוגי אהבות והתחלות של קשר. אין כישלון מפואר בגלל קושי או דרך יותר ארוכה. אין כלום, אין חוקים. יש אהבה שבאה קלה אחרי דייט אחד וסחטיין, אני מפרגנת. אבל יש אהבות שבאות אחרי חברות של שנים, יש אהבה שמגיעה אחרי קשיים ואז מבינים שלא בא לכם לוותר. יש אהבה שמגיעה אחרי קושי של הבנה אחד את השנייה, כי מה לעשות, לא נולדנו מאותו אבא ואימא, לא גדלנו באותה מנטליות ואני אפתיע אתכם, גם לא גרנו באותה עיר, עם אותם חברים וחברה שמשפיעה עלינו מילדות.
בנות, אל תרגישו שאתן קלות, או קשות, או מוותרות בקלות, או יודעות משהו על להחזיק קשר ארוך ומאושר! אושר, זה דבר רגעי , עם המון ירידות ועליות. אם יש חברות, ופשרות וויתורים, אז אולי זאת אהבה אמיתית, למרות קשיים בהתחלה באמצע או בסוף. שאף אחד לא ישפוט אתכם! יש אהבות בכל הצבעים בכל המינים ושום דבר לא דומה אחד לשני".

מאיה בוסקילה | צילום: ענת מוסברג
מאיה בוסקילה | צילום: ענת מוסברג