אנה ארונוב: "כשאת הופכת לאימא, את מבטלת את עצמך"

אנה ארונוב בצילומי קמפיין INTIMA לסתיו-חורף 2022-23 | צילום: דודי חסון
אנה ארונוב בצילומי קמפיין INTIMA לסתיו-חורף 2022-23 | צילום: דודי חסון

החרדות עם כניסת בנה לגן, הרגלי האכילה שהשתנו והעסק החדש והמסקרן שהיא עובדת עליו. אנה ארונוב חוזרת לשגרה ולגזרה בריאיון חשוף וצילומים לקולקציית הלבשה תחתונה של אינטימה

88 שיתופים | 132 צפיות

אדם אלגבי בן השנה ושלושה חודשים עושה את צעדיו הראשונים בגן הילדים. אימא אנה ארונוב ארזה לו תיק עם מוצץ ובגדים להחלפה, אבא אייל אלגבי לקח אותו לגן ויחזיר אותו בסוף היום. אימא של אנה, "הסבתא הטובה בעולם", תשמור עליו אחר הצהריים עד שיסתיים יום הצילומים.

>> יעל שלביה: "השנה עברתי את השינוי הכי גדול מבחינת תזונה"

ארונוב, שברגיל שומרת על ארשת קולית, מתקשה לשמור עליה היום: "זה עדיין מטורף מבחינתי שאנחנו הורים, זו חרדה אחת גדולה. יש פער גדול בין הראש ללב. הראש מבין שיהיה לו טוב, שהוא צריך מסגרת ולהיות עם ילדים בגילו, שהוא יתרגל וכל המנטרות. ועדיין, יש שם הרבה ילדים. אני מקווה שהוא בסדר, שטוב לו ושהוא אוכל, אבל בסוף אני מבינה שזה שיעור ראשון בלשחרר ולסמוך עליו כאימא. כשאת הופכת לאימא, את מבטלת את עצמך ואני לא מסתכלת על הצד שלי. יש לי גור קטן, והוא חסר אונים אז אני לא נותנת לעצמי מקום. רק כשהוא יסתגל, אני אתרגם את הרגשות שלי. בינתיים אני בכוננות, כל הודעה מקפיצה אותי. כשהשארנו אותו לבד בגן בפעם הראשונה, אחרי שעה וחצי הוא כבר בכה. טסתי לשם".

"פעם היה לי הרצון לצאת הכי יפה והכי הכי, וזה היה קשוח. היום כשאני על הסט, אני יודעת שמתוך 50 קליקים, ימצא הקליק הנכון ואני בוחרת ליהנות מכל קליק"

 

לא קל.
"מי אמר שזה קל. הדאגות עם ילד לא בורחות לשום מקום, הן רק מתגברות. עד עכשיו הייתי עסוקה אתו בעיקר בלוגיסטיקה, אכל? ישן? עשה קקי? פתאום יש עניין חברתי. כשאני איתו בגינה הוא מאוד חברותי אבל יש לו חופש פנימי, הוא מסוג הילדים שלא חייבים לעשות מה שכולם עושים וזה מאוד מגניב בעיניי. נראה איך זה יתבטא בגן".

איך זה שאת כזאת אימא קולית?
"אני חונכתי במסגרת מאוד קשוחה. אני לא מחנכת אותו כמו שאני חונכתי, אלא נותנת לו הרבה חופש ובטחון ואת הידיעה שאנחנו נהיה שם כשהוא צריך. וישנה ההבנה שהוא נכנס למסגרת, ואחר כך יהיה בית ספר וחוקים ומשמעת. יום אחד הוא יצא ולא יגיד לאן הוא הולך, עכשיו לפחות אני עוד יודעת היכן הוא. אייל ואני לא עומדים מתחת לחלון של הגן בבכי, אלא מבינים שאנחנו צריכים לסמוך עליו ועל הצוות. ילדים הם סתגלנים, ואני מאמינה שלאט לאט הוא יתחיל ליהנות".

אחרי חודשי הקיץ כאימא במשרה מלאה, החיים של ארונוב, רקדנית, מנחה, שופטת, פרזנטורית ופאשניסטה נחשבת במחוזותינו, חזרו להיות עמוסים. מלבד הקמפיין ל"אינטימה", הסיבה שבגללה התכנסנו, ארונוב היא דוגמנית עסוקה (אימפרס, פיטנס, אסתי לאודר).

נפגשנו לרגל הצילומים שלה להלבשה התחתונה של אינטימה, זוהי העונה השלישית שהיא משתפת פעולה עם החברה. דנה זרמון שהייתה הפרזנטורית שלצדה, הוחלפה בניבר מדר. "היא פצצה. מדהימה, אין יפות כאלה", מחמיאה ארונוב למדר, וגם היא עצמה נראית חטובה מתמיד. "אני בת 40 וזה מדהים בעיני שחברות ממשיכות לבחור בי. כנראה שאני עושה משהו נכון. זה מחמיא לי ואני גאה בזה שאינטימה בחרו בי שוב וזו חברה שכיף לי לעבוד איתה. אני עפה על הקולקציה. כמעט 40 שנה לא לבשתי פיג'מה, ובזכות אינטימה גיליתי את הנוחות בלהסתובב עם פיג'מה יפה, כי זה שאת בבית לא אומר שאת צריכה להיראות פח".

"אני חונכתי במסגרת מאוד קשוחה. אני לא מחנכת את אדם כמו שאני חונכתי, אלא נותנת לו הרבה חופש ובטחון ואת הידיעה שאנחנו נהיה שם כשהוא צריך. אייל ואני לא עומדים מתחת לחלון של הגן בבכי"

 

בקמפיין הקודם לחברה, היית מלאה יותר ואמרת שלא צריך לנסות לחזור לעצמך מבחינת הנראות.
"אחרי הלידה לא ישנתי הרבה ולא היה לי זמן להתעסק בעצמי, אבל למרות מה שאמרתי, הזמן עשה את שלו. אני לא רוצה להתייפייף, בסוף זו גם גנטיקה טובה ולמזלי יש לי אותה. התרגלתי לחיים החדשים, והצלחתי לחזור להרגלי האכילה הקודמים שלי. פחמימה עושה לי פחות טוב לגוף, אז אני לא נוגעת בפחמימות ריקות. ארוחת הבוקר שלי גדולה ובריאה, אחר הצהריים אני גם אוכלת ארוחה גדולה ובערב נשנוש כדי לא להעניש את הקיבה. וכמובן פחות מתוק".

ניבר מדר: "חוויתי רגעי קיצון שכללו השפלות, התקפי חרדה והטרדות מיניות"

לאחרונה יש בחייה של ארונוב לא מעט שינויים נוספים חוץ מהמעבר של אדם לגן. היא עברה עם משפחתה ממרכז תל אביב לדירה בשכונה צפונית בעיר ב-ל' החדשה. "למרות שרוב השנים אני גרה במרכז העיר, כמשפחה, זה נהיה לא נכון לנו. רציתי איכות חיים אחרת, בלי עומס ובלי פקקים, אז עברנו לצפון העיר. הקצב יותר רגוע, אין בעיות חניה והתלבטויות אם להזיז את הרכב או לא, ויש מרפסת ושקט בחוץ. אני מאושרת".

חוץ מזה, אייל, בן זוגה, פתח עסק חדש, בר יין במרכז הישן של כוכב הצפון, והיא גילתה את היוגה. "זו מתנה שאני נותנת לעצמי פעמיים-שלוש בשבוע ואני נהנית מההרגשה שחזרתי לדאוג לעצמי, שאני יוצאת בערב פעם בשבוע ושותה כוס יין עם חברים.

אנה ארונוב בצילומי קמפיין INTIMA לסתיו-חורף 2022-23 | צילום: דודי חסון
אנה ארונוב בצילומי קמפיין INTIMA לסתיו-חורף 2022-23 | צילום: דודי חסון

ויש עוד דבר חדש בעולמה, שהיא מבקשת לא להרחיב עליו מדי, בשאיפה להגשים עוד טייטל שהיא מייחלת לו מזמן – והוא אשת עסקים. היא מוכנה לתת לנו טעימה: "חיפשתי הרבה זמן לעשות משהו שהוא כולו שלי ועכשיו אני בדרך לממש אותו ואני נכנסת לעולם היבוא. מדובר במשהו מהמם בתחום האקססוריז לילדים וזה יקרה בקרוב".

תחזרי ל"רוקדים עם כוכבים"?
"תהיה עוד עונה, לא יודעת מתי, ואני שרופה על זה. זו עבודת החלומות שלי אחרי קריירה של 35 שנה כרקדנית, והיום כשופטת. אני מחכה לחזור".

הזכרת את גיל 40. מהי תובנת הגיל הכי גדולה שלך?
"פעם היה לי הרצון לצאת הכי יפה והכי הכי, וזה היה קשוח. היום כשאני על הסט, אני יודעת שמתוך 50 קליקים, ימצא הקליק הנכון ואני בוחרת ליהנות מכל קליק".

>> פחות 25 קילו ואחרי פיסול פנים: חנה לסלאו עפה על הלוק החדש שלה