הכוח המניע מאחורי המעבר לקנדה – אמא של מייגן

דוריה רגלנד ובתה, מייגן מרקל | צילום: Steve Parsons via Getty Images
דוריה רגלנד ובתה, מייגן מרקל | צילום: Steve Parsons via Getty Images

עיתונים ברחבי העולם מדווחים שהנסיך הארי מצא בדוריה, אמא של מייגן, תחליף לאימו המנוחה - ושהיא זו שדחפה את הזוג לחפש עצמאות כלכלית

88 שיתופים | 132 צפיות

אמת ידועה היא שכאשר איש בוחר לו אישה לחתונה – הוא מתחתן גם עם אמא שלה. ברוב המקרים דבר זה אינו עולה יפה, שכן עוד לא נמצא הבחור שיתלהב מהגרסה המבוגרת והפחות מצחיקה של אשתו. כך, במרוצת השנים, הפכה המילה חמות לשם גנאי ידוע לשמצה. אולם, כאשר מדובר בנסיך הארי, זה ככל הנראה רחוק מאוד מהאמת. הארי, שגדל בלי דמות אם בחייו מאז מתה אימו הנסיכה דיאנה בתאונת דרכים מזעזעת, כנראה היה צמא לכוח נשי בחייו, כי מגזינים מחו"ל מדווחים שהוא מצא בדוריה, אמה של מייגן מרקל, כתף חמה.

מייגן בילדותה עם אימה דוריה

מקור המקורב לדוריה רגלנד אמר למגזין הדיילי מייל הבריטי כי "הנסיך פונה אליה כאשר הוא צריך עצה טובה, הוא סומך עליה. היא נוהגת כמו המלכה: היא לעולם לא מתלוננת ולעולם לא מסבירה את עצמה". עוד הוסיף: "היא נראית מאוד צ'יל, עם הנזם באף וצמות הדרדלוקס, אבל אל תטעו, היא עשויה מליבת ברזל. מייגן תמיד סמכה עליה במאה אחוז, אבל עכשיו היא הפכה לסלע של ביטחון גם עבור הארי".

"דוריה היא טבחית מעולה", מסר מקור אחר, מקורב לצלחת, "והיא גם חמה מאוד, אימהית ודיסקרטית. תבשיל הגאמבו שרימפס שלה (תבשיל קריאולי ידוע) מדהים, והיא לימדה את מייגן להכין אותו. היא לא מחפשת פרסום. עבור הנסיך הארי, התכונות האלה היו מה שאפשר לו לראות בה מישהי שאפשר לסמוך עליה".

>>תראו כמה מייגן נראית מאושרת מחוץ לארמון

המאורעות האחרונים עזרו להבהיר כמה מסכנים היו הארי ומייגן, כלואים בכלוב הזהב הקר ביותר בעולם, וכמה היה צמא הארי לחום אימהי, חום שככל הנראה גם אליזבת' מלכת אנגליה וגם קמילה בולס, אמו החורגת של הנסיך, לא השכילו לספק לו. והנה, הארי מצא לו באמה של מייגן תחליף אם, וזו, לראשונה בחייו, מתנהגת כמו חברה אמיתית. לראשונה הארי מבין שאפשר לשוחח עם מישהי על איך שהוא מרגיש ולחשוף את רגשותיו הכמוסים ביותר, מבלי שפתאום ייכנס מזכיר הארמון ויציע שהארי ייפגש עם רופא הארמון, או יאכל לאנצ' עם פסיכיאטר הארמון ויחתום על חוזה סודיות שבו נקבע כי הוא יקבל עוד מאה אלף לירות שטרלינג לחשבונו באיי קיימן ובתמורה לעולם לא ידבר על כדורים פסיכיאטריים בטלוויזיה.

כשארצ'י נולד, דוריה חיה במשך ששת השבועות הראשונים יחד עם הארי ומייגן בקוטג' פרוגמור בבריטניה. היא אפילו הגדילה לעשות, ועוד לפני שהתינוק נולד לקחה באל איי, שם היא מתגוררת, סדנת עיסוי יוגה לתינוקות. קשה לנו להאמין שגם הסבתא השנייה של ארצ'י עשתה חוג יוגה לתינוקות, או אפילו החליפה לו חיתול פעם אחת. בניגוד אליה, דוריה חגגה איתם גם את חג המולד וגם את חג ההודיה. המקור המצוטט בכתבה מאמין בכל ליבו שזוהי דוריה שמעניקה לזוג עצות לאורך המשבר ביחסים עם הממלכה המאוחדת.

>> האם מייגן עשתה טעות כשהתחתנה עם הארי?

דוריה רגלנד גדלה בבוורלי הילס, כאישה שחורה. כשמייגן נולדה, היו שחשבו שהיא המטפלת השחורה של בתה, ולא אמה. הוריה של דוריה מתו כשהייתה צעירה. אביה מת בתאונה מוזרה: רגלו הסתבכה ברצועה של הכלב, הוא נפל על המדרכה, קיבל מכה בראשו ומת. אמה מתה כמה שנים מאוחר יותר, כך שדוריה גדלה די לבד, ואת המוטו בו האמינה, "אל תתני את החלב בחינם", הורישה לבתה מייגן. גם אחרי הגירושין מאביה של מייגן, תומאס מרקל – המשפחה נשארה בקשר ואפילו חגגה את חג ההודיה 2016 יחד בבית שהארי שכר בבוורלי הילס. לא היו איתם משרתים באותו ערב, רק המשפחה. למעשה, רק אחרי שמרקל הסכים להצטלם בתמונה מבויימת לפפראצי – היחסים ביניהם החלו להידרדר.

"מאחורי כל גבר דגול עומדת אישה גדולה", נהגו לומר פעם, לפני מהפכת מי טו. היום אפשר לומר "לצד כל גבר דגול עומדת אישה דגולה, ובמקרה של הארי שתיים". אנו מדמיינות את הארי כמו אדם שנולד מחדש וצריך ללמוד ללכת, נשען על מייגן ועל דוריה ומשתמש בהן כבקביים שתומכות בו בדרכו החדשה שהוא עושה בעולם האמיתי, רחוק מהבית. רק אל תשכח הארי, עם כוח גדול מגיעה חטטנות גדולה, ומי שמבלה עם חמותו יותר מדי זמן, סופו שהיא מחטטת לו בדברים, מוצאת את הקססה שלו ומשתמשת בה לחליטה איורוודית. ראה הוזהרת!

>> הארי ומייגן אומרים ביי ביי למלכה