אליקו ולירז במשבר זוגי שבועיים אחרי הלידה. באיזה עולם זה מצחיק?

אליקו ולירז | צילום: אינסטגרם eliko_91fm@
אליקו ולירז | צילום: אינסטגרם eliko_91fm@

מאז הדיווחים כי לירז, בת זוגו של אליקו, עזבה את הבית עם תינוקם הטרי, הרשת צוהלת בסערה של מימז ודאחקות. שחר בן ימיני לא מבינה מה מצחיק בכך שילדה בת 19 נותרת לבד שבועיים אחרי הלידה

88 שיתופים | 132 צפיות

הרשת גועשת מאז נודע אתמול (רביעי) על משבר ביחסים בין שדרן הרדיו אליקו (47) לבין בת זוגו לירז (19), וזאת כשבועיים בלבד אחרי הלידה של בנם הבכור. התגובות ברשת על המשבר ביחסיו של הזוג כמובן לא איחרו להגיע, והגולשים והגולשות לא פסחו במילותיהם.

>> אליקו ולירז החליטו ללדת בלייב. למה אנחנו מזועזעות כל כך?

"אבל למה זה לא משודר גם בלייב", "עוד הוכחה שהאקס שלך מגיל 19 הוא האקס הכי רעיל שתפגשי", "לירז התחילה עם התסביכים של גיל ההתבגרות", היו רק חלק מהתגובות הפשוט דוחות בנושא. ואני רק שאלה: באיזה עולם, מישהו או מישהי שם חושבים שזה מצחיק?

מעולם לא הייתי חסידה של הזוג הנ"ל, כן, גם אני חשבתי שלשדר את הלידה שלך בלייב בטיקטוק זו הזיה מוחלטת, ובכנות, לפני פרסום הקשר בין השניים בקושי ידעתי מי זה אליקו. אבל מאז הפרסומים, עקבתי אחרי הסרטונים השונים של השניים בטיקטוק, וברובם הבטתי כל הזמן על לירז – ראיתי נערה-אישה, בוגרת יותר ממה שהתקשורת מנסה לצייר אותה, שנאלצת להתמודד כבר חצי שנה עם בריונות ברשת מאז הפרסומים על הזוגיות שלה. ביממה האחרונה זה הגיע לשיא חדש ולמימדים אדירים, שבכנות, אף בן אדם ובטח לא ילדה בת 19, יכולים להכיל.

>> גל גדות ילדה את בתה הרביעית וחושפת: "זה לא היה היריון קל"

הפכו להורים בלייב מול 25 אלף איש. אליקו ולירז | צילום: אינסטגרם eliko_91fm@
הפכו להורים בלייב מול 25 אלף איש. אליקו ולירז | צילום: אינסטגרם eliko_91fm@

>> ג'ניפר לופז מגלה למה היא ובן אפלק נפרדו וחושפת את ההתעללות שעברה

אני רק יכולה לדמיין תחת איזה סיר לחץ היא נמצאת, ילדה שהביאה ילד לעולם, ולפי הדיווחים עוברת משבר עם בן זוגה ואף עזבה את ביתם המשותף. כעת, נוסף לכל זה, היא נאלצת להתמודד לא רק עם הביקורות הנוראיות ברשת – שמבקרות אותה על מי שהיא ועל כל פעולה בה היא נוקטת, מבלי שמכירים אותה – ובמקביל צריכה לדאוג לתינוק הקטנטן שלה. היא הרי כל עולמו, בזמן שעולמה שלה מתרסק. והציבור? ממשיך לרסק אותו עליה.

>> מירן בוזגלו חושפת: "היו לי התקפי חרדה קשים. פוניתי לבית חולים"

ת'אמת? כן, יש מצב מאוד גדול שלירז אכן עדיין בתסביכים של גיל ההתבגרות, זאת משום שהיא *בת 19*. לעזוב בית וזוגיות כשיש לך תינוק בן שבועיים זה לא בדיוק דבר פשוט בלשון המעטה, אז בטח לא לבת 19 שדעתה ככל הנראה עוד לא מגובשת או מעוצבת. האם זה מתפקיד הציבור לדאוג שלירז מוקפת, שיש לה משפחה וחברים שעוזרים לה ושהיא לא לבד? מן הסתם לא, אבל זה גם ממש לא מתפקידו לצחוק עליה, כי תסלחו לי, דבר לא מצחיק בסיפור המאוד עצוב הזה.

אליקו ולירז | צילום: אינסטגרם eliko_91fm@
אליקו ולירז | צילום: אינסטגרם eliko_91fm@

>> נסרין קדרי משיבה אש: "להשפיל אותך ברבים זה הכי רעיל שיש"

אז ניוז פלאש, במקום לנסות לחשוב על ה-meme הבא בסיפור, לפרסם אותו באינסטה ולקוות שיהיה ויראלי, למי מכם שיש לב, תפנו אליה. תבדקו שהיא בסדר, שיש מי שדואג לה. מרגיש לכם גדול מדי ולא מתפקידכם? אז פשוט תפסיקו לצחוק, וכשאתם רואים מישהו מהקרובים לכם צוחק על הסיפור – הסבירו לו את המצב. חשבו רגע על מה שהיא עוברת כרגע, על התהום, הפחד והחשש שמתחולל אצלה בלב.

לירז היא זו שעזבה את הבית עם תינוק וחייה משתנים יותר בלי היכר. לירז היא זו שמחזיקה בתינוק שנולד לפני שבועיים, ולא יודע איזו דרמה מתחוללת בחייהם של הוריו. אפשר להגיד "דל בדל", "יפה שלי בוקר טוב", ולצחוק עד מחר. אפשר גם במקום זה פשוט להיות בני אדם.