"חשבתם שאני רווקה אבל ניהלתי מערכות יחסים מתחת לרדאר"

אורטל עמר | צילום: שוקה כהן
אורטל עמר | צילום: שוקה כהן

אורטל עמר חושפת גילוי מפתיע על חיי הרווקות מאז הפרידה מבן אל תבורי, ומציתה דיון סוער ברשת בעקבות ההערה של גיא פינס שעצבנה את העוקבות שלה

88 שיתופים | 132 צפיות

השבוע חשפה אורטל עמר כי תתחיל בקרוב בתהליך הקפאת ביציות, בעקבות המלצתה של חברתה הטובה מיכל הקטנה. בתוכנית הרדיו שלה עם ליאור דיין ברדיו לב המדינה אמרה עמר: "אני, כמו הרבה נשים, זלזלתי, התרחקתי, אמרתי 'מה אני צריכה? אני בת 32'. צריכה! זה חשוב במיוחד כשיש לי רק ילד אחד – והזמן מתקתק". היום היא חושפת אספקט נוסף בחייה כאימא חד הורית – דייטים.

>> נכנעה ללחץ? דניאל גרינברג במהלך מפתיע

"בשנים האחרונות, בעצם בערך 4 שנים, כולכם חשבתם שאני רווקה אבל בעצם לא הייתי", כתבה בפוסט עמר, אימא לתו פרינס בן ה-4, מיחסיה בעבר עם בן אל תבורי. הפרידה המתוקשרת ביניהם, וכל המים העכורים שעברו בנהר מאז חוזרים להציף את הרשתות שוב ושוב, מה שבוודאי משפיעה על ההחלטה לשמור על דיסקרטיות.

"בחרתי לנהל מערכות יחסים מתחת לרדאר מבחירה מלאה, אולי מצלקות העבר, אבל בעיקר בשביל לא להכריז אף פעם על משהו שהוא לא בטוח זה. התאהבתי, התאהבו בי", המשיכה עמר, "אולי לבבות נשברו והיחסים שלי עם גברים הפכו למורכבים. ובכל זאת מאז שאני אמא, יש לי קווים ברורים בנוגע למשוואה הזאת. תווי שלי, לא הכיר אותי בקשר זוגי, הוא חושב שזו רק אני והוא בעולם. ולכן לא הכרתי לו עדיין אף בן זוג שהיה. הקווים האדומים שלי אולי לא מתאימים לכולן, אבל הם שלי".

הטקסט הזה ליווה קטע מתוך הפודקאסט שלה, בו היא אומרת: "אין סיכוי שתו יראה בבית גבר, בבוקר נגיד, או יקום בבוקר ומישהו יהיה איתי במיטה. אין שום סיכוי בעולם. קו אדום אדום אדום! אני גם לא אייצר מולו איזושהי אינטראקציה של נשיקה או משהו, אך ורק אם אני אגיע ליעד שאני אגיד – אוקיי זה מישהו שאני רוצה, רציני מאוד, ויקח לי זמן שיוכיח את עצמו ורק אז אני אכיר אותו לתו".

אורטל עמר ובנה תו פרינס | צילום: אינסטגרם ortal_amar@
אורטל עמר ובנה תו פרינס | צילום: אינסטגרם ortal_amar@

כנראה שבלי להתכוון לכך, עמר העלתה נקודה מעניינת לדיון, לאחר תגובתו של הבוס לשעבר גיא פינס. "אז קודם כל עכשיו כשיגדל הוא יוכל לקרוא כאן מה היה באמת", כתב פינס בתוספת סמיילי, והוסיף: "כל אחד, אחת, מה שמתאים לו, לה. אבל אציע עוד אפשרות להסתכל על זה – מי החליט שאסור להיות בקשרים מתחלפים? מה לא בסדר בזה? כשהבן שלך יגדל בטח יהיו לו כמה כאלה. הוא אולי אפילו יהיה גאה בזה, וגם את תשמחי בשבילו. אז מה הבעיה שלך יהיו? בגלל שאת אמא אסור לך? באמת שלא הבנתי. זה עושה אותך פחות קדושה?"

>> "משפיעניות בתחת שלי": דורין אטיאס בסך הכל אמרה את האמת

עמר השיבה לפינס: "מותר להיות בקשרים מתחלפים, רק לא מולו, הסיטואציה לא נוחה לי".

עוקבותיה של עמר הצטרפו לדיון והגיבו לדבריו של פינס. עוקבת אחת כתבה: "אולי החוויה שיכולה ללוות אותו מלראות כל פעם גבר אחר בחיים של אמא שלו? בתור ילדה להורים גרושים, זה מעבר למותר/ אסור לאמא לצאת עם גברים. יש השפעה רגשית עמוקה לילד שחווה משבר ופרידה". עוקבת אחרת הגיבה: "כי הוא לא בן 16, ילד בן 4 צריך יציבות והוא לא מבין מורכבות עדיין. העולם אמור להיות לו מאוד ברור לפחות מהנקודה של ההורים. כשיגדל יוכל לראות שאמא שלו יוצאת עם אחרים וילמד על המורכבות שיש בזה, זה לא הזמן". עוקבת אחרת הוסיפה: "היא צודקת. בתור בת להורים גרושים מעולם לא ראיתי גבר זר בבית, גם כזה שהיה עם אמא שלי שנים. אתה לא גרוש, וגם לא אמא – אז לא תבין".