נכנעה ללחץ? דניאל גרינברג מורידה מחירים במותג שלה

דניאל גרינברג | צילום: רפי דלויה
דניאל גרינברג | צילום: רפי דלויה

כשבועיים לאחר שהשיקה את מותג בגדי הילדים שלה וחטפה ביקורות ברשת על המחירים הגבוהים, דניאל גרינברג הכריזה על מהלך להורדת מחירים. אז מה בכל זאת הקאץ'?

88 שיתופים | 132 צפיות

דניאל גרינברג השיקה לפני כשבועיים בהתרגשות גדולה את מותג בגדי ילדים שלה, "מיאל", הקרוי על שם בתה הבכורה. לצערה ההשקה לא עברה כל כך בקלות, וגרינברג קיבלה מטח של ביקורות ברשת על המחירים הגבוהים של הבגדים. גרינברג ענתה לביקורת בפוסט ארוך בו הסבירה על העבודה הקשה מאחורי בניית המותג ובקרת האיכות שעוברים הבגדים, אבל נראה שלחץ הקהל לבסוף הכריע אותה.

>> "מסוכנת לצפייה": מעיין אדם בעקבות הסדרה של רותם סלע

טווח המחירים של הבגדים הנמכרים אונליין נע בין 199-559 ש"ח, כך למשל ניתן למצוא באתר סט חליפת פוטר ב-379 ש"ח ומעיל טרנץ' לילדות ב-559 ש"ח. המחירים גררו ביקורת גדולה ברשת מהורים שטענו שהמחירים מוגזמים, במיוחד בהתחשב בעובדה שילדים גדלים מהר והבגדים נזרקים או נתרמים, וכמובן, מתלכלכלים ונהרסים. הגולשים לא חסכו בביקורת וכתבו לה תגובות נחרצות כמו: "את פשוט מנותקת" ו"כל המדינה נלחמת על יוקר המחייה, היית צריכה לכוון את העסק שיהיה לכל אמא ואבא". כתגובה גרינברג העלתה פוסט בו כתבה: "המותג פונה יותר לקהל שמחפש פתרונות כמו להלביש את הילד/ה באופן ייחודי, לקנות מתנה לאדם קרוב, לימי הולדת, לחגים, לשבתות ולאירועים".

צילום מסך מתוך אינסטגרם @daniel_greenbergg
צילום מסך מתוך אינסטגרם @daniel_greenbergg

היום (רביעי), כשבועיים לאחר הסערה, גרינברג החליטה לפתוח מצלמה ולשתף את מאות אלפי העוקבות והעוקבים שלה בהחלטה שקיבלה: "אני רוצה להגיד לכן כמה דברים מהלב, חשוב לי לדבר עם הקהל שלי בגובה העיניים, אני קשובה לכן וכשאתן כותבות לי אני אף פעם לא מתעלמת. בכל השבוע האחרון אתן נשארתן לצידי וזה לא מובן מאליו. אני מבינה את המקום שלכן. אני יודעת מי הקהל שלי".

גרינברג הוסיפה: "קיבלתי מכן המון חום ואהבה ושהקולקציה מהממת. הלוואי שהייתן יכולות לרכוש אבל בתור אימהות לשניים או שלושה ילדים זה קשה לכן. כשמישהי כותבת לי שהיא כל כך אוהבת את הבגדים אבל אין לה את היכולת הכלכלית לרכוש מבחינתי זו דקירה בלב, כי הקמתי את המותג הזה ביחד איתכן ואתן הייתן חלק מזה".

גם כאן גרינברג הסבירה את הרציונל שעומד מאחורי המחירים הגבוהים ואמרה: "אנחנו בוחרים את הבדים באיכות הכי טובה ואנחנו מייצרים בכמויות קטנות, ולכן העלות של כל דגם עולה לי יותר".

עם זאת, נראה שגרינברג הפנימה את הביקורת והחליטה להנגיש את המחירים שבאתר לקהל שלה. "החלטתי לעשות משהו במיוחד עבורכן – העוקבות הכי טובות בעולם", בישרה גרינברג והודיעה כי היא מעניקה לעוקבות שלה 30 אחוז הנחה על כל הדגמים באתר. הקאץ': מדובר בקוד קופון היכרות לזמן מוגבל, וכשיפוג תוקפו המחירים יחזרו לסדרם.

צילום מסך מתוך אינסטגרם @daniel_greenbergg
צילום מסך מתוך אינסטגרם @daniel_greenbergg