"נשים הן חזקות ומדהימות וכולם צריכים לדעת את זה"

אדם לוין | צילום: יח"צ לוריאל
אדם לוין | צילום: יח"צ לוריאל

רוק סטאר, סמל סקס, איש משפחה ופמיניסט גאה. סולן להקת מארון 5, אדם לוין, בטוח מספיק בגבריות שלו בשביל להיות כל אלה, כולל הפנים של לוריאל פריז

88 שיתופים | 132 צפיות

שיחת הטלפון שקיבל יום בהיר אחד אדם לוין, תפסה אותו עם המכנסיים למטה: להפתעתו, הקול שמעבר לקו בישר לו כי זכה בתואר "הגבר הסקסי בעולם" לשנת 2013 מטעם מגזין "פיפל". בין היתר הוא גבר על גברים שווים כמו ג'סטין טימברלייק, דיוויד בקהאם וג'סטין ת'רו שהשתרכו אחריו ברשימה. "כמוזיקאי, הפנטזיות שלך הן שיודיעו לך שזכית בגראמי, בכלל לא חשבתי על תואר כזה", אמר אז. כשנשאל מהי תחושתו לנוכח הזכייה, הוא השיב במילה אחת: "סקסי", מין הומור שכזה, שהרי לוין ידוע בהלצות ובבדיחות שלו, אותן הוא מספר בסגנונו הייחודי: ללא הבעה ובקול מונוטוני.

>> מה קרה שפתאום הגברים התחילו להתאפר?
>> מתברר שגם גברים לא רוצים שיחפצנו אותם

השנה מצא עצמו לוין על מוקד החפצון שוב. בפברואר 2019 עלה לכותרות שמו של סולן מארון 5 ועד לאחרונה מנטור בתוכנית "דה ווייס" האמריקאית, בעקבות הופעתו הבלתי נשכחת בסופרבול. מיליוני נשים ברחבי העולם התמוגגו לחזות בו מסיר את פריטי הלבוש העליונים שלו בזה אחר זה – עד שחשף טורסו שרירי ומקועקע. הרשת הייתה כמרקחה: בצד דאחקות רבות מצד הגולשים, נשמעו לא מעט קולות שזעקו על חוסר שוויון, צביעות ואפליה מגדרית. הסיבה: בשנת 2004 נרשמה תקרית דומה, אז הייתה זו ג'נט ג'קסון שחשפה פטמה על הבמה ועוררה סערה אטומית מעצם היותה אישה.

אדם לוין | צילום: יח"צ לוריאל
אדם לוין | צילום: יח"צ לוריאל

אך עם כמה שמפתה להמשיך להביט בקנקן ותו לא, אי אפשר להתעלם מכך שלוין (40) הוא אחד הקולות הרעננים בשטח – ולא בהכרח בגלל היכולות הווקאליות שלו. בשנים האחרונות הוא מרבה להביע את דעתו בפומבי בנושאים רבים שעל סדר היום – מהמאבק הפמיניסטי ועד המאבק הלהט"בי. "אנחנו, המוזיקאים, צריכים להשתמש בפלטפורמה שלנו על מנת לדבר על סוגיות חשובות כדמויות ציבוריות. לכך בדיוק שאפנו כשיצרנו את הקליפ של Girls Like You", הוא אומר. הקליפ הוא פרי שיתוף פעולה בין מארון 5 והראפרית קארדי בי ומשתתפות בו 26 סלבריטאיות ומשפיעניות, בהן אלן דג'נרס, ג'ניפר לופז, שרה סילברמן, אשלי גרהאם וגל גדות. גם אשתו, הדוגמנית בהאטי פרינסלו, ואחת מבנותיו משתתפות בקליפ. "המסר של הקליפ מאוד ברור: נשים הן חזקות ומדהימות וכולם צריכים לדעת את זה".

 

לוין אף נחשב לאחד התומכים הבולטים של הקהילה הלהט"בית בארצות הברית, עם או בלי קשר לעובדה שאחיו מייקל הוא גיי. "אני משתמש במדיה החברתית כדי לדבר עבור מי שקולותיהם פחות נשמעים. העדפות מיניות הן עניין פרטי ואין לאף אחד הזכות להתערב בהן, אהבה מיועדת לכולם. סוף הסיפור". לאחרונה אף דווח כי הלהקה שלו תרמה חצי מיליון דולר לארגון Big Brothers Big Sisters העוסק בתמיכה וליווי של ילדים.

משחק הכיסאות

אדם נוח לוין נולד וגדל בלוס אנג'לס. אביו פרד הוא יהודי, אימו פטסי נולדה לאב יהודי. לוין חי כל השנים כיהודי ובריאיון ל"ג'ואיש כרוניקל" סיפר הפרפורמר הענק כי היה ילד ביישן ומופנם ואחרי גירושי הוריו, כשהיה בן 7, חילק את זמנו, באמצע השבוע עם אימא ובסופי שבוע אצל אבא. "גדלתי כיהודי בבית מאוד תומך ובלי כפייה. אימי הייתה סוג של פוסטר, אבא לעומתה היה נוקשה, אבל היחסים שלנו היו מצוינים". כשהגיע לגיל בר מצווה שאל אותו אביו מה לגבי עלייה לתורה. הוא לא רצה. באותו ריאיון אמר: "צריך לתת לילדים לעשות את הבחירות שלהם. אני ראיתי חברים יהודים שלי שראו באירוע הזה דרך להרוויח כסף. אני לא חשבתי שזו דרך מכובדת להתנהל מול אלוהים".

המוזיקה הפציעה אל חייו של לוין בגיל צעיר ושינתה אותם, לדבריו. אחרי שתי להקות כושלות בהן היה חבר, הגיעה מארון 5 והשאר היסטוריה. באמתחתו שלושה פרסי גראמי, כוכב בשדרה המפורסמת בהוליווד, 12 מיליון עוקבים באינסטגרם ונכון להיום הונו מוערך בכ־90 מיליון דולר.

כיום לוין אוחז גם בטייטל "שחקן", כאשר קריירת המשחק שלו כוללת בין היתר תפקידים בסדרה "אימה אמריקאית" ובסרטים "התחלה חדשה" לצד קירה נייטלי ו"אימהות בהפרעה" לצד טוני קולט. בעבר הרחוק יותר אף התארח עם להקתו הקודמת ב"בוורלי הילס 90210" (גרסת הניינטיז) והפציע בתפקיד עצמו בעונה השלישית של "רוק 30". במאי 2019 הודיע לוין כי הוא עוזב את כס המנטור ב"דה ווייס" האמריקאית, שם כיהן מאז העונה הראשונה ששודרה ב־2011 ועד עונתה ה־16. באתרי הבידור מעבר לים גרסו כי חתול שחור עבר בינו ובין רשת NBC העומדת מאחורי התוכנית אך סיבה משוערת נוספת לנטישה הדרמטית היא ההידרדרות ברייטינג. הוא מצידו סיפר לאופרה ווינפרי כי עזב את התוכנית בשביל לבלות יותר עם בנותיו. בינתיים נכנסה לנעליו של לוין גוון סטפאני, שבעבר השתתפה לצידו בתוכנית. "גדלתי מוקף במוזיקה אבל לא גדלתי עם המחשבה שאופיע בטלוויזיה", הוא מסכם את ימיו בתוכנית. "התוכנית הייתה חוויה מדהימה מהפרק הראשון. זה היה ממש מתגמל עבורי למצוא כל פעם כישרון חדש. מדי עונה נחשפתי לאנשים סופר מוכשרים".

אדם לוין | צילום: יח"צ לוריאל
אדם לוין | צילום: יח"צ לוריאל

זוגיות פוטוגנית

כמו הרזומה המקצועי גם הרזומה הרומנטי של לוין לא מאכזב. במשך שנים נקשר שמו של מי שנחשב לרווק מבוקש בשמותיהן של שחקניות לוהטות כמו קמרון דיאז, נטלי פורטמן וקירסטן דנסט, הטניסאית מריה שארפובה ודוגמניות רבות. בשנת 2012 החל לצאת עם בהאטי פרינסלו, ילידת נמיביה הצעירה ממנו בעשור, בתם של כומר ומנהלת מלון שהתגלתה בגיל 16 על־ידי סוכנת הדוגמניות שרה דוקאס, האישה שגילתה לעולם בין השאר את קייט מוס. עם רגליים בלתי נגמרות ופני מלאך יפהפיות היא נכנסה מהר מאוד לעולם של הגדולות: כיכבה בין השאר בקמפיינים של שאנל, פראדה, מארק ג'ייקובס וטומי הילפיגר, וטופפה בין היתר על מסלולי התצוגה של מיו מיו ולואי ויטון. היא הייתה הפנים של "פינק" מבית ויקטוריה'ס סיקרט והפכה באבחה למלאכית מן המניין.

הקשר הפוטוגני נולד כאשר לוין חיפש דוגמנית לקליפ. בריאיון זוגי לאופרה וינפרי סיפר לוין: "חבר אמר לי שהיא מין טום בוי ומחוברת לקרקע וזה התאים לי לקליפ". פרינסלו המשיכה: "החלטתי לא לקבל את הצעת העבודה שלו אבל המשכנו להתכתב והכול זרם בצורה כל כך טבעית עד שאני חושבת שהתאהבנו לראשונה דרך המיילים".

ביולי 2014 נישאו השניים במקסיקו באירוע אינטימי שהתקיים בפני מאה איש. חברו הקרוב של לוין, השחקן ג'ונה היל, חיתן את הזוג. כעבור שלוש שנים הם הפכו להורים. בריאיון לאלן דג'נרס סיפר לוין על חדוות האבהות: "אני אוהב להיות אבא. הבכורה נראית כמו אימה ומתנהגת כמוני, והקטנה ההפך. אני רוצה כמה שיותר ילדים, אולי חמישה, אבל לגבי הכמות בסוף אשתי היא זאת שתחליט. מה שבטוח – לא נסתפק בשתיים". כשהיא שאלה אותו איך כאיש משפחה הוא יוצא לסיבובי הופעות שנמשכים לעיתים חודשים הוא השיב: "המשפחה שלי תמיד איתי, יש רכב משפחתי שמלווה אותנו. זו עוד דרך בשבילנו להראות לבנות את העולם".

אדם לוין ובהאטי פרינסלו | צילום: David Livingston / GettyImages
אדם לוין ובהאטי פרינסלו | צילום: David Livingston / GettyImages
אדם לוין ובהאטי פרינסלו | צילום: Astrid Stawiarz Stringer / GettyImages
אדם לוין ובהאטי פרינסלו | צילום: Astrid Stawiarz Stringer / GettyImages

דג'נרס, אגב, היא חברת המשפחה והיא זו שבחרה לבתם הבכורה את שמה דאסטי רוז. כשהיא שאלה אותו על ההרגל להסתובב עירום בבית, הוא חשף תמונות שבהן הישבן שלו מכוסה בצילום של אפרסק. "בהאטי מתחה גבול", הוא השיב. בריאיון ל"מירור" סיפר כי "90 אחוז מהחיים שלנו מוקדשים לילדות", אבל שהם מקפידים לשמור עשרה אחוז עבורם כזוג. על גודל ההתאמה בין השניים תעיד אחת האהבות המשותפות של לוין ופרינסלו – צפייה במשחקי הכדורסל של הלייקרס, וככל הנראה גם העובדה שבני הזוג נוהגים להחליף ביניהם בגדים.

כיום מתגוררים השניים עם בנותיהם, דאסטי רוז (3) וג'יו גרייס (שנה וחצי), בלופט המשתרע על פני כמעט שלושה דונם במנהטן. בשנה האחרונה בילתה משפחת לוין־פרינסלו זמן רב בחיפוש אחר מובילים וארגזי קרטון. בינואר 2019 הם רכשו בעבור סכום צנוע של כ־32 מיליון דולר את אחוזתם המפוארת של בני הזוג לשעבר בן אפלק וג'ניפר גארנר. במאי 2019 הגיחה שוב אלן דג'נרס, הפעם בשביל לרכוש מחברה הטוב את אותו נכס רותח שרכש רק כמה חודשים לפני כן. לוין מכר את האחוזה לדג'נרס בסכום משוער של 45 מיליון דולר. את חשבון הבנק של לוין מרפד כעת גם ג'וב חדש – הפנים של לוריאל מן אקספרט. בית לוריאל פריז הכריז עליו כעל הפרזנטור העולמי של הידרה אנרג'טיק (Hydra Energetic), סדרת מוצרים חדשה לגבר שפועלת נגד סימני עייפות.

"הוא אחד האומנים הגדולים בעולם. הוא איש רב כישרונות ורב היבטים, עם חוצפה וחוש הומור, ג'נטלמן ומורד, אבא וסטייל אייקון, איש עסקים וסולן, שהאישיות שלו מחוץ לבמה רלוונטית לא פחות ממעמדו ככוכב רוק", מנמק הנשיא העולמי של לוריאל פריז, פייר עמנואל אנז'לוגלו, את הבחירה בלוין שגם משמש פרזנטור לבושם Y מבית איב סן לורן.

מה לכוכב רוק מקועקע ולקמפיין טיפוח לגברים?
"'להיות פרזנטור פירושו לייצג את הערכים של המותג, אבל גם להביא את נקודת המבט שלי על העולם. במובן הזה, זה מרגיש טוב לייצג מותג שגם מנסה לחולל שינוי בעולם. ללוריאל יש שותפות פילנטרופית מדהימה עם 'מובמבר' (Movember), ארגון צדקה גדול מאוד שנאבק במחלות הסרטן בקרב גברים".

מלבד לטפח שרירים, יש לך בכלל שגרת טיפוח?
"אני שותה טונות של מים כדי לנקות את הגוף מרעלים ולשמור על העור. בלילה אני שם מסכה ומלפפונים על עיניים עייפות. אני משתמש למשל בקרם לחות וברול־און שמעלים מהעיניים סימנים של לילות מאוחרים ושל ג'ט לג".

טיפ מנצח לאיך להיראות כמוך בגיל 40?
"במשך תקופה ארוכה הייתי בקטע של פילאטיס ויוגה. בעיניי היוגה מעצבת, מחטבת ומפסלת את הגוף בדרך טבעית יותר מאשר חדר כושר. היא סייעה לי להפוך לזריז, גמיש ואנרגטי בהרבה ממה שהייתי לפני 20 שנה. לאחרונה אני אוהב קרוספיט ואימוני כוח. חוץ מזה אני מקדיש הרבה מחשבה למה שאני אוכל. בריאות היא 90 אחוז תזונה. אבל הטיפ הכי חשוב הוא לא לקחת את עצמנו ברצינות, לצחוק הרבה ולהוקיר תודה. וקרם לחות, כמובן, לפנים ולגוף".

היום, כשמאחוריך קריירה בת כמעט שני עשורים, מה הדבר שאתה הכי מתגאה בו?
"אני מאוד גאה בהישגים של מארון 5. כשהתחלנו היינו ילדים שחלמו על הצלחה עולמית ואני בורכתי בכך שיצאתי למסע הזה עם החברים הכי טובים שלי. אבל הדבר שאני הכי גאה בו הוא המשפחה שלי: אשתי המדהימה ושתי הבנות שלנו. עקומת הלמידה מאוד תלולה כשמדובר באבהות, אבל להיות אבא זה הפרס הנפלא ביותר שבן אנוש יכול לקבל. הדרייב הכי גדול שלי בחיים הוא להיות האדם שמשפחתי וחבריי יהיו גאים בו".

סדרת Men Expert מבית לוריאל פריז | צילום: יח"צ
סדרת Men Expert מבית לוריאל פריז | צילום: יח"צ
אדם לוין | צילום: יח"צ לוריאל
אדם לוין | צילום: יח"צ לוריאל