אדל בספלוב חושפת את הצלקת ומגלה כיצד סיפרה לבתה בת ה-4 על הגידול

אדל בספלוב אחרי הניתוח להסרת הגידול הסרטני בבלוטת התריס | צילום: אינסטגרם adelbespalov@
אדל בספלוב אחרי הניתוח להסרת הגידול הסרטני בבלוטת התריס | צילום: אינסטגרם adelbespalov@

אדל בספלוב מסירה את התפרים ומבטיחה לחזור לשגרה בכל הכח, לא לפני שהיא משיבה לשאלות העוקבות המודאגות בעקבות הגידול הסרטני שהתגלה לה בבלוטת התריס. מה עבר עליה בימים האלה?

88 שיתופים | 132 צפיות

אדל בספלוב טלטלה את הרשת כשבישרה על הגידול הסרטני שהתגלה אצלה בבלוטת התריס, הודות לערנות של אחת העוקבות שלה שהבחינה כי משהו נראה לא כשורה והמליצה לה ללכת להיבדק.

>> ליבילנד (ליבי נחימובסקי) נחשפת: "הפאה היום היא סוג של אקססורי"

בסוף השבוע היא ניצלה את זמן ההתאוששות מהניתוח בשביל לענות לעוקבות ולשתף אותן בתחושות. בספלוב בת ה-29 המתחזקת חשבון עם למעלה מחצי מיליון עוקבות ועוקבים, קיבלה פניות רבות. לא מעט עוקבות דרשו בשלומה של בספלוב אחרי הניתוח, וכך היא השיבה: "אגיד את האמת? הכל אבל הכל בראש! הכל זה אנחנו מחליטות, יש לנו כוחות של צבא שלם. אלוהים לא מעמיד אותנו באתגרים שאנחנו לא יכולות לעמוד בהם". לצד הפגנת החוסן הנפשי, שיתפה בספלוב גם בקשיים: "היו כמה ימים קשוחים, לא אכחיש. היום ירד הפלסטר ופתאום לראות צלקת באמצע הגוף היה קצת בום, אבל הכל מתגמד לעומת מה יכל להיות".

"אין צורך לקחת קשה, תמיד יש אנשים שנמצאים במצבים יותר גרועים", המשיכה בספלוב, "אני תמיד מסתכלת על האימהות שאיבדו את ילדיהן בפיגועים וזה גומר אותי בפנים. יש סיטואציות הרבה יותר קשות שמשפחות ואנשים עוברים מניתוח".

אדל בספלוב | צילום: אינסטגרם adelbespalov@
אדל בספלוב | צילום: אינסטגרם adelbespalov@

בספלוב אמרה כי היום (ראשון) היא מסירה את התפרים "וחוזרת לעבוד בכל הכח" וחשפה את הצלקת שנותרה מהניתוח ואת גודל הגוש – 5.5 ס"מ.

בספלוב נשאלה איך היא תיווכה את הסיטואציה לבתה שייה, שעדיין לא בת 4, ושיתפה כי התייעצה עם יועצת השינה וקואצ'רית ההורות של הסלבס הודיה אוחיון טיבר, יועצת השינה של  "סיפרתי לה בהתחלה שאני טסה, ואז הודיה אמרה לי שאין כמו האמת וזה נכון אז סיפרתי לא את האמת. כמובן לא סרטן וכאלה, אבל שאני עוברת ניתוח ולא אהיה בבית כמה ימים ויהיה לי פלסטר. באמת שיתפתי ובהכל וזה עזר מאוד והיא מאוד הבינה. לילדה הזאת יש אינטיליגנציה רגשית מטורפת".

ומה לגבי אותה עוקבת שבזכותה בספלוב גילתה את הגידול? "הודיתי לה ישר כשחזרתי הביתה", סיפרה בספלוב, "היא אישה מדהימה ואיזה כיף שיש אנשים כאלה. תראו איך האינסטגרם אשכרה הציל לי את החיים". אגב, בספלוב מספרת כי בדיקות הדם שלה יצאו תקינות, אבל בזכות ההתעקשות של הרופאה שלה לעשות אולטרסאונד התגלה לבסוף הגידול. "תתעקשו לעשות אולטרסאונד צוואר!", הדגישה בספלוב בפני עוקבותיה.

אדל בספלוב | צילום: אינסטגרם adelbespalov@
אדל בספלוב | צילום: אינסטגרם adelbespalov@