אגם בוחבוט: "לא יכולתי לעצור את הדמעות על הסט. לא רציתי שיתקרבו אליי"

אגם בוחבוט בצילומים של TOMMY JEANS לפקטורי 54 | צילום: מאיר כהן
אגם בוחבוט בצילומים של TOMMY JEANS לפקטורי 54 | צילום: מאיר כהן

היא זמרת מצליחה, שחקנית מפתיעה ושגרירת טומי הילפיגר לפקטורי 54. אגם בוחבוט לא נחה לרגע, אבל מוצאת זמן לפתוח את הלב

88 שיתופים | 132 צפיות

כשאגם בוחבוט הייתה קטנה היא נהגה לצפות מדי שנה בשקיקה במופעי הפסטיגל. היא ראתה שם יעל בר זוהר, את אגם רודברג ואת עדי הימלבלוי אבל היא נשאה עיניים בעיקר אל אליאנה תדהר, אז כוכבת צעירה בתחילת הדרך, וחלמה אז על היום בו גם היא תהיה על הבמה הזאת. לפעמים חלומות מתגשמים, ובמקרה של בוחבוט בת ה-19 החלומות מתגשמים מהר מאוד ובאופן עקבי: אלבום ראשון בגיל 18, הופעות נון סטופ, ובקרוב גם חלום הפסטיגל שיתגשם בחנוכה הקרוב – שם היא תעמוד עם אליאנה תדהר על במה אחת.

>> ליהי טולדנו חולמת על קיסריה ובטוחה שהיא הדבר הגדול הבא

"פנטזתי על הפסטיגל מאז שאני פצפונת", אומרת בוחבוט בהתרגשות, "אני לא יכולה לפרט על התפקיד שלי שם, אבל אני יכולה להגיד שתהיה לי נוכחות בולטת". בכלל משחק הופך להיות עוד תחום משמעותי בקריירה שלה. מי שיצפה בה ב"העיר הטובה" ב"הוט", שם היא מגלמת נערה בהפרעה ובמצוקה, יווכח כי מדובר במולטי-טאלנט. את הכישורים שלה מול המצלמה, היא הפגינה השבוע גם במסגרת הצילומים ל-TOMMY JEANS מבית טומי הילפיגר לפקטורי 54 בישראל – אליו הצטלמה כשגרירה בפעם השנייה.

אגם בוחבוט בצילומי קולקציית סתיו 2022 של TOMMY JEANS לפקטורי 54 | צילום: מאיר כהן
אגם בוחבוט בצילומי קולקציית סתיו 2022 של TOMMY JEANS לפקטורי 54 | צילום: מאיר כהן

"דוגמנות לא היה חלום שלי אף פעם. גם עכשיו אני מגיחה פה ושם לקמפיינים כפרזנטורית ולא דוגמנית, אבל אני מאוד נהנית להציג בגדים, למרות שעל הסט למדתי כמה קשה להחליף כל רגע לוק ולשנות פוזה. עדיין נהניתי, כי זה כל כך שונה מאולפן ההקלטות והמהופעות, מה גם שלהיות שגרירה של מותג בינלאומי נחשב כמו טומי הילפיגר זה כבוד ענק. אני מתחברת מאוד לאופנה שלהם, שהיא לא מתאמצת ואיכותית", אומרת הכוכבת שהתגלתה בגיל 8 על ידי משה פרץ בבית ספר למוזיקה, אז הייתה ילדונת עגלגלה וביישנית. בוחבוט, כפי שניתן לראות, השתנתה לגמרי בחזותה. כיום היא מתנשאת לגובה של 180 ס"מ ובעלת גזרה דקיקה.

"אני לא מוותרת בקלות ואם לדייק, לא מוותרת בכלל. אם אני מגיעה למצב שהתפקיד שלי, אין סיכוי שאאכזב את מי שבחר בי. אני כל הזמן עובדת על להשתפר, יודעת שאין סוף ללמידה"

 

 

ותחום המשחק זה משהו שקרה על הדרך או עוד חלום שהגשמת?
"זה חלום שאני רוצה להגשים מגיל 10. אנשים יכולים לחשוב שזה בא לי בקלות, אבל ממש לא. במשך חמש שנים לא קיבלו אותי לכלום אבל לא נשברתי. הבנתי שיש עוד 100 בנות כמוני שרוצות את התפקיד, אבל נשארתי נחושה, האמנתי שאגדל ואשתפר".

חתיכת תובנה לילדה קטנה?
"אף פעם לא הייתה לי נקודה שבה ויתרתי. לקחתי שיעורי משחק אצל גל אמיתי, למדתי טקסטים".

עקשנית.
"אני לא מוותרת בקלות ואם לדייק, לא מוותרת בכלל. אם אני מגיעה למצב שהתפקיד שלי, אין סיכוי שאאכזב את מי שבחר בי. אני כל הזמן עובדת על להשתפר, יודעת שאין סוף ללמידה".

אגם בוחבוט בצילומי קולקציית סתיו 2022 של TOMMY JEANS לפקטורי 54 | צילום: מאיר כהן
אגם בוחבוט בצילומי קולקציית סתיו 2022 של TOMMY JEANS לפקטורי 54 | צילום: מאיר כהן

את ה"כן" הראשון שלה היא קיבלה בסדרת האימה לנוער "תברחו". את ה"כן" המשמעותי שלה היא קיבלה כשהתקבלה לתפקיד הראשי במחזמר "מאמא מיה" של הבימה, אותו היא חולקת עם רוני דלומי.

"שיחקתי בתיאטרון מגיל 15 עד גיל 18, אלה היו שלוש שנים מאוד מאושרות שמהלכן עברתי תהליך התבגרות קריטי. אני בטוחה שאעשה עוד מחזות זמר ושהבימה יהיה סוג של בית, אבל בעקבות הגיוס ועומס מטורף של הופעות, פרשתי".

הדמות שאותה את משחקת ב"העיר הטובה" היא דמות מאוד מורכבת. יש ביניכן קווי דמיון?
"נידר היא הדבר הכי רחוק ממי שאני ומהערכים עליהם גדלתי. מדובר בנערה שצורחת, מקללת ומתחרפנת, שמרביצה ופוגעת בעצמה, שנאנסת וגם הורגת מישהו. היא דמות טראגית. הבמאי חיפש מישהי שיכולה לעשות את התפקיד הקשה הזה, אבל שבאה מבסיס חזק, בית תומך ועוטף – כמו הבית ממנו באתי. חקרתי את הדמות כדי להבין אותה ומצאתי כמה דברים משותפים בינינו: כמוני היא אדם חזק ודעתן, שיכולה גם להיות מאוד ביישנית. לשתינו חשובה גם המסורת, דת ומשפחה. לשחק דמות כזאת זו מתנה משמים, אני אוהבת אותה, וזה גם בית ספר למשחק".

איך מתכוננים לתפקיד של נאנסת?
"זה היה ביום הצילום הראשון, אלירן אליה היוצר חשב שלא צריך לראות את האקט עצמו כדי להבין כמה זה דוחה ועצוב רע. ועדיין, יהיה לי ממש קשה לצפות בזה עם המשפחה. לא הייתי צריכה את הסדרה בשביל להבין עוד משהו על יחסי נשים וגברים, כי גידלו אותי ש'לא' זה לא ושאסור להכריח. בעיניי זו זכות ענקית להאיר את הנושא, ומקצועית זה היה האתגר הכי גדול בשבילי. אבל גם כשאני נכנסת לתפקיד, ברגע שעושים קאט, אני חוזרת להיות אגם".

אגם בוחבוט בצילומי קולקציית סתיו 2022 של TOMMY JEANS לפקטורי 54 | צילום: מאיר כהן
אגם בוחבוט בצילומי קולקציית סתיו 2022 של TOMMY JEANS לפקטורי 54 | צילום: מאיר כהן

במהלך הסדרה נידר הורגת מישהו במטווח. בוחבוט, שהיא גם חיילת כיום, לא יכולה להתייחס לפרשת ההרג של החייל נתן פיטוסי ז"ל בידי חברו, אבל בתפקיד נידר היא מודה: "הסצנה צולמה במטווח, שמו לנו בוקסות באוזניים לחסום את הרעש. שעה שלמה לא הסרתי אותן מהאוזניים כדי להישאר במוד של 'הרגתי עכשיו את החבר הכי טוב שלי בכיתה'. אני יכולה להגיד שזה היה מאוד קשה. בכיתי באמת, ולא יכולתי לעצור את הדמעות. לא רציתי שיתקרבו אליי והסצנה יצאה מרהיבה".

סקנדלים לא תמצאו בחייה האישיים של בוחבוט. היא ילדה טובה באר שבע, ועדיין גרה עם ההורים שמלווים מקרוב כל שלב בקריירה שלה מהיום הראשון. ניסיונות המרדנות הקלושים שהיו לה בתיכון לא הועילו לה והיא סיימה תיכון כמו גדולה.

אשתקד יצא האלבום הראשון שלה "אין קונספט". "זה הישג ענק להוציא אלבום בגיל 18, השקעתי בו את הנשמה ובקרוב יצא שיר חדש. אני מאוד מתרגשת לקראתו", היא אומרת, "לפני הכל אני זמרת ששרה את השירים שלה. אני חתומה מכל בחינה על כל שיר שלי שיוצא, הוא בא מהנשמה והוא כמו ילד שלי. אני שותפה מלאה ליצירה שלי, גם אם לא כתבתי אותה. אני מעורבת בלחן, יכולה לשנות את הטקסט ואני מעורבת גם בהפקה".

גם חיי האהבה של בוחבוט פורחים. סיפור האהבה שלה עם השחקן-דוגמן בר ברימר ממשיך ללבלב. גם הוא גר עדיין בבית הוריו, אבל הם מרבים להיות על הקו. "הביחד שלנו הוא מקום המפלט שלנו", היא משתפת, "שנינו מאוד עסוקים והלו"ז שלנו צפוף אבל אנחנו מתאמצים מאוד להיות יחד. כשהוא מבקר אותי, הוא צריך לקום לפעמים בארבע בבוקר. גם אני עושה ויתורים כשאני אצלו, אבל שנינו אנשים של בית, ומרגישים מאד נוח כל אחד בבית של האחר. אנחנו ממש כמו משפחה".

הוא האחד?
"כן. בטח. אבל חתונה זה דבר מאד רחוק, אני אפילו לא יכולה להוציא את המילה הזאת מהפה. כיף לנו יחד ואנחנו אוהבים, אבל אני עדיין ילדה קטנה".

אתם בורחים גם לחופשות?
"כשזה מתאפשר. היינו בלונדון וראינו שם את 'מאמא מיה'. סיקרן אותי לראות עוד גרסה של המחזמר. בעוד שבועיים אנחנו טסים לתאילנד לחופשת בטן גב".

>> רומי או, בתו של שלום חנוך, נכנסת למגרש של אבא עם קריירה מוזיקלית מניו יורק