"אין לי תחושה בגוף": האירוע הדרמטי של רחל אדרי

רחל אדרי | צילום: צילום מסך מאינסטגרם racheledri.il@
רחל אדרי | צילום: צילום מסך מאינסטגרם racheledri.il@

אחרי שלושה חודשים מייסרים מחוץ לביתה שהוחרב על ידי מחבלים בשבעה באוקטובר, גיבורת המלחמה שלנו רחל אדרי, סוגרת מעגל - וממוטטת את הלב

88 שיתופים | 132 צפיות

יממה מרגשת עברה על רחל אדרי מאופקים, אחת מגיבורות העל של השבעה באוקטובר. שלושה חודשים אחרי מתקפת המחבלים ההמונית על עירה ועל ביתה שלה, בו הוחזקה כבת ערובה יחד עם בן זוגה, סוף סוף היא שבה הביתה.

>> כוכבת רשת עם קבלות: הצעד המפתיע של רחל מאופקים

בסרטון מרגש שהעלתה אדרי לחשבון האינסטגרם שלה, היא תיעדה את חזרתה לביתה שהיא כל כך אוהבת. "שלושה חודשים שאני לא בבית", אמרה בדמעות בעודה נוסעת לביתה. "אני מתרגשת, רוצה לראות את הבית, את השכנות. אין לי תחושה ברגליים, בגוף". כשהגיעה לביתה, ראתה אותו לראשונה לאחר כל ההרס. "הם ירו לי בכל הבית", אמרה בעודה עולה במדרגות. "אני לא מאמינה שזה הבית השמח שהיה לי. הם לא השאירו כלום. תמיד הייתי מארחת אנשים, קשה לי לראות את הבית ככה. כשאני אבריא, הדבר הראשון שאעשה זה לבשל סיר דגים".

מרגש. רחל אדרי חוזרת הביתה | צילום: צילום מסך מאינסטגרם racheledri.il@
מרגש. רחל אדרי חוזרת הביתה | צילום: צילום מסך מאינסטגרם racheledri.il@

כשאדרי נשאלה על ידי מישהי בסרטון האם היא פוחדת לחזור הביתה ולעיר שלה, השיבה שלא: "פה נולדתי – ופה אמות. בבית הזה אני נשארת. כשראיתי שהבן שלי חי, זה היה הרגע המאושר בחיי".

"הרבה שכנות איבדו את ילדיהן", היא ציינה והוסיפה: "התגעגעתי לשכנות, לחברים. אין לנו ארץ אחרת. עם ישראל חי".

רחל אדרי חוזרת הביתה | צילום: צילום מסך מאינסטגרם racheledri.il@
רחל אדרי חוזרת הביתה | צילום: צילום מסך מאינסטגרם racheledri.il@

כידוע, סיפור ההישרדות המפעים של אדרי נכנס ללב של מדינה שלמה. מחבלי חמאס פרצו לביתה, איימו לרצוח אותה ואת בן זוגה, והתבצרו בביתה במשך שעות ארוכות שהרגישו כמו נצח. אדרי הפגינה תושיה מדהימה, כששמה לב שהמחבלים צמאים ורעבים, והגישה להם קפה ועוגיות – וכך הצליחה למשוך זמן יקר.

בין לילה הפכה אדרי לכוכבת של ממש ולתופעת רשת, ואנחנו לגמרי מבינות למה.בשלב מסוים נדמה היה שהתופעה יוצאת מפרופורציות, אבל העיקר שאדרי הגיבורה שרדה ועכשיו חזרה לבית שלה, שהתגעגעה אליו כל כך. רק בריאות, ויאללה, אחרי שחשפה את המתכון לעוגיות המפורסמות שלה, מחכות בקוצר רוח למתכון של הדגים.