מי רוצה את המתכון לעוגיות המפורסמות? הצעד המפתיע של רחל מאופקים

מתוך הפוסט של רחל מאופקים | צילום: צילום מסך מאינסטגרם racheledri.il
מתוך הפוסט של רחל מאופקים | צילום: צילום מסך מאינסטגרם racheledri.il

רחל אדרי בצעד חדש ומפתיע, אבל הכי מתבקש כשחושבות על זה. הגיבורה מאופקים סופסוף מגיעה לרשת ועושה לנו טוב על הלב - וגם חושפת את המתכון הסודי לעוגיות המפורסמות שלה

88 שיתופים | 132 צפיות

המלחמה מביאה אלינו הרבה סיפורים של נשים גיבורות, אחת המפורסמות שבהן היא כמובן רחל אדרי (64) מאופקים, אשר בשבעה באוקטובר היא ובן זוגה הוחזקו כבני ערובה בביתם. סיפור הגבורה והתושייה המדהים של אדרי, שפילסה דרך ללבם של המחבלים באמצעות עוגיות וקפה, עד שחולצו – הוא אחד הסיפורים הבלתי נשכחים של המלחמה הזו. כעת חושפת אדרי את המתכון לעוגיות המפורסמות שלה, וזה לא הכל.

>> "כפרה": כשנועה תשבי ריגשה את דני קושמרו מאחורי הקלעים

אחרי שהפכה לכוכבת רשת בלתי מעורערת, אמש (מוצ"ש) עשתה אדרי את הצעד המתבקש והצטרפה לרשתות החברתיות. היא פתחה חשבון אינסטגרם (כ-7,500 עוקבות ועוקבים נכון לכתיבת שורות אלה, אבל משהו אומר לנו שהמספר הזה הולך לזנק בקרוב), והסרטון הראשון שפרסמה, איך לא, כולל את המתכון לעוגיות הכי מדוברות במדינה.

"אתם משגעים אותי על המתכון", אמרה אדרי בתחילת הסרטון. "הכנתי להם עוגיות תמרים, עוגיות שוקולד צ'יפס ועוגיות מכונה שחונקות בגרון, ציפיתי שהם יחנקו אבל היה להם כוח 17", סיפרה אדרי בהומור. כזכור, כשהתראיינה בטלוויזיה לראשונה וסיפרה את סיפורה, היא הדגישה איך "הרוטווילרים" – כפי שכינתה את המחבלים – נרגעו ברגע שקיבלו דבר מה לאכול.

 

אז מה המתכון?

"אני שופכת כף אחת של סוכר לבן וחצי כוס סוכר חום", הסבירה אדרי, ותועדה כשהיא שופכת את מה שנראה הרבה יותר מכף אחת של סוכר וחצי כוס סוכר חום – אבל היי, עם הצלחה לא מתווכחות. המגיבים והמגיבות טענו בתגובות כי היא שופכת כמויות אדירות מכל מצרך, למען ההומור והצחוק. בהמשך הסרטון אדרי תועדה בעודה מנסה לפתוח את שקית השוקולד הצ'יפס ולא מצליחה, מה שהצליח להצחיק את העוקבים והעוקבות. בסוף הסרטון היא אומרת על המחבלים: "באצבע הקטנה סובבתי אותם, את המפלצות המגעילות האלה".

>> עולם משוגע: שירה גבריאלוב שרה את המנון המלחמה הבא

תגובות הגולשים והגולשות היו נלהבות מאוד. "ציפיתי שהם יחנקו? אני מתה. אמאל'ה רחל אני מאוהבת בך", הגיבה אחת. "שופכת טונה סוכר, אני בוכה, את מושלמת", הוסיפה אחרת. "כמעט החלקתי כשרצתי לעקוב אחרייך", הגיב בחור אחר. "זה מוערך, את אלופה ומעוררת השראה", הגיב אחר.

בזמנו הרגשנו כאילו המצב יוצא מפרופורציות, ושהפסטיבל סביב רחל הגיבורה חורג מגבול הטעם הטוב. אחרי הכל, מדובר באישה לא צעירה שעברה טראומה לכל החיים וכמעט קיפחה את חייה בביתה שלה. אבל כל עוד היא מצליחה להתאושש מהתופת שהיא חוותה, ולעורר בכולנו צחוק וקצת נחת מכל המצב האיום הזה, אנחנו לא מתלוננות. יאללה, מחכות לסרטונים הבאים שלך רחל!