רותם ישראל: "אם ישנם רק סימנים שמשהו לא טוב לי – אני לא נשארת"

רותם ישראל בקמפיין לאלטמן | צילום: ליאור נורדמן
רותם ישראל בקמפיין לאלטמן | צילום: ליאור נורדמן

רותם ישראל חושפת שגרת טיפוח של משקיענית כבדה ושריטה בגזרת הגבות. היא מקפידה על שתי ארוחות ביום ועל אימוני כושר, מנסה לשחרר את הצורך שלה כאימא לשלוט בכל דבר וחולקת טיפ חשוב לחיים

88 שיתופים | 132 צפיות

רותם ישראל היא אשת תקשורת, מגישת "העולם הבוקר" ברשת 13, מגישה בערוץ הספורט, פרזנטורית של אלטמן, בת 34, נשואה ואם לילד

שגרת טיפוח

"אני מהמשקיעניות, אני אוהבת לדאוג לעור הפנים. יש לי סוג עור רגיל וגנטיקה טובה והתודה לאימא שלי, חוץ מהכהויות מתחת לעיניים. אני מאמינה בלשמור ולשמר והתחלתי בזה כבר בשנות העשרים המאוחרות שלי. אני קמה בשעה ארבע בבוקר, מתארגנת בחושך עם פנס כדי לא להעיר את בני הבית ובעצם השגרה שלי מתחילה אחרי תכנית הבוקר. אני מתקלחת עם סבון גוף של קרליין, מסירה את האיפור עם המים המיסלריים של גרנייה וקרם הגוף הוא של LIPIKAR של לה רוש פוזה שנפלא גם לבן הקטן שלי. בשגרת הטיפוח היומית שלי יש לא מעט שלבים, אבל התוצאות בהתאם, כל הטיפוח שלי מתחיל ונגמר במוצרי הטיפוח של קרן ברטוב. אני מתחילה עם סבון הפנים בניחוח תפוז, מעליו שמה ספריי עם חומרים פעילים שעושה סוג של פילינג, ממתינה כמה דקות שייספג ושוטפת, ואז מניחה ג'ל חומצות במרקם סמיך וממתינה שייספג. בשלב הבא שמה שני סרומים, שהם בעצם ערכת בוטוקס ומטרתם לעשות ליפט לעור ולצמצם קמטוטים, ומעל הסרום אני שמה רייפר עם חומצות שומן שמטרתו לתגבר את רמת הלחות בעור ויוצר מרקם נהדר לעור ולבסוף קרם עיניים וקרם לחות. כל יום אני אני מערבבת שקית קולוגן בוסט של אלטמן מערבבת במים חמים עם תה. לעיתים אני שמה מסכת פנים של גלאם גלואו".

מים מיסלריים של גרנייה 35.90 ש"ח | צילום: יח"צ
מים מיסלריים של גרנייה 35.90 ש"ח | צילום: יח"צ

הקוסמטיקאית שלי

"הגעתי לקרן בר טוב לפני כמעט ארבע שנים ואני מגיעה אליה אחת לשלשה עד ארבעה חודשים לטיפול פנים שכולל מכשור מתקדם מבוסס גלי רדיו ואולטראסאונד למיצוק, הרמה והבהרה ואני יוצאת ממנה עם עור מדהים, אני לא מוותרת על טיפולים אצלה וזה שווה כל שקל".

ספרי חומצות של קרן ברטוב. 540 ש"ח וג'ל חומצות 420 ש"ח | צילום: עדי גלעד
ספרי חומצות של קרן ברטוב. 540 ש"ח וג'ל חומצות 420 ש"ח | צילום: עדי גלעד

אנטי אייג'ינג

"אני מודה שהנושא של אנטי אייג'ינג מעסיק אותי ולמרות הגנים הטובים – לאימי עד היום אין קמטים בפנים – למדתי שלא די בגנטיקה טובה וצריך לשמר ולכן אני מאוד מקפידה על טיפוח כבר מגיל צעיר".

>> פאולה רוזנברג התאהבה בארס הדבורה. זה מה שהוא יעשה לעור הפנים שלכן

איפור

"היות שמאפרים אותי כל יום ולפעמים פעמיים ביום, פיתחתי מיומנויות ואת כל הטריקים של ההצללות וההארות אבל אני מקפידה על איפור עדין ובהיר. המייק אפ שלי הוא בעצם קרם הגנה עם צבע של דיור עם SPF30 ואני מניחה שכבה דקה. מתחת לעיניים, בגלל הכהויות, אני מניחה שני קונסילרים Forever Skin Corect של דיור וסטודיו פיקס של מאק. הכהויות החמירו אצלי אחרי הלידה וחוסר השינה שלי גם הוא לא עוזר למצב. לשפתיים וכסומק יש לי את הטינט הוורדרד של מאק".

תיק איפור של רותם ישראל. טינק LIPMIX של MAC. מחיר 90 ש"ח | צילום: יח"צ
תיק איפור של רותם ישראל. טינק LIPMIX של MAC. מחיר 90 ש"ח | צילום: יח"צ

שיער

"השיער שלי חלק, די מלא, חום כהה וטבעי. הפעם האחרונה שצבעתי אותו הייתה בעת השרות הצבאי אחרי שעשיתי גוונים בתקופת התיכון. אחרי הלידה התחלתי לסבול מנשירה קשה שלא פסקה והתחלתי לקחת בקביעות תוסף תזונה של אלטמן Roots HR שמיועד לנשים ושיש בו ויטמינים ומינרלים וחומצות אמינו וזה עזר לי מאוד. אני מסתפרת אצל זיו אמסלם אחת לארבעה עד חמישה חודשים ובבקרים אחראי לשיער שלי מאור דהרי. אני מקפידה לא להתעלל בו מדי ולדלג על פן או בייביליס כשהשיער נראה טוב. בעבר הייתי חופפת אחת ליומיים אבל הבנתי שזה לא בריא אז אני חופפת בין שלשה לארבעה ימים, על פי הצורך. מאז שאני נערה אני משתמשת בשמפו ובמרכך של קרליין, הכי פשוט, הכי טוב, ואני לא מחליפה אותו. המסכה שלי היא פיתוח של הספר אילן גורי ואני שמה אותה בעיקר בקצוות השיער והיא שומרת על הרכות שלו".

שמפו 10 של קרליין. מחיר 12.90 ש"ח | צילום: טל אזולאי
שמפו 10 של קרליין. מחיר 12.90 ש"ח | צילום: טל אזולאי

בושם

"אני לא מתקרבת לבשמים מתקתקים כי הם עושים לי כאב ראש, עד בחילה. והאמת היא שאני די משעממת בבחירת הבשמים שלי ואני נאמנה לאותם שני בשמים כבר שנים. האחד: Clean Classic של חברת Clean שיש לו ריח של מרכך כביסה נעים, והשני הוא Be Delicious של דונה קארן בריח חמצמץ של תפוח ירוק".

תיק איפור של רותם ישראל. בושם BE DELICIOUS של דונה קארן | צילום: יח"צ
תיק איפור של רותם ישראל. בושם BE DELICIOUS של דונה קארן | צילום: יח"צ

גבות

"זו ה-שריטה שלי: הגבות שלי לא מלאות ומי ששומר לי עליהן הוא ניסים ממספרת דניאל מאיה והוא הצליח לשקם לי אותם בתהליך טבעי של ניקוי מינימלי שיצר עיבוי ומראה שנראה לגמרי טבעי. כשאני יוצאת לאירועים אני מסרקת את הגבות עם ג'ל הגבות של סאקרה".

תיק איפור של רותם ישראל. ג'ל לגבות של סאקרה. 19.90 ש"ח | צילום: קית קגלסמן
תיק איפור של רותם ישראל. ג'ל לגבות של סאקרה. 19.90 ש"ח | צילום: קית קגלסמן

מני-פדי

"כבר שנים, אחת לשלושה שבועות אני נוסעת מתל אביב לחולון ליונית קרן הביתה למניקור. היא עושה לי לק ג'ל לרוב בצבעי ניוד סולידיים והיא טוענת שאני משעממת  אבל זה הכי נכון לי להופעות בטלוויזיה. אחת לחודש חודשיים אני עושה פדיקור ליד הבית בסניף של יוליה".

כושר

אני מאד אוהבת ספורט. בעבר הייתי ספורטאית פעילה, כדורסלנית, בתפקיד קלעית, כולל באליצור חולון, אבל החלום האמיתי שלי כבר אז היה לעסוק בתקשורת ספורט. כשהייתי סטודנטית לתקשורת וניהול שלחתי קורות חיים לערוץ הספורט ומאז אני שם. התחלתי כעוזרת הפקה והיום אני אחת המגישות במהדורת החדשות. אני מקפידה על אימוני כושר קבועיים, פעמיים בשבוע אימונים פונקציונליים וחיטוב עם מאמן אישי, אור ווייס, אצלי בבית, ואני מנסה להוסיף לזה אימוני פילאטיס אצל מורן פילאטיס, פעם עד פעמיים בשבוע".

תזונה

"אני אוהבת לאכול. אוכל הוא מרכיב מוביל בחיי ואחת מהנאות החיים בעיניי. בעבר עבדתי כמלצרית וכמנהלת משמרת אצל רותי ברודו בברסרי ושם הכרתי את השף גיא בנדלר, היום בעלי. אני מקפידה על תזונה מאוזנת. בהיריון מצאו לי שומנים בדם והייתי מחויבת לשמור, אז העליתי רק 10 קילוגרמים ואחרי הלידה התחלתי  לשמור יותר. אני מקפידה בכל ארוחה על מנת חלבון טובה, 20 גרם חלבון. אני אוכלת שתי ארוחות גדולות: הראשונה אחרי שאני חוזרת מתוכנית הבוקר, אז אני אוכלת בראנץ' וארוחה שניה בערב. הורדתי את צריכת הבשר, גם בגלל בריאות וגם אידאולוגיה, הדגש אצלי הוא על דגים, עוף הרבה ירקות וטופו ואני מקפידה לשתות הרבה מים. הבעל שלי הוא הבשלן בבית, אבל אני משתפרת עם סלמון מאודה ואורז".

>> תכשירי טיפוח עם מקדם הגנה – פייק ניוז או הדבר האמיתי? שאלנו את המומחים

הטיפ שלי

"אולי זה ישמע כמו הקלישאה הכי גדולה, אבל תעשו רק מה שאתן אוהבות. אצלי אם ישנם רק סימנים שמשהו לא טוב לי, אני לא נשארת, אני משחררת. אל תפחדו לשנות, אני לקחתי החלטה לא פשוטה כשעזבתי את הנחיית נינג'ה ישראל למרות שהיה לי שם טוב מאוד. אחרי הרבה לבטים, החלטתי שאני רוצה לעשות עוד דברים שיביאו  לידי ביטוי יכולות נוספות שלי. לגבי ההורות, למדתי שלא הכול בשליטה שלי ושאני צריכה לשחרר, בעיקרון אני כזאת שרוצה לדעת הכל, לקבל את כל המידע מול העיניים ולפעול בהתאם, בהורות זה לא עובד, יש דברים נשגבים למה הוא עושה ככה או ככה ומוטב לשחרר וללמוד תוך כדי תנועה. הטיפ הכי חשוב בעיני הוא להישאר בן אדם עם כולם, כך אני נוהגת עם האנשים שמעלי ומתחתי ואלה שלצידי. תהיו בני אדם, זה יחזור אליכן".