פאולה רוזנברג התאהבה בארס הדבורה. זה מה שהוא יעשה לעור הפנים שלכן

פאולה רוזנברג. תוכניות בוקר, תוכניות בוקר בכל מקום | צילום: רן קושניר
פאולה רוזנברג. תוכניות בוקר, תוכניות בוקר בכל מקום | צילום: רן קושניר

פאולה רוזנברג מצטרפת לסלבס שהתמכרו לדבש מנוקה וארס דבורים, ויש גם סדרת איפור חדשה לגברים ושמן קוויאר לעור הפנים שעולה 2,770 ש"ח. חדשות הטיפוח

88 שיתופים | 132 צפיות

פאולה רוזנברג מגלה את ארס הדבורה

מגישת הטלוויזיה פאולה רוזנברג, שנבחרה להוביל את קמפיין הקוסמטיקה של המותג החדש Bmanuka, מודה שזו הפעם הראשונה שהיא אומרת כן למותג קוסמטי. "זה בזכות האהבה שלי לקוסמטיקה טבעית", כדבריה. רוזנברג לקחה את הזמן לבחון את המוצרים מקרוב כי היה חשוב לה שהחיבור יהיה אותנטי, והוא היה כה אותנטי עד שהיא החליטה להצטלם נטולת איפור. אז מה יש בדבש המנוקה ובשילוב ארס הדבורה שהפכו לחביבים כל כך על ידועניות רבות, ביניהן קייט מידלטון, קורטני קרדשיאן וגווינת' פאלטרו? הדבש הטהור שמקורו בניו זילנד, הוא אנטי דלקתי (פי ארבע מדבש רגיל) ומועשר בויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו. חוץ מזה שהוא טוב גם לטיפול בפצעים, הוא מעניק לחות אינטנסיבית, מסייע להתחדשות העור ונחשב לרכיב אנטי אייג'ינג מצוין המעניק לעור אפקט הרמה. אגב, בחברה טוענים כי איסוף הארס מתאפשר בשיטה ייחודית שאינה פוגעת בדבורים. בסדרה יש שישה מוצרים: שני סרומים, קרם הזנה, קרם יום, קרם לילה וג'ל ניקוי. מחירים: מ-285 ש"ח עד 498 ש"ח, להשיג באתר החברה.

שקיות הפתעה: טיפול חדשני לעפעפיים

כבר שנים שבעולם מחפשים פתרון יעיל לטיפול באזור הרגיש ביותר בפנים – העיניים – בדמות טיפול לא פולשני להעלמת שקיות וקמטוטים מתחת לעפעף התחתון, תופעה נפוצה ביותר בגיל המבוגר אבל לעתים מתרחשת גם בגיל צעיר. לאחרונה ביקר בישראל הפלסטיקאי האיטלקי הנודע ד"ר פאולו רובאטי כאורח חברת אומגה מדיקס, המתמחה בשיווק מכשור מתקדם לרופאים, והציג לרופאים בישראל את הפתרון החדשני בעולם לשקיות מתחת לעיניים. "מדובר בטיפול משולב בעזרת שני מכשירים: אקיוטייט – מכשיר זעיר, עם הידית הקטנה בעולם, מבוסס גלי רדיו שממיס שומן ומבטיח הידוק ומיצוק העור, ומורפיוס – מיקרו מחטים ייחודיות החודרות לעומקים שונים בעור לטיפול בקמטוטים שלא ניתן לטפל בהם בהזרקה, ולמען אחידות הגוון ומיצוק העור", מסביר ד"ר רובאטי. לדבריו כבר אחרי טיפול אחד ניתן לראות שינוי בולט, אבל התוצאה האופטימלית תיראה כעבור חצי שנה. הטיפול מתבצע בעזרת אלחוש קל ובתום ההליך ניתן להשתחרר הביתה ולחזור לשגרה אחרי זמן מנוחה קל. התוצאות יחזיקו לפחות שנתיים-שלוש, וניתן לבצע טיפול שימור כדי להבטיח שהשקיות לא יחזרו. מחיר הטיפול 8,000 ש"ח, והוא ניתן אצל רופאי עור ופלסטיקאים נבחרים. לבירורים ולאיתור הקליניקה קרובה: 03-7589090.

חדשות ביוטי מאי 2022. פאולה רוזנברג למותג BMANUKA | צילום: יח"צ
חדשות ביוטי מאי 2022. פאולה רוזנברג למותג BMANUKA | צילום: יח"צ

תענוג יקר: שמן קוויאר-רטינול לחידוש העור

לא לעתים קרובות יוצא מוצר חדש למותג הטיפוח השוויצרי היוקרתי בעולם "לה פררי", וכצפוי, כשמושק אחד כזה, הוא עושה באזז עולמי נרחב. אז קבלו את SKIN CAVIAR NIGHT TIME OIL, ותשכחו לרגע ממחירו המאוד לא זול – כי ממילא חובבות המותג כבר עומדות בתור כדי לרכוש אותו ורשימת ההמתנה גדולה. אז היכן החידוש הגדול? מדעני החברה גילו מרכיב חמקמק ולא צפוי של קוויאר-רטינול, מולקולה ייחודית ובלעדית לחברה, שלדבריהם מסייעת בהחלקת קמטי הבעה וגיל. כמו כן, הם טוענים, המולקולה פועלת רק בשעות הלילה כי כשהיא חשופה לאור, היא מפסיקה להתקיים. הקוויאר-רטינול, שמקורו בקוויאר, מופק בתהליך מיצוי ייחודי. זה לא סרום ולא קרם לחות, מדובר בפרה-סרום שמניחים על עור נקי לגמרי, ורק אחריו את הסרום והלחות. בחברה מבטיחים חיים ואנרגיה חדשים לעור, וכי הוא יזכה למראה מתוח, חלק וזוהר. 2,770 ש"ח ל-20 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם, בתי מרקחת ופרפומריות נבחרות.

שמן קנאביס להצערת העור והגברת האורגזמה

סדרת מוצרי הטיפוח של MY SHEMEN מבוססת על זרעי שמן קנאביס ושמנים ארומתרפיים עשירים בלחות ובנוגדי חימצון המסייעים להאט את הזדקנות העור. בסדרה קרם ידיים, קרם גוף, סרום גוף, שמן בוסטר – המעניק בוסט לקרם האהוב או ומסייע לריכוך והזנת העור – והשוס: שמן עיסוי שמבטיח רמות חדשות של עונג מיני תוך ארבעה ריסוסים. השמן מכיל שמן זרעי קנאביס, קינמון, ג'ינג'ר, קוקוס ושמן הל, ולדברי החברה הוא טומן בחובו פוטנציאל לאורגזמה עמוקה יותר, עוררות מוגברת, רטיבות משופרת והרפייה מלאה. מכירות את אלה שמספרות שחברה שלהן ניסתה? אז הפעם באמת חברה שלי ניסתה וגמרה את ההלל…

שמן קוויאר של לה פררי | צילום: יח"צ
שמן קוויאר של לה פררי | צילום: יח"צ

להחליק בטבעיות

זוכרות שלפני כמה שנים המברשת החשמלית של דפני להחלקת השיער שברה את הרשת וזכתה להצלחה היסטרית בארץ ובעולם? אז לאחרונה הושקה המברשת החדשה של הדור הבא. ה-DAFNI POWER מיועדת לכל סוגי השיער, היא מהירה ועוצמתית מקודמתה, נחשבת בטוחה יותר ונוחה וקלה לשימוש. עוד פיצ'רים מעניינים: המברשת החדשה מאפשרת עיצוב של כמה שכבות שיער בהברשה אחת – בין אם מדובר בהחלקה או ביצירת לוק מבוקש אחר כגון מראה גלי וטבעי. בנוסף, שיני המברשת הן עם זיפים אנטי-סטטיים למניעת פריזים בשיער. 579 ש"ח, ברשתות הפארם ובאתר טרמינל X.

MAC מציגים את Stack Mascara | צילום: יח"צ
MAC מציגים את Stack Mascara | צילום: יח"צ
מברשת חשמלית של DAFNI להחלקת שיער | צילום: יח"צ
מברשת חשמלית של DAFNI להחלקת שיער | צילום: יח"צ

המסקרה של העתיד

מה כבר אפשר לחדש במסקרה לעיניים? תתפלאו, אבל אפשר. המסקרה החדשה של MAC הנקראת STACK MASCARA טוענת להיות שונה מכל מה שהכרנו. לדברי החברה, היא מבוססת על פורמולה משוכללת ושתי מברשות חכמות בטכנולוגיה חדשנית – מה שמאפשר ליצור שכבות של נפח ואורך מבלי להתקלף, להימרח או להתקשות. מברשת אחת היא מגה, היוצרת את הנפח המיידי בריסים העליונים, והשנייה היא מברשת מיקרו למראה מופרד ומוארך תוך דיוק ושליטה בריסים קצרים ודלילים וגם בריסים התחתונים. בנוסף, הן עמידות ל-24 שעות וקלות להסרה. 75 ש"ח למברשת אחת, 140 ש"ח לשתיהן. להשיג בחנויות מאק ובאתר החברה.

חיזוקית של אסתי לאודר

דאבל וור מייקאפ מבית אסתי לאודר, הנחשב לנמכר בעולם, קיבל לאחרונה חיזוק בדמות ורסיה חדשה וקלילה בגימור מט. ויחד איתו נוספו לסדרה גם פריימר DOUBLE WEARFLOWLESS HYDRATING ו-RADIANT CONCEALER. מחירים: 130-220 ש"ח, להשיג בחנויות החברה, באתר וברשתות.

שמן לשיפור העור והאורגזמה של My Shemen | צילום: יח"צ
שמן לשיפור העור והאורגזמה של My Shemen | צילום: יח"צ
MENKUP. עדה לזורגן ואביב ראובן | צילום: אלכס גבלב
MENKUP. עדה לזורגן ואביב ראובן | צילום: אלכס גבלב

איפור לגברים בלבד

המאפרת הוותיקה עדה לזורגן חברה לכוכב הרשת ויוצר התוכן אביב ראובן כדי ליצור סדרת איפור ייעודית לגברים. לזורגן מטעימה כי זהו אך מהלך טבעי בעידן הנוכחי, כששגרת טיפוח לגבר המודרני היא דבר מתבקש ונפוץ. הסדרה הנושאת את השם MENKUP, כוללת בין היתר מסקרה לעיצוב הזקן, מייקאפ וקונסילר לטשטוש קמטוטים וסימני עייפות מתחת לעיניים. 299 ש"ח, להשיג באתר של עדה לזורגן.

מנטפליקס לסופר פארם: ספיישל "חברים" לפנים

ספיישל האיחוד של הסדרה "חברים" סחף מיליונים בקרב הקהל צעיר שנחשף לחבורה לראשונה, והסדרה האלמותית זוכה שוב לעדנה. לאחרונה יצאה קולקציית ביוטי חדשה של MAD BEAUTY עם ציטוטים אהובים מהסדרה, הכוללת מסכות בד לטיפוח הפנים, מארז הכולל ג'ל רחצה, קרם גוף וקצף אמבט ועוד. הפייבוריט שלנו: באלם לשפתיים בניחוח דובדבן ע"ש רג'ינה פלאנג'י, הכינוי האגדי שהמציאה לעצמה פיבי. בונוס: המחירים חברותיים בהתאם. 24.90-49.90 ש"ח, בסניפים נבחרים של הסופר פארם ובאתר החברה.

קולקצייה חברים של MAD BEAUTY בסופר פארם. קיט של שלישיית מסכות פנים, 29.90 ש"ח | צילום: יח"צ
קולקצייה חברים של MAD BEAUTY בסופר פארם. קיט של שלישיית מסכות פנים, 29.90 ש"ח | צילום: יח"צ

>> אביבית וחסכונית: 7 טיפים מעולים לריענון האיפור מבלי לפתוח את הארנק