רותי רוסו: "אני לא סובלת בשמים ואת שובל הריח של המתבשמים"

רותי רוסו | צילום: זוהר רון, סטיילינג: עמית פרבר
רותי רוסו | צילום: זוהר רון, סטיילינג: עמית פרבר

היא לא אוהבת גוונים בשיער, חושבת שמני-פדי זה בזבוז זמן ומשתמשת בקרם פנים שעולה 5 דולר. רותי רוסו משתפת בשגרת הטיפוח שלה, כולל הפעילות שהגביהה אותה ב-2 ס"מ לגובה ואיך זה קשור לסאדו

88 שיתופים | 132 צפיות

רותי רוסו, 44, עיתונאית, שפית, מרצה, שופטת בתוכנית "המסעדה הבאה" ברשת 13, נשואה ואם לשתיים

שגרת טיפוח

"אני לא מזניחה את עצמי אבל אני גם לא מהמשקיעניות, לא מבקרת אצל קוסמטיקאית ואין לי שגרת טיפוח לעקוב אחריה. יש לי עור טוב, עניין של גנטיקה. בבוקר אני שוטפת פנים רק במים, ועל פנים יבשות שמה קרם לחות של חברת THE ORDINARY עם חומצה היאלורונית של 2%. בערב אני שמה את קרם הלילה שלהם עם 10% אחוזי חומצה מנדלית. מדובר בקרמים מאוד זולים, שעולים 5 או 9 דולר, ואני מזמינה מ-ASOS. בגלל שזה כל כך זול אני מזמינה כל פעם מוצר אחר ומנסה, ומה שמתאים לי – אני ממשיכה לרכוש. אני לא משתמשת בסרום ולא בקרם עיניים".

>> סיון קליין חושפת את התופעה שתקפה אותה אחרי הלידה ואיך שיקמה את פניה

לגוף

"במקלחת אני משתמשת בסבון מוצק של נקה 7. קרם גוף הוא הפטיש שלי, ואני משתמשת בקרם של ניוטרוג'ינה ובקרם סנטל 33 של LE LABO שמביאים לי אותו מחו"ל. מדובר בחברת בוטיק של ריחות, הריח האהוב עלי הוא של תבלינים ועשן, שהוא קצת חזק וקצת גברי. אני לא סובלת שמש ולא נמצאת בשמש מגיל צעיר. הים עושה לי את זה, אבל בשש בבוקר, כי כשחם אני אומללה. לא יראו אותי מתפחמת בשמש ועם עור אדום ושזוף. ברגיל אני לא שמה קרם הגנה, אלא רק כשאני זוכרת, ואז משתמשת במה שיש לידי, למשל של ד"ר פישר".

מייקאפ של של גרלן | צילום: יח"צ
מייקאפ של של גרלן | צילום: יח"צ

 

איפור

"בבסיס האיפור שלי יש שני מוצרים: מייק אפ של גרלן וטינט של BENEFIT שאני משתמשת בו כסומק ולשפתיים. מעבר לשני אלה אני משתמשת במסקרה של קליניק ובעיפרון שפתיים של קרליין. בכלל ביומיום אני עם טרנינג וכפכפים עם גרביים, אבל לצורך תוכנית הטלוויזיה יש לי צוות לידי – דבי שטרן על האיפור, מאריק קולקר על השיער, נופר נוריאל על הבגדים ואלינה גלייזר על התכשיטים".

שיער

"אין בעיניי משהו יותר דבילי מצבע פלקטי או גוונים מזויפים על השיער. אנחנו הרי לא חושבות שמי שעשתה את זה נולדה ככה, נכון? כשהייתי נערה צבעתי סתם, כי זה היה חלק מתהליך ההתבגרות. משנות השלושים שלי, אחרי שנולדו בנותיי, הפסקתי. מי שעזרה לי בזה, בתהליך לא מודע, זוהי מעצבת השיער והמאפרת לימור חייל המדהימה. ראיתי אותה, קולית כזאת, עם שיער אפור, ואני מאוד אוהבת את המראה הזה גם אצלי. חבל רק שהיא רחוקה ממני. הספר שלי הוא דניאל וזאנה, שנמצא שני בניינים מביתי בתל אביב והוא חמוד נורא. בשנים הראשונות הוא עוד ניסה לברר אם יש מצב בכל זאת לצבוע, אבל הוא הבין. יש לי שיער גלי מתולתל, שהוא קצת יבש וקצת שמן. אני משתדלת לחפוף אותו כמה שפחות, פעם-פעמיים בשבוע. אני משתמשת בשמפו COLOR CONTROL SILVER של STYLE לשיער אפור – הכי זול שיש – או בשמפו סילבר של ד"ר פישר".

הבושם שלי

"אני לא סובלת בשמים. אם יש משהו שאני לא יכולה לשאת זהו שובל הריח של המתבשמים. אני יכולה להקיא מזה. אני מעדיפה ריח של בריכת חמצון מאשר ריח של נשים שמתיזות בושם על הגוף בבוקר".

טינט של BENEFIT, להשיג בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי | צילום: יח"צ
טינט של BENEFIT, להשיג בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי | צילום: יח"צ
מסקרה High Impact של קליניק | צילום: יח"צ
מסקרה High Impact של קליניק | צילום: יח"צ

מני פדי

"אני מאוד פרקטית וזו פעולה שמאוד משעממת אותי ואני לא אוהבת לבזבז עליה זמן. ביומיום אני מנסה לשמור את הציפורניים קצרות כי אני עובדת במטבח, רק אם יש לי כוח וזמן אני קופצת למי שקרוב אלי ופנוי באותו רגע. כשאני בצילומים אני חייבת להקפיד כי לציפורניים יש נוכחות וזה מחייב שהן יראו טוב".

גבות

"הן לא ממש דורשות טיפול, ואולי בעצם כן, אבל הראייה בגילי כבר פחות טובה ואני מרגישה שהראייה מתקנת את הפגמים".

כושר

"כבר הרבה שנים אני עושה יוגה, ולפחות שלוש פעמים בשבוע אני מגיעה לסטודיו 'פראנה יוגה'. התחלתי מאפס, מילדות הייתה לי תחושה שאני לא מתאימה למסגרות ספורט ולא הייתי אף פעם בחוג ריקוד או שחייה. כשנכנסתי לעולם היוגה בלטתי בהיעדר הקואורדינציה שלי, אבל החלטתי שמה שאעשה זה מספיק וזה סבבה. היום כשאני רואה את אלה שמתקשים, אני כבר לא שם. אני יודעת לעשות עמידת ידיים, ראש וכתפיים. המורה שלי הוא עמית פרידמן, הוא מאוד חד ואסתטיקן ולא מסוגל לראות שאני עושה תרגיל לא נכון. הוא קצת סדיסט ולמה שהוא עושה איתי אני קוראת "סאדו-יוגה". מאז שהתחלתי לתרגל יוגה נוספו לי 2 ס"מ לגובה. הייתי 172 ס"מ והיום אני 174 ס"מ, וזה לא בגלל שהייתי כפופה אלא שעמוד השדרה שלי התיישר והתמרכז. הפרספקטיבה שלי לעולם השתנתה בשני סנטימטרים וזה משמעותי. הייתה גם שנה שרצתי, אבל זה שעמם אותי והפסקתי. ועדיין כושר חשוב בעיניי, וכל אחד צריך למצוא את מה שהוא מאמין בו".

שמפו סילבר של STYLE | צילום: יח"צ
שמפו סילבר של STYLE | צילום: יח"צ

תזונה

"אני רזה וזו גנטיקה, לא דופקת חשבון אבל גם לא אוכלת כמעט ג'אנק וזבל. אבל הנה בזמן שאנחנו מדברות, לבת שלי יש יום הולדת, אז מצאתי את עצמי אוכלת במבה. בדרך כלל אני לא אוכלת בבוקר, אני לא רעבה בשעות האלה. כל אחד צריך להכיר את הגוף שלו, וזה עניין של הרגלים. יש לי אפס משיכה לפחמימות כבר מילדות, גם לחם טרי לא מדבר אליי, וגם לא סנדוויץ' מכל סוג. כשאני רואה אנשים מאבדים את זה מול קרואסון כבר יש לי צרבת, עד כדי כך זה לא עושה לי את זה. אני כן אוכלת שומן מכל סוג – גבינות הכי שמנות, שמנת חמוצה עם אחוז שומן גבוה וגם בשר שמן. אני אוהבת ירקות והכי ירוקים, ואני לא יכולה לעמוד בפני פירות: ליצ'י ודובדבנים הם האולטימטיביים".

הטיפ שלי

"באופן כללי אם יש משהו שמנחה אותי בחיים, זה לקחת אחריות, להיות עצמאית ולנהל את הסיטואציה שבה אני נמצאת. יש לי אלרגיה להתקרבנות. העצה הכי טובה שקיבלתי בחיי הגיעה מאימא של רות ביידר גינסבורג, מי שהייתה שופטת בית המשפט העליון בארצות הברית, וקצת התאמתי אותה לעצמי: אל תתני לרגשות כמו כעס, קנאה ועלבון להסיח את דעתך. אין בהם שום תועלת, זה סתם בזבוז של זמן ואנרגיה".

>> מירי מיכאלי: "אמרו לי שמגישת חדשות לא יכולה להיות עם תלתלים פרועים"