רוחניות

נעמי קמפבל משתטחת על קברו של הרבי מלובביץ': "למדתי הרבה מחוכמתו ומתורתו"

נעמי קמפבל | צילום: Emma McIntyre/Getty Images
נעמי קמפבל | צילום: Emma McIntyre/Getty Images

דוגמנית העל שמתעמקת בעסקי הקבלה, העלתה תמונה שלה ליד הקבר בתוספת טקסט משתפך. גם פאולה עבדול צייצה השבוע מסר לציון 25 שנה למותו של הרבי

88 שיתופים | 132 צפיות

7.4 מיליון עוקביה של נעמי קמפבל באינסטגרם התעוררו אתמול (שלישי) לשחר של יום חדש בחייהם. לנגד עיניהם נגלתה תמונתה של דוגמנית העל בעודה משתטחת על קברו של הרבי מלובביץ' בניו יורק. בכיתוב התמונה הכריזה קמפבל כי בדרך כלל לא הייתה חולקת עם עוקביה צילומים מביקורה בקבר, אבל מכיוון שתמונות כאלה כבר ממילא הופצו, היא החליטה "לצאת עם זה החוצה". 112 אלף הלייקים והטוקבקים הנפעמים הוכיחו שההחלטה הייתה נבונה בהחלט. התגובות האוהדות ברכו את קמפבל על שאיפתה לשלום עולמי, הודו לה על ההשראה שהיא מפיצה ועל עצם קיומה (פה ושם אפשר היה למצוא גם כמה תגובות משועשעות כמו "נראה לי כמו גליץ' במטריקס").

.

כבר ב-2010 הודיעה קמפבל כי היא מתעמקת בחקר הקבלה (ובכך הצטרפה למדונה), שמסייעת לה לנהל את חייה ולשלוט במזגה החם.

בתחילת השבוע העלתה לאינסטגרם תמונה של הרבי מלובביץ', לציון 25 שנה למותו, שבה היא מהללת, מפארת ומשבחת את פועלו. בטקסט ארוך שליווה את הצילום הודיעה כי היא מקדישה את עצמה למשימת חייו של הרבי. "היום הוא יום השנה ה-25 לפטירתו של רבי מנחם שניאורסון, מנהיג מעורר השראה, מלומד ומחנך. הרבי לימד אותנו שכולנו טובים מטבענו ולכל אחד מאיתנו יש פוטנציאל לשנות את העולם לטובה, מעשה טוב אחד בכל פעם. למדתי כל כך הרבה מחוכמתו ותורתו ולמרות שמעולם לא פגשתי אותו ביקרתי במקום מנוחתו בקווינס כדי לקבל ברכה והשראה. עם כל חילוקי הדעות והמחלוקות בחברה שלנו, דברי הרבי רלוונטיים יותר מאי פעם ואנחנו צריכים לקחת אותם ללב בדחיפות וללמוד ממנו לראות תמיד את הטוב אצל האחרים, גם אצל אלה שאנו עלולים לא להסכים איתם. היום אני מקדישה את עצמי למשימת חייו של הרבי, ליצור יותר אור וטוב ולעשות עתיד טוב יותר לעצמנו ולכל האנושות".

וקמפבל לא לבד. לקברו של הרבי מלובביץ' עולים מדי שנה כ-400 אלף איש. גם איוונקה טראמפ פקדה את הקבר לפני כשנתיים ופאולה עבדול צייצה השבוע בטוויטר את תמיכתה בקידום הקמפיין של הרבי לעידוד הדלקת נרות שבת "כדי להפיץ אור ושלום בעולם".