התשובה שלה לזארה? קיילי ג'נר מרגשת את העוקבות בישראל

קיילי ג'נר | צילום: Rodin Eckenroth/Getty Images
קיילי ג'נר | צילום: Rodin Eckenroth/Getty Images

אחרי שאחותה קים קרדשיאן שיתפה את השיר של יסמין מועלם, קיילי ג'נר מרימה לישראל את המורל. האם הפוסטים שהעלתה ביממה האחרונה הם התשובה שלה לסערת הצעיף של זארה?

88 שיתופים | 132 צפיות

על רקע הזעם על זארה העולמית שמתלהט ברשת בימים האחרונים, לאחר שהעלתה תמונה בה דוגמנית נראית מצולמת על רקע אדום, עם חולצה שחורה וצעיף ירוק (קומפוזיציה היוצרת את צבעי דגל פלסטין), אנחנו לא יכולות שלא לתהות – האם זוהי התשובה של קיילי ג'נר, כחול על גבי לבן?

>> מכירת דגל פלסטין והפסקת המשלוח החינמי לארץ: ענקית האופנה SHEIN נגד ישראל

ג'נר תשיק בעוד מספר ימים את הדרופ השני שלה במסגרת מותג האופנה החדש שלה KHY. במטרה לקדם את קולקציית החורף החדשה שלה, פיזרה הכוכבת טיזרים אופנתיים ברשת, כאשר ביממה האחרונה העלתה שני פוסטים עם פריטים מהקולקציה – כולם בכחול לבן, ממש כמו בדגל ישראל.

בפוסט אחד נראית ג'נר לבושה במעיל פוך ענקי בצבע לבן כשלרגליה גרביונים בצבע כחול. בפוסט השני מדגמנת ג'נר אאוטפיטים נוספים מהקולקציה, בהם ז'קטים ואוברלים בכחול ולבן. על אף שלא ציינה בתיאור התמונה איזשהו קשר ישיר לישראל או למאורעות השבעה באוקטובר – עוקבים ועוקבות יהודים וישראלים השתוללו ברשת מהתרגשות, ומיד השיבו לה בפרופיל האישי ובפרופיל המותג בעשרות אלפי תגובות. בין המגיבות האוהדות מצאנו את ליבר בלילתי, יובל כספית, אתי קובו, הבלוגרית ליקוש מנחם, לירן כוהנר, סנדרה רינגלר ונוספות, שמילאו את הפיד של ג'נר בדגלי ישראל ובלבבות כחול לבן.

רק מוקדם יותר השבוע ריגשה אותנו אחותה הגדולה, קים קרדשיאן, שהעלתה סטורי עם השיר "יהיה טוב" של יסמין מועלם, שהפך להמנון הבלתי רשמי של המלחמה, תוך פרגון לסטייליסטית הישראלית שלה.

יש לציין שבתחילת המלחמה, ג'נר העלתה סטורי תמיכה בישראל, שנמחק לאחר שעה ככל הנראה כתוצאה מאובדן רב של עוקבים ועוקבות, שהפצירו בה בשבועות האחרונים להראות את תמיכתה בישראל מחדש. מעבר לים דיווחו על כך שג'נר איבדה מיליון עוקבות ועוקבים בשל הזדהותה עם ישראל. אז האם זו הדרך שלה להביע את תמיכתה מחדש באופן עקיף?

>> עם ישראל חי: הסלבס שתומכים בנו בזמן "חרבות ברזל"

כאמור, כל זה קורה על רקע העליהום ברשת על ענקית האופנה זארה, אחת הרשתות האהובות והמצליחות בעולם ובישראל, לאחר שהעלתה פוסט שנוי במחלוקת. סלבס, משפיעניות ולקוחות רבות מישראל קראו להחרים את הרשת. נזכיר שלאחרונה גם חברת האופנה המהירה שיין הביעה את עמדתה במלחמה הזו – ובתגובה הפסיקה את המשלוח החינמי לישראל, קטעה את עבודתה עם משפיענים ישראלים ואף העלתה למכירה דגלי פלסטין באתר.

גם אם כוונתה של ג'נר מאחורי הפוסטים שלה אינה מובהקת, אין ספק שמדובר באשת עסקים מבריקה וממולחת שכל מהלך שלה, בטח גם ברשת, מחושב ושקול. כפי שהסבירה לנו לאחרונה הדס בשן, מקימת מיזם ההסברה הבינלאומי "ישראל מחזירה אהבה", מאחורי כל סלב ענק עומד מפעל סושיאל שלם, ואם אותו כוכב או אותה כוכבת יראו שהם מאבדים עוקבים ופרנסה בגלל תמיכה בנו – פוסטים כאלה לא יעלו יותר.

כך שבין אם מדובר בגל תמיכה פתאומי או שמא רק אאוטפיט תמים שהוציאה במסגרת הליין החדש – זה חשוב לנו מאוד בישראל, עושה רק טוב ואנחנו לגמרי מעדיפות לחשוב שהיא בעדנו. תודה קיילי!