לקייט מידלטון יש תסרוקת חדשה. מעצב השיער שלה מגלה איך תיצרי אותה בעצמך

קייט מידלטון | צילום: Neil Mockford/FilmMagic/GettyImages
קייט מידלטון | צילום: Neil Mockford/FilmMagic/GettyImages

קייט מידלטון נפרדה מהתסרוקת הגלית שהייתה מזוהה איתה ואימצה תסרוקת חדשה ומגה-שיקית. מעצב השיער של הדוכסית מגלה איך ליצור את הלוק, שלב אחר שלב

88 שיתופים | 132 צפיות

גולש, שיקי ונטול מאמץ – השיער של קייט מידלטון עשה לו שם כבר מזמן, אבל לאחרונה הוא עלה שוב לכותרות לאחר שהדוכסית החליפה את הסיגנצ'ור לוק שלה בתסרוקת חדשה.

>> ללמוד מהסלבס: כל סודות הטיפוח של הכוכבות הגדולות

מידלטון נפרדה מהתסרוקת הגלית המזוהה עמה לטובת שיער חלק וישר המוחלק לאחור עם שביל משורטט באמצע. היא הציגה את התסרוקת החדשה מוקדם יותר החודש באירוע במוזיאון העיצוב בלונדון, אליו הגיעה על תקן נציגתה של המלכה אליזבת, ודבקה בה גם בסופ"ש האחרון בפרימיירה המדוברת של "טופ גאן: מאווריק" בלונדון – שעשתה הרבה באזז לאור המפגש עם טום קרוז על השטיח האדום.

איך תיצרו בעצמכן את הלוק של מידלטון? מעצב השיער של הדוכסית, ריצ'רד וורד, חשף בפני הדיילי מייל את כל הסודות. "שהיא לא תשטה בכן", הזהיר וורד בטור שלו לדיילי מייל, בהתייחס לתסרוקת הקלאסית והפשוטה לכאורה. אז הדבר הראשון שצריך לשם כך הוא זמן, ליתר דיוק 90 דקות במינימום, לפי מעצב השיער המלכותי. אבל אם תשאלו אותו, וסלבס נוספות שנצפו בתסרוקת הנ"ל – דוגמת ברוק שילדס, גווינת פאלטרו, הלן מירן, ניקול קידמן ועוד – זה לגמרי שווה את זה.

"למשוח את השיער ככה לאחור פתח את הפנים שלה והדגיש את עצמות הלחיים המשגעות שלה, את העיניים ואת העגילים", כתב וורד בטור שלו וחזר והדגיש את האפקט המצעיר של התסרוקת, "זה כמו לעשות הרמת פנים מיידית בלי לתת בכלל למנתח פלסטי להתקרב אלייך".

לפי וורד, המפתח הוא קודם כל במייבש שיער טוב. אחרי פן יסודי, צריך להחליק כל שמץ של פריז או קרזול בשיער בעזרת ג'ל או וקס, כאשר משקיעים כל פעם את תשומת הלב בקווצת שיער קטנה אחת ורק עוברים לשנייה. "במקרה של שיער לא צייתני שאינו ניתן לשליטה", הוא אומר, "אפשר להשתמש בספריי לשיער על ידי ריסוס החומר על מסרק, ואז לסרק את השיער בעדינות". לדבריו של וורד אפשר לרסס את התכשיר גם על מברשת, ואחרי ההברשה לעבור על אותה קווצת שיער נבחרת עם הזרבובית של הפן. במקרים של שיער ארוך או עבה אפשר לאסוף או להדק את קצוות השיער הקדמיות אל מאחורי האוזניים לכיוון העורף.

>> התוספת שתופסת: כל הטרנדים הכי חמים לשיער לקיץ 2022