הממלכה בהלם: קייט מידלטון וטום קרוז עוברים על החוקים

מקום טוב באמצע. טום קרוז, קייט מידלטון והנסיך וויליאם בפרימיירה של "טופ גאן מאווריק" בלונדון | צילום: Dan Kitwood/Getty Images
מקום טוב באמצע. טום קרוז, קייט מידלטון והנסיך וויליאם בפרימיירה של "טופ גאן מאווריק" בלונדון | צילום: Dan Kitwood/Getty Images

אחרי שחרך את השטיח האדום בקאן וזכה לאהבת הקהל, טום קרוז מסתבך עם משפחת המלוכה הבריטית. מה קרה בינו ובין קייט מידלטון על השטיח האדום בפרימיירת "טופ גאן: מאווריק" בלונדון?

88 שיתופים | 132 צפיות

לטום קרוז היה סופ"ש פורה במיוחד, במהלכו הוא הצליח לכבוש את הריביירה הצרפתית מחד ולהרגיז את הממלכה הבריטית מאידך. ברביעי האחרון (18 במאי) התקיימה בפסטיבל קאן הפרימיירה החגיגית והגרנדיוזית ל"טופ גאן: מאווריק", סרט ההמשך של קלאסיקת האייטיז האהובה "טופ גאן" (או בעברית "אהבה בשחקים"). הקהל הרעיף על קרוז כמויות מסחררות של אהבה, ואפילו התקיים מטס חגיגי לרגל המאורע.

למחרת קפץ קרוז מהריביירה ללונדון, להשקה נוספת של הסרט, שם פגש על השטיח האדום לא אחרת מאשר הדוכסית קייט מידלטון. אך בעוד שקרוז ניסה לנהוג כג'נטלמן ולהושיט יד לדוכסית, שחלילה לא תמעד במדרגות בשמלה היפה וההדוקה שלה – בממלכה המאוחדת לא ראו את האקט הזה בעין יפה.

המגזינים והאתרים הבריטיים התחילו לנתח באזמל את הג'סטה התמימה הזאת, ולתהות האם מדובר בהפרה בוטה של הקוד האתי הממלכתי. באתר הדיילי מייל מיד ניגשו לאתר הרשמי של משפחת המלוכה בשביל לרדת לשורש העניין, שם נכתב "אין קוד התנהגות מחייב" כאשר פוגשים את המלכה או מי מבני משפחת המלוכה. עם זאת, ישנו חוק לא כתוב לפיו קרוז, או כל אדם אחר, לא אמורים לחרוג מעבר ללחיצת יד.

גם על פי עורך חדשות המלוכה של אתר yahoo UK, אין חוק רשמי האוסר על יצירת מגע פיזי קרוב עם בן מלוכה, זה עניין של מקובלות חברתית. "אבל זה היה יכול להיות גרוע בהרבה", הוא סיכם, "למשל, אם היא באמת הייתה מועדת במדרגות של הפרימיירה מלכותית".

ברשותכן, נסור חזרה אל השמלה של מידלטון, שמסעירה אותנו הרבה יותר משמירת הנגיעה שהייתה או לא הייתה. השמלה בעיצוב רולנד מורה גרפה שלל תגובות נלהבות ברשתות, הודות לצבעוניות הקלאסית בשחור-לבן ולגזרת בארדו האלגנטית. הגזרה, שהיא מעין הכלאה בין סטרפלס לאוף שולדר, קרויה ע"ש בריז'יט בארדו – ולפי פיפל מגזין נתוני החיפוש של שמלת בארדו זינקו ב-263 אחוז תוך 24 שעות מרגע הפרימיירה. השמלה היפה הזו מרגשת בפני עצמה, אבל הנוסטלגיות שבינינו זיהו דמיון לשמלת הנשף המיתולוגית של ברנדה וקלי מ"בוורלי הילס 90210" – והתעלפו מהתרגשות פעמיים.

>> הקאמבק הלוהט של אווה לונגוריה בפסטיבל קאן