רזה מדי? לקייט מידלטון נמאס שעושים לה באדי שיימינג

פורטרט של קייט מידלטון לרגל יום הולדתה ה-40| צילום: Paolo Roversi
פורטרט של קייט מידלטון לרגל יום הולדתה ה-40| צילום: Paolo Roversi

קייט מידלטון הייתה מעדיפה להמשיך ליהנות מהמחמאות על התמונות שצולמו לרגל יום הולדתה, אבל היא נאלצת להדוף טוענות שהיא מציגה מודל לא ראוי לילדות. הדוכסית לא אהבה את זה בכלל

88 שיתופים | 132 צפיות

יש המאמינות שבכל דבר טוב, חייב להיות גם קצת רע, ואולי זה נכון במקרה של קייט מידלטון. רק לאחרונה חגגו בבית המלוכה את יום הולדתה ה-40  של הדוכסית עם שלושה פורטרטים חדשים וקסומים. כל אחת מהתמונות, שצולמו על ידי הצלם האיטלקי פאולו רוברסי, הייתה אמורה להציג פן אחר באישיותה, אבל אף אחת מהן לא אמורה הייתה לעורר זעם. התמונות קיבלו אמנם גם הרבה מאוד תשבוחות, אבל מתברר שלצידן היו גם כמה תגובות פחות נעימות המאשימות את קייט בכך שהיא מעודדת רזון קיצוני.

>> קייט מידלטון עונדת עגילים שעולים 6 שקלים בלבד

אנחנו כמו רוב המעריצים והמעריצות, פשוט נהננו מהיופי המלכותי שלה, אבל מתברר שיש כאלו שיותר הוטרדו מכך ש"היא נראית רזה מדי", חלקם אף החמירו והעבירו ביקורת על הבחירה של בני המלוכה לפרסם את התמונות וטענו שמידלטון היא "לא מודל טוב לחיקוי עבור בנות".

>> סערת הפוטושופ: איך תפחיתי את הסיכויים שילדיך יגיעו לדיאטת קיצון?

לא מודל טוב לחיקוי? פורטרט של קייט מידלטון | צילום: Paolo Roversi
לא מודל טוב לחיקוי? פורטרט של קייט מידלטון | צילום: Paolo Roversi

בתגובה למיני סערה הזו, אחד המקורבים לבית המלוכה בחר להגיב ולייצג את הצד של הדוכסית ביחס להאשמות. המקורב הודה בפני מגזין אקספרס: "זה מתסכל עבור קייט, כי היא תמיד הייתה רזה ומאוד בכושר". מידלטון מתרגלת יוגה ופילאטיס ונוהגת לרוץ מגיל צעיר ועד היום, ועל כך הוסיף המקור הפנימי: "קייט פעילה מאוד, אבל זה לא מנע מאנשים להאשים אותה שהיא לא בריאה. זה פוגע וזה מעודד דימוי גוף שלילי ונמאס לה מזה".

נמאס לה מזה. קייט מידלטון  | צילום: Max Mumby, Indigo, Getty Images
נמאס לה מזה. קייט מידלטון  | צילום: Max Mumby, Indigo, Getty Images

אותו מקור גם ציין כמה קשה להיות תחת זכוכית מגדלת, כל הזמן: "במשך שנים מסתכלים עליה יותר מאשר מסתכלים על כל אחד אחר במשפחת המלוכה. הניסיון להיות מושלם כל הזמן יכול להיות מתיש ומורט עצבים במיוחד כשהביקורת לא מוצדקת".