קייט מידלטון עונדת עגילים שעולים 6 שקלים בלבד

קייט מידלטון | צילום: Gettyimages
קייט מידלטון | צילום: Gettyimages

הדוכסית קייט מידלטון יכולה להרשות לעצמה לענוד כל זוג עגילים שהיא רק תרצה, אבל זה לא מנע ממנה להגיע לאירוע בעגילים ששווים שישה שקלים בלבד. כל הפרטים

88 שיתופים | 132 צפיות

קייט מידלטון יכולה לרכוש לעצמה כל מה שהיא רוצה, אבל כמו פאשניסטה אמיתית היא מראה לנו שהיא ממש לא חייבת לנצל את זה. הפעם הדוכסית מוותרת על יהלומים מנקרי עיניים, ונתפסה בדרכה לאירוע כשהיא עונדת זוג עגילים שעולים פחות מ-3 דולר, מה שאומר שמדובר ב-6 שקלים חדשים בלבד.

>> איך החליפות הגבריות הגיעו לארון שלנו?

אם זה לא מספיק בשביל שנרגיש שגם אנחנו יכולות להרגיש כמו נסיכה מהאגדות ברגע, העגילים שייכים למותג הלונדוני Accessorize, ויש לנו אותו גם כאן בארץ, אז לגמרי לא חסר לנו כלום. העגילים האלה ספציפית כבר אזלו מהמלאי כצפוי – אבל לפחות יש לנו תמונות של קייט מדגמנת אותם שישמשו עבורנו השראה.

מצאנו זוג דומה ב-$13 שהם כ-40 ש"ח שאנחנו יכולות להזמין אונליין, סתם כדי שנרגיש שאנחנו יכולות להרשות לעצמנו עגילים יקרים יותר משלה אפילו מבלי לצאת מהבית. 

יכולות להרשות לעצמנו זוג יקר יותר | צילום מסך מאתר accessorize
יכולות להרשות לעצמנו זוג יקר יותר | צילום מסך מאתר accessorize

ונחזור לדוכסית. לאיזה אירוע היא הלכה בעגילים הפשוטים האלה? על פי The Daily Mail הבריטי, מידלטון ובעלה הנסיך וויליאם הגיעו למוזיאון ה-Foundling, שם הם לקחו חלק בדיונים בנוגע לטיפול בצעירים ודרכי סיוע עבורם בהתמודדות עם תעסוקה, דיור ובריאות נפשית. לדוכסית קייט והנסיך וויליאם כנראה יהיו עוד הרבה אירועים לקחת בהם חלק ב-2022, בתקווה שאיזה וריאנט חדש לא יחליט לבטל אותם, ככה שאנחנו אולי נוכל לראות אותה בעוד תכשיטים שהארנק שלנו יכול לעמוד בהם.