לא רק אופירה וברקו: הצמדים המפורסמים שהסתכסכו ונפרדו

"אופירה וברקוביץ" | צילום מסך, קשת 12
"אופירה וברקוביץ" | צילום מסך, קשת 12

בשבוע שעבר הצטערנו לשמוע שהתוכנית של אופירה וברקוביץ' מסתיימת, וכך נראה שגם הקשר החברי בין השניים. הפרידה המתוקשרת גרמה לנו להיזכר בעוד כמה פרידות שהרעידו את הביצה

88 שיתופים | 132 צפיות

הדי פיצוץ (שלא הגיעו מהשמיים) נשמעו בשבוע שעבר, כשמדורי הרכילות דיווחו על סוף דרכם המשותפת של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' לאחר יותר מעשור של עבודה משותפת ברדיו ובטלוויזיה.

>> מעלה לנו את המורל: קרן פלס חושפת תמונה מפתיעה מהעבר

אחרי מערכת יחסים מקצועית ואישית שידעה דרמות לא מעטות במהלך השנים, הגיעה המלחמה, משבצת השידור של השניים שונתה, ברקוביץ' סירב להתיישר לפיה, אסייג נותרה להגיש לצד מגישות מתחלפות וכעת כאמור נפרדו סופית דרכי השניים. מאז, ברקוביץ' כבר הספיק לחתום על חוזה שמוערך בכמאתיים אלף שקל לחודש ברשת 13, ואת הכיסא ליד אופירה תופס נכון לעכשיו, איציק זוהר. הפרידה של השניים, גרמה לנו להיזכר בעוד כמה צמדים לא פחות מוכרים, שהפרידו כוחות.

ארז טל ואברי גלעד

בתחילת שנות התשעים, כשמעל לראשינו שרקו טילי הסקאד, אברי גלעד וארז טל היו הצמד הקומי והציני המוביל במדינה, עם תוכנית המערכונים המצליחה שלהם "העולם הערב". עוד לפני עליית התוכנית, השניים כבר חלקו אולפן כששידרו יחדיו בגלי צה"ל בשנות השמונים. עם ירידת התוכנית, כל אחד תקע את היתדות שלו בגוף שידור אחר: טל ב"קשת", שם פיתח, הוביל והגיש שורה של תוכניות, ביניהן כמובן גם "האח הגדול"; וגלעד ב"רשת", שם הוביל במשך שנים ארוכות את תוכנית הבוקר. עם התפצלות דרכם המקצועית התמסמס גם הקשר האישי, ולמרות שמעולם לא אישרו זאת, מעל ראשם ריחפו במשך השנים שמועות על ניכור ואפילו סכסוך. 30 שנה מאוחר יותר, עם פרוץ מלחמת "חרבות ברזל", גלעד עבר מ"רשת" ל"קשת", והשניים שבו למשבצת שידור משותפת בתוכנית הלילה לסיכום אירועי היום.

ארז טל ואברי גלעד באולפן חדשות 12 | צילום מסך, קשת 12
ארז טל ואברי גלעד באולפן חדשות 12 | צילום מסך, קשת 12

טל ברמן ואביעד קיסוס

אחרי 20 שנה של תוכנית רדיו מצליחה, טל ברמן ואביעד קיסוס הכריזו לפני כשנה על סיום הזוגיות המקצועית שלהם. השניים החלו את דרכם יחד ב-2002 בתוכנית משותפת ב"רדיו תל אביב", ולאחר הפוגה קצרה בשידורה, התוכנית עברה להיות משודרת בתחנת אקו 99FM. בשידורם האחרון סיכם קיסוס: "כמו בסיפורי פרידות, הסיפור שלנו הוא מאוד מורכב, והוא מאוד שלנו ופרטי. בעולם שבו הכל בלתי סביר, אנחנו נהיה סבירים ונעשה את זה בצורה סבירה. יש בינינו קשר וכבוד הדדי וזה באמת כמו גירושים אחרי 20 שנים וחצי". בנוסף באותו שידור, אישרו השניים את השמועות שהסתובבו במשך חודשים ארוכים על התקררות היחסים ביניהם ותחושת מיצוי הדדית.

טל ואביעד | צילום: עדי אורני
טל ואביעד | צילום: עדי אורני

>> עם ישראל חי: הסלבס שתומכים בנו בזמן ״חרבות ברזל״

מאיה בוסקילה ורוברטו בן שושן

בשנת 2003 הפכה מאיה בוסקילה מזמרת אלמונית לשם שכיכב בראש הפלייליסט, לאחר שרוברטו בן שושן החתים אותה כטאלנט בסוכנות שלו, והזניק את הקריירה שלה גבוה כמעט כמו הדציבלים שהיא מסוגלת להגיע אליהם. בשלב מסוים הסתכסכו השניים במה שלימים הפך לאחד הסכסוכים הכי דרמטיים בתעשייה. בשנת 2006 הגיע הפיצוץ המכוער לשיא, כשבן שושן אף הכריז כי לעולם לא ידבר עם בוסקילה שוב. עם זאת, סוף טוב – הכל טוב, ובשנת 2018 השניים יישרו את ההדורים והכריזו על פיוס.

מאיה בוסקילה ורוברטו בן שושן | צילום: רונן פדידה, רועי סרוסי מתוך ויקיפדיה
מאיה בוסקילה ורוברטו בן שושן | צילום: רונן פדידה, רועי סרוסי מתוך ויקיפדיה

נועה קירל ומאמנת הכושר ליקי רוזנברג 

אחרי מספר שנים בהן נועה קירל, כמו המוני הסלבס, התאמנה אצל ליקי רוזנברג, לפני כשנה החליטה לעזוב את הסטודיו, במהלך שהותיר את רוזנברג מופתעת ופגועה. רוזנברג מצידה לא נותרה חייבת ובריאיון לפודקאסט של בר זגה, פתחה על המהלך. "אין לי מילה רעה להגיד עליה. אני כן אגיד שזה קרה בצורה שפחות הייתה נעימה לי", אמרה רוזנברג, "משהו בווייבים בסיום לא היה לי נעים והייתי עושה קצת אחרת. אני שיניתי לה את החיים, אי אפשר להתעלם מכך, אז אני חושבת שהגיע לי טיפה יותר". יש לציין שדבריה של רוזנברג עוררו המון רעש והיא ספגה המון ביקורות. הן מכך שברגע שקירל מגיעה אליה כלקוחה ומשלמת כסף, אין לה (לרוזנברג) את הזכות לבקר אותה על צעדיה, והן מכך שהיא טוענת שהיא זו ששינתה את קירל וחייה – ובעצם לוקחת אחריות במידה מסוימת על גופה.

נועה קירל וליקי | צילום: אינסטגרם likys_official@
נועה קירל וליקי | צילום: אינסטגרם likys_official@

סטטיק ובן אל

טודו בום, או טודו ביי? אחרי שבע שנים של זוגיות מוזיקלית שהפכה אותם לצמד המצליח בישראל, סטטיק (לירז רוסו) ובן אל תבורי הכריזו לפני כשנה וחצי על פרידה מקצועית, כשברקע דיווחים על קרע אישי עמוק ויחסים עכורים בין השניים. היחסים ידעו דרמות ומתיחות במהלך השנים, ובמהלך צילומי סרט הדוקו על סטטיק, "לירז – הגירושים הכפולים של סטטיק", הזמר חשף כי את ההודעה על הפרידה הסופית קיבל מבן אל – בהודעת סמס. "זה מאוד פגע בי שהוא עשה את זה ככה, בהודעה", הודה סטטיק במהלך הסרט, "אבל באמת הגיע הזמן. משהו מת שם. זה כבר לא היה צמד, זו הייתה עבודה. זה התחיל בתור שני חברים, וכבר לא היה שני חברים". מאז פנו שניהם לקריירות סולו מצליחות, סטטיק הוציא את אלבומו הראשון והמצליח "לירז", ובן אל מתגורר מאז בארצות הברית עם בת זוגו הישראלית דני לוי (הסטייליסטית הצמודה של קים קרדשיאן), ולפי פרסומי עבר ב"מאקו", הוא אף עובד על מוזיקה משלו.

סטטיק ובן אל | צילום: משה נחומוביץ
סטטיק ובן אל | צילום: משה נחומוביץ