עינב ורז מ"חתונמי" במסר מרגש לחטופה ענבר הימן ובן זוגה

עינב כפיר ורז איתן | צילום: איליה מלניקוב, סטיילינג: שיר אליה, איפור ושיער: רקאל סבן, רז - סריג ומכנסיים: פולגת, עינב - חצאית: גולף, קימונו: אוסף פרטי
עינב כפיר ורז איתן | צילום: איליה מלניקוב, סטיילינג: שיר אליה, איפור ושיער: רקאל סבן, רז - סריג ומכנסיים: פולגת, עינב - חצאית: גולף, קימונו: אוסף פרטי

עינב ורז מ"חתונה ממבט ראשון" התרגשו במיוחד מסיפורם של ענבר הימן בת ה-27 שנחטפה לעזה, ובן זוגה נועם אלון שמחכה לאהובתו שתשוב מהשבי. אנחנו התרגשנו נורא מהמחווה שלהם

88 שיתופים | 132 צפיות

כל כך הרבה פנים, כל כך הרבה שמות, כל כך הרבה עולמות שנחרבו ברגע אחד. למרות שכ-50 ילדות וילדים עומדים לשוב הביתה עם האימהות שלהם מהשבי בעזה, לבנו נכמר מהמחשבה מכך שישנם עדיין כמעט 200 חטופות וחטופים, שאיש אינו יודע מה מצבם ואף אחד לא יודע לומר מתי גם הם יוכלו לחזור לחיק משפחותיהם. אחת מהם היא ענבר הימן בת ה-27 מפתח תקווה, שלא אמורה להשתחרר הביתה במסגרת עסקת החטופים, ובינתיים משפחתה ובן זוגה מפורקים מדאגה וגעגועים.

>> בן זוגה של ענבר הימן עדיין מחכה לאהובתו שתחזור מהשבי

עינב כפיר ורז איתן, אחד הזוגות הכי מתוקים שיצאו מ"חתונה ממבט ראשון", ריגשו אותנו באחת המחוות היצירתיות והנוגעות ללב למען החטופות והחטופים. סיפורם של ענבר הימן ובן זוגה, שהופרדו בנסיבות הכי אכזריות שיש, נגע ללבם. כמחווה, הם החליטו להקדיש לענבר ונועם את השיר האהוב עליהם – "עכשיו" של ג'וני שועלי, ללא ספק אחד השירים הכי יפים שנכתבו ובוצעו אי פעם בשפה העברית.

"לפני שנה קיבלנו מעטפה שהפכה הרבה שנים של לבד לשנה של ביחד, ושובר לנו את הלב לדעת שיש כל כך הרבה אנשים שלא יכולים להיות עכשיו עם האהובים שלהם", כתבה כפיר בסטורי שהעלתה והקדישה להימן ואלון. "את השיר 'עכשיו' של ג'וני שועלי אנחנו מקדישים לענבר הימן שנחטפה לעזה, ולבן זוגה נועם שמתגעגע אליה כל כך. שמענו שזה השיר האהוב עליכם. ענבר, מחכים לך ולכולכם בבית".

עינב ורז | צילום: אינסטגרם einav.kfir@
עינב ורז | צילום: אינסטגרם einav.kfir@

בסטורי מתועדים כפיר ואיתן מתופפים יחד לצלילי השיר, כאשר איתן תייגה גם את bringthemhomenow@, המטה להשבת החטופות והחטופים.

בריאיון שערכנו עם נועם אלון, בן זוגה של הימן, הוא סיפר לנו בכאב לב: "היינו חברים טובים מהרגע הראשון והחברות הפכה כעבור זמן לזוגיות, אחרי שהיה לשנינו ברור שאנחנו הכי מחוברים והכי טובים אחד לשנייה", הוא אומר, ומודה שכבר תכנן להציע לה נישואים. "ההצעה לא תבוא באותו יום שהיא תחזור, אבל זה יקרה. מצאתי את האחת ואני רוצה עתיד איתה".

>> מעין דורי מ"חתונמי": "הקריאה למילואים הצילה אותי"

שולחות חיבוק גדול לנועם ולבני משפחתה של ענבר. הלוואי שתזכו להתאחד כולכם בקרוב.