נועה קירל במסר לעולם: "האחים והאחיות שלנו נטבחו"

נועה קירל | צילום: אינסטגרם noakirel@
נועה קירל | צילום: אינסטגרם noakirel@

נועה קירל שולחת מסר לעולם, ומשתפת בזוועות המתחוללות בישראל ביממה האחרונה ובכאב הלב העצום שהיא חשה: "הלב שלי כואב עבור הקורבנות והמשפחות שנפגעו מהטבח ההרסני הזה"

88 שיתופים | 132 צפיות

התאריך 7 באוקטובר ייזכר לדיראון עולם בדפי ההיסטוריה של ישראל. ביממה האחרונה כל אזרחית ואזרח במדינה מנסה לעכל את המצב הבלתי נתפס ולהתמודד עם סיפורי הזוועה והידיעות שמרסקות את הלב, אחת מהן היא נועה קירל.

>> החיילת ירין מארי פלד נעדרת. משפחתה קוראת לעזרת הציבור

בשעה האחרונה העלתה קירל פוסט שכולו באנגלית, המיועד לעוקבות ולעוקבים אחריה ברחבי העולם. "24 השעות האחרונות היו קשות ביותר לעיכול עבורי, ואני עדיין מנסה למצוא את המילים הנכונות בשביל לבטא את הכאב העצום שאני והמדינה שלי חווים", כך פתחה קירל את דבריה. "אתמול, מוקדם בבוקר, יותר מ-3,000 טילים שוגרו אלינו ויותר מ-300 אחים ואחיות שלנו נטבחו על ידי מחבלים שהסתננו ליישובים שלנו. יותר מאלף נפצעו, וחיילים ואזרחים – כולל ילדים תמימים וקשישים – נחטפו ונלקחו בשבי לעזה".

"הלב שלי כואב עבור הקורבנות והמשפחות שנפגעו מהטבח ההרסני הזה", כתבה קירל, "לבי אתכם ואני מתפללת שאחינו ואחיותנו ישובו במהרה הביתה. אין לי ספק שננצח", סיכמה קירל והוסיפה בעברית: "עם ישראל חי".

>> הכל טוב, מותר לך גם להסיט את המבט מהחדשות לרגע

קירל צירפה לטקסט שלה תמונה של דגל ישראל ואת הכיתוב "I STAND WITH ISRAEL", לבן על גבי כחול. מאז פרסום הפוסט, הוא זכה למעל 50 אלף לייקים באינסטגרם. נקווה שמילותיה של קירל יהדהדו למרחקים.