עינב בובליל חושפת וחוטפת: "נשמות, בלי מתיחת בטן אי אפשר להיראות ככה אחרי לידה"

עינב בובליל | צילום: einavbooblil_benisti@
עינב בובליל | צילום: einavbooblil_benisti@

משפיענית הרשת עינב בובליל חוזרת לשגרה, והכוונה היא כמובן להשקות ומינגלינג. שלושה שבועות אחרי הלידה היא נצפתה עם משפחתה בהשקה של מופע חנוכה, לבושה בחליפה קולית וחולצת בטן

88 שיתופים | 132 צפיות

עינב בובליל חוזרת לשגרה שלושה שבועות אחרי הלידה, ובשגרה הכוונה להשקות ומינגלינג. משפיענית הרשת תועדה בהשקת מופע החנוכה "מותק בארץ הילדים" בכיכובם של יובל המבולבל, מיקי מוכתר, קוגומלו וקופיקו, לשם הגיעה עם בן זוגה אלי בניסטי וארבעה מתוך חמשת ילדיהם (בתם התינוקת הטרייה נשארה בבית, בכל זאת).

>> עינב בובליל לא לבד: למה הסלבס רוצות ללדת דווקא בנצרת?

עינת בובליל ומשפחתה בהשקת המופע "מותק בארץ הילדים" | צילום: ענת מוסברג
עינת בובליל ומשפחתה בהשקת המופע "מותק בארץ הילדים" | צילום: ענת מוסברג

בובליל לבשה חליפה בגוון ירוק זית של אתר האופנה טרמינל איקס, עם חולצת קרופ לבנה שחשפה את בטנה. את הלוק הקולי היא השלימה בעזרת סניקרס לבנות עם פלטפורמה, תיק שחור של שאנל ומשקפי שמש עגולים שחורים בעלי מסגרת זהובה שנתלו בנונשלנטיות על צווארה והזכירו לנו את הטרנד הרטרואי של שרשראות למשקפיים.

בעוד שרבים ורבות פרגנו לה על הסטיילינג ועל הלוק, יש מי שזה לחץ להן על נקודה רגישה. כל אישה שהייתה בהיריון ועברה לידה יודעת כמה דימוי הגוף הופך פגיע בתקופה הזאת, על אחת כמה וכמה נוכח זה שאנחנו מוצפות בדימויים שאינם תמיד נאמנים למציאות. בובליל הגיבה לכך בסרטון שהעלתה לסטורי: "הייתי במילוי בציפורניים ואז פתחתי את הטלפון ואני רואה מלא תיוגים 'עינב הגיעה עם חולצת בטן'. נשמות, די עם החולצת בטן הזאת", היא אומרת בווידאו.

ההסבר של בובליל לבטן השטוחה שלה שלושה שבועות אחרי הלידה נעוץ בכך שעשתה מתיחת בטן. "זה רק בגלל המתיחת בטן. מי שבלי מתיחת בטן לא יכולה להיראות ככה שבועיים ושלושה אחרי לידה", היא אומרת באופן נחרץ, "אחרי הלידות האחרות היה לי פאוץ' מזעזע, הייתה לי בטן גדולה. עשיתי מתיחת בטן וזה עמד לזכותי בלידה הזאת… אני לא רוצה ששום אישה לא תרגיש בנוח בגללי, בגלל התערבות קוסמטית שעשיתי".

עינת בובליל ומשפחתה בהשקת המופע "מותק בארץ הילדים" | צילום: ענת מוסברג
עינת בובליל ומשפחתה בהשקת המופע "מותק בארץ הילדים" | צילום: ענת מוסברג

בובליל העלתה סטורי נוסף שעה לאחר מכן על מנת לחדד את המסר: "חברות, למי שלא הבינה אותי לא נכון, אני ממש לא מתנצלת על כלום ושום דבר. אין לי מה להתנצל".

"הבטן שלי לא נראתה ככה בשום לידה, הבטן שלי הייתה רופפת והרפויה, וזה בסדר וככה אישה צריכה אחרי לידה צריכה להיראות", מספרת בובליל, "דרך אגב, ממש לא חזרתי לעצמי. רק הבטן חזרה לעצמה. הטוסיק שלי עדיין גדול והשוקיים. יש לי עוד 7 קילו לרדת, אם אני ארצה לחזור למה שהייתי לפני. אני לא בקרייסיס מטורף, אני שומרת על התזונה והכל טוב ויפה. יש לי גועל מכל מה שאכלתי בהיריון כי אכלתי בטירוף ואני סבבה עם זה לגמרי, זאת החלטה שלקחתי, ועכשיו זאת החלטה שלקחתי לחזור ולשמור".

לסיכום האירוע, אומרת בובליל: "אישה אחרי לידה לא צריכה להיות עם בטן פלטה, שיחק לי המזל".

בובליל ילדה ב-27 בנובמבר את בתה החמישית, אחרי שלוש בנות ובן, שמה בישראל ריף – ראשי תיבות של רבי יאשיהו פינטו. בובליל חשפה את שמה בפוסט שבוע לאחר הלידה, והסבירה את מקור השם: "כשכל הרופאים והפרופסורים המליצו חד משמעית על הפסקת היריון, רק אחד חיזק, האמין והבטיח 'תשאירי את ההיריון הכל יהיה בסדר. את והיא בריאות ושלמות'. הרב שלי עטרת ראשי, רבי יאשיהו פינטו!". בובליל בחרה ללדת את בתה בניתוח קיסרי צרפתי, הליך ייחודי המתקיים רק בשלושה בתי חולים בארץ, והרחיקה במיוחד עד בית החולים האנגלי בנצרת לשם כך. כל שנותר לנו לאחל הוא חג חנוכה שמח.