מירנדה, איך ביאסת: כוכבת "סקס והעיר הגדולה" שובתת רעב כדי לתמוך בעזה

סינת'יה ניקסון | צילום: shutterstock
סינת'יה ניקסון | צילום: shutterstock

כוכבת "סקס והעיר הגדולה", סינת'יה ניקסון, התייצבה מול הבית הלבן והכריזה כי היא שובתת רעב למען הילדים בעזה. רק מציינות שגם ככה מעולם לא עפנו על מירנדה יותר מדי

88 שיתופים | 132 צפיות

מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל" נדמה שכל ידועני העולם מביעים דעה על ישראל, ולא תמיד היא חיובית. לרשימה השחורה של הסלבס שיצאו נגדנו, הצטרפה ביממה האחרונה גם השחקנית סינת'יה ניקסון, הלא היא מירנדה מ"סקס והעיר הגדולה" ו"פשוט ככה", ובואו נגיד שהיא עשתה הרבה יותר מפרסום סטורי תמיכה בעזה.

>> עם ישראל חי: הסלבס שתומכים בנו בזמן "חרבות ברזל"

אתמול (שני) השחקנית התייצבה השחקנית מול הבית הלבן – והכריזה שהיא שובתת רעב. המטרה: להשיג הפסקת אש קבועה בעזה. ניקסון התחייבה להימנע מאוכל במשך כיומיים, והפגינה עם פעילים פרו פלסטיניים נוספים.

יחד עם עוד כ-260 אמנים נוספים, ניקסון חתמה על מכתב הקורא לנשיא ג'ו ביידן להתחייב להפסקת אש. היא תועדה מפגינה בבית הלבן כשהיא אוחזת בשלט עליו כתוב: "6,150 ילדים נהרגו בעזה, כמה עוד לפני הפסקת אש?" (ניקסון, שנספר לך כמה ילדים נרצחו במתקפה על ישראל, כמה ילדים נחטפו לעזה, או כמה ילדים התייתמו מהוריהם?).

>> היא משלנו: קים קרדשיאן משתפת את השיר הישראלי שהפך להמנון המלחמה

בעוד פיד האינסטגרם של ניקסון התמלא בתגובות של תומכים פרו פלסטיניים שהודו לה על העשייה שלה, הוא התמלא גם בתגובות מאוכזבות של מעריצים ומעריצות ישראליים: "מותק, בשבעה באוקטובר חמאס רצח 1,400 אנשים תמימים חסרי ישע, אנס, קבר אנשים ותינוקות בעודם חיים. יש לנו הוכחה להכל. רק את אנטישמית כדי להבין שהבעיה כאן היא בכלל חמאס, תפגיני נגדם – לא נגד ישראל", כתבה אחת, וציינה: "גם האנשים בעזה, שעבורם את מוחה, יגידו לך שהבעיה היא חמאס, שמאיימים על האזרחים שלהם בעצמם".

סינת'יה ניקסון מפגינה בבית הלבן | צילום: Kevin Dietsch/Getty Images
סינת'יה ניקסון מפגינה בבית הלבן | צילום: Kevin Dietsch/Getty Images

אותה מעריצה מאוכזבת אף הוסיפה: "בחורה לסבית שתומכת בעזה. העולם השתגע". גולשת נוספת כתבה: "בהצלחה עם בת הזוג שלך בעזה", ואילו גולשת אחרת כתבה: "את גם ככה הדמות הכי שנואה בסדרה. עכשיו גם בחיים האמיתיים".

>> התשובה שלה לזארה? קיילי ג'נר מרגשת את העוקבות בישראל

גם סלבס ישראליות הגיבו לניקסון באכזה. ירדן הראל כתבה: "עם הדעות המטופשות שלה עדיף שתשתוק", ואילו הדוגמנית נועם פרוסט הגיבה לה לפוסט שלה באמוג'י של בוז. אבל לא ניתן לניקסון לבאס אותנו, כי לשמחתנו יש רשימה גדולה של סלבס שכן תומכים בנו, אז נתמקד בחצי הכוס המלאה. ניקסון, מוזמנת ללכת ולפתוח גוגל בינתיים, להעשיר את הידע שלך, שמאוד לוקה בחסר.